• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Eey Ian moest ik je die trucs nog leren?'vraag ik hem grijzend. Ik vond het altijd wel leuk mensen wat trucs te leren.

    [half uurtje weg]

    Ian

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Tuurlijk. Begin maar. Ik doe je na.' Glimlachend kijk ik hem aan en begin ook weer te skateboarden. Dit had ik ook al een tijdje niet gedaan en ik merkte nu pas hoe erg ik dat eigenlijk miste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik skate weg en doe de truc. Ik stop en kijk hoe Ian hem na gaat doen. Ik dacht even aan de truc die hij nog wil leren terwijl ik me op Ian focuste.

    Ian

    Ik probeerde Jayson na te doen. Het ging nog wel aardig, althans... Ik viel niet. 'Ik moet het wel even oefenen hoor,' mompel ik. Ik begon het warm te krijgen dus trek ik mijn shirt uit en gooi de weg. Vlug doe ik het nog een keer. Dit keer beter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Hier wacht ik doe het nog een keer voor,let goed op de beweging'zeg ik en doe de truc opnieuw,dit keer probeerde ik hem iets slomer te doen zodat hij makkelijker kon kijken. Daarna sta ik weer stil om te kijken.

    Ian

    Ik knik en doe het naar. Weer ging het iets beter. 'Het is ook gewoon een kwestie van oefenen,' zucht ik. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Maar hoe heb jij het geleerd?' Ik had Jayson veel te lang niet meer gesproken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ach ik ben gewoon begonnen en heb alles mezelf aangeleerd,soms heb ik ook mijn eigen trucs die niemand veder echt kent'vertel ik. Ik had vaak gewoon trucs gecombineerd en zelf dingen gedaan en dat zag er dan wel vet uit maar ik liet ze niet echt vaak zien. Ik skate echt al heel lang en kan ook echt niet meer zonder.

    Ian

    Ik knik bewonderend. 'Vet man.' Ik glimlach naar hem en probeer het nog een keer. Ik had het al aardig onder de knie. Ik kijk hem even aan. 'Dat zou ik echt niet kunnen. Ik ben al blij dat ik normaal kan skate en nog wat trucjes kan. Meer leren is natuurlijk altijd, leuk, maar toch.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ach joh als je vaak gaat skaten merk je vanzelf dat er meer gaat lukken en gaat het gewoon vanzelf'zeg ik en kijk even naar de truc. 'je kan hem al goed'

    Ian

    Ik lach. 'Ja, tuurlijk ken ik hem goed. Ben natuurtalentje. Je weet toch?' Ik kijk hem lachend aan en ga dan zitten. 'Dat is altijd zo, je moet het veel doen wil je het beter kunnen.' Ik haal mijn schouders op en veeg het zweet van mijn voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik lach even en knik. 'Je wordt een natuurtalent als je vaker met mij gaat skaten'zeg ik lachend en duw hem even tegen zijn schouder aan. Ik trek mijn shirt uit,het is echt warm hier.

    Ian

    'Hé je complimenteerd mij door jezelf een compliment te geven,' grijns ik en ik geef hem ook een duw. Dan spring ik weer op. 'Zullen we zo terug? Ik heb wel zin in een duik in de zee of in het zwembad,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik grinnik en kijk hem lachend aan. 'Ja ik heb ook wel zin in een duik'zeg ik en sta op. Ik pak mijn shirt mee en leg doe hem om mijn nek. 'Let's go'

    Ian

    Ik knik en ga Jayson achterna. Door de vaart hebben we een lekker windje. Ik glimlach en geniet van het moment dat ik hard over de weg heen ga. Het voelt heerlijk en is veel beter dan lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne