• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik en rij naar de half pipe toe. Ik ga boven staan en ga er een paar keer rustig overheen. Al ik boven kom doe ik wat trucjes en stop daarna weer bij Ian's kant. 'Laat si zien wat je kan'zeg ik grijnzend.

    [eten]

    Ian

    Ik knik en doe wat trucjes. Ze gaan allemaal goed en daar ben ik blij om. Niet verwacht dat me dat in een keer zou lukken. Ik kom naast Jayson weer tot stilstand. Grijnzend kijk ik hem aan. 'Zeg niks, ik weet dat jij beter bent.' Ik kijk over de skatebaan uit en zie dat hij best wel groot is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( hey we zinn aangekomen op de camping, wat heb ik allemaal gemist? En waar kan ik het beste inspringen) :)

    Jayson
    Ik grijns breed. 'Dat was goed joh'zeg ik tegen hem en ga zelf weer van de half pipe af. Ik maak een rondje in de lucht terwijl ik mijn skateboard vast houd. Gelukkig kom ik goed terecht en hem een grote glimlach op mijn gezicht. Die truc lukte me bijna nooit. Ik kom bij Ian tot stilstand en kijk hem grijnzend aan. 'Zo die ging goed'zeg ik tevreden. Ik kijk even over de skatebaan heen en zie een pool. 'Kom'zeg ik tegen Ian en skate erheen.

    xkimx124 schreef:
    ( hey we zinn aangekomen op de camping, wat heb ik allemaal gemist? En waar kan ik het beste inspringen) :)

    [Jamine is in e tent aan het slapen,Ian en Jayson zijn skate en Austin en Isabella op camping.]

    Ian

    Vlug ga ik Jayson achterna. 'Ja bij mij gaat het ook wel lekker.' Ik doe onderweg nog wat trucjes en ben blij dat het me nog lukt. Ik heb een brede grijns op mijn gezicht. Wat is vakantie toch lekker!

    {Met het uitgaan is er iets in Isabella's drankje gegooid, waar ze nu nog steeds erge koppijn van heeft. Austin heeft die jongen die dat in haar drankje heeft gegooid in elkaar geslagen en zijn daarna richting de camping gegaan. Ian, Jayson en Jasmine zijn later terug gekomen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik word langzaam wakker en wil tegen jayson aankruipen,maar kom dan tot de ontdekking dat hij al niet meer naast me ligt, waar zou hij nou weer heen zijn snel pak ik mijn iphone en stuur hem een smsje:
    hey, jay waar ben je ik mis je! xjas

    Jayson
    Ik wil er net ingaan maar voel me mobiel trillen. Ik pak hem en less het smsje van Jasmine. Ik glimlach en stuur een smsje terug.
    Ben skaten op skatebaan in dorpje met Ian. Mis jou ook x
    stuur ik en leg daarna mijn mobiel terug. Nu ga ik er wel in en rijd een paar keer rond. Dan ga er boven en spring er met een truc uit.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:52 ]

    jasmine

    Ik lach als ik zijn sms lees, wat ishet toch een lieverd, ik stap mijn bed uit, en trek eenwit broekje en een rozehempje aan, snel kam ik mijn haren en werk mijn make-up bij.

    Isabella

    Ik laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Het aspirientje werkt een beetje. Ik kijk naar Austin. 'Dus wat gaan wij doen vandaag? Surfen?' ik vroeg me af of dat zou lukken, maar ik wilde het proberen. Ik was niet van plan mijn dag te verpesten door een stom spulletje!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik keek even op naar Isabella. 'Kan dat wel?'vraag ik wantrouwend. 'Anders kunnen we ook wel gewoon alleen naar het dorpje gaan of bij het zwembad of strand liggen'zeg ik. Ze had pijn aan haar hoofd dus surfen leek me niet zo'n slim idee voor haar.

    Isabella

    Ik zucht. 'Wat kan mij mijn hoofdpijn schelen? Ik heb geen zin om een dag niks te doen.' Ik sta op en begin de borden op te stapelen. 'Die hoofdpijn maakt me gek,' sis ik geïrriteerd. Ik bijt hard op mijn lip en pak een emmer om de borden af te wassen. Ik kon niet tegen die hoofdpijn. Het maakte me gek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet je het zeker?'vraag ik nog een keer voor de zekerheid. Ik wou niet dat ze ineens weer heel ziek werd of zo van dat spul.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ja.' Het was een leugen, ik wist het niet zeker, maar ik wilde gewoon niet de hele dag niks doen. Ik wilde niet zielig gevonden worden om zoiets. Ik hoorde dat in mijn ja een aarzeling hing, maar negeerde die. 'Ga je helpen of je omkleden?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne