• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ach,als mijn ouders maar geen schamende verhalen gaan vertellen of zo'zeg ik en grinnik. 'Hmm met ze tweeën op mijn kamer eten klinkt niet eens zo verkeerd'zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Nee maar,dan kom je ook wel een keer bij me slapen hea?'

    Isabella

    'En nu heb je het weer verpest.' ik laat hem los en loop het water uit. Ik laat me op het strand vallen en sluit genietend van de zon mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik trek een pruillipje en loop achter haar aan het strand op. Ik ga boven haar hangen en zet mijn handen naast haar hoofd zodat ik kan blijven staan. 'Toch ben je schattig'zeg ik en glimlach even.

    jasmine

    'hoe kunnen ze nou over jou beschamende verhalen vertellen, jij hebt toch helemaal niks beschamend in je leven gedaan' lach ik. 'tuurlijk,als mijn moeder het ook goed vind, want mijn moeder wilt niet dat ik met jongens slaap, dus zegook maar niet dat wij samen slapen in een tentje'

    Jayson
    'Ach dan ga ik toch gewoon een keer de ideale schoonzoon uithangen en dan vertrouwd ze me'zeg ik lachend en geef er een kus. 'En anders zeg ik gewoon dat je in de logeerkamer slaapt'

    Isabella

    'Mmm. Ik weet niet of jij nog de leukste persoon op aarde bent.' ik sla 1 arm weg, waardoor hij op me valt. 'Shit. Die had ik anders in gedachte,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'dus zo ben jij, of je komt gewoon bij mij in mijn roze prinsessenkamer slapen met hemelbed' zeg ik lachend en loop het strand op, leg mijn handdoek neer en ga liggen.

    Austin
    Ik val op haar en begin te lachen. 'Jaja'zeg ik grijnzend en zet mijn lippen op de hare. 'Ben ik echt niet meer de leukste persoon op aarde?'vraag ik met een pruillipje waarna ik haar hele gezicht kus behalve haar lippen.

    Isabella

    Ik grinnik en voel hoe hij me overal een kus geeft op mij gezicht, behalve op mijn lippen. 'He je hebt een plek over geslagen,' lach ik. Ik voel zijn gewicht op de mijne. Op zich niet zo erg, al licht het niet zo fijn. 'Je ligt een beetje nog steeds op me, dus als je even van me af gaat kan ik misschien ook weer ademen.' ik kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ách als ik dan bij jou kan slapen is het goed'zeg ik lachend en leg mijn handdoek naast de hare. Ik pak de zonnebrand en houd hem omhoog. 'Zou ik je insmeren?'

    Austin
    'Plek overgeslagen? Nee hoor'zeg ik grijnzend. Daarna draai ik ons samen om zodat ze nu op mij ligt en ik grijns even. 'Zo beter?'

    Isabella

    'Ja beter,' glimlach ik. Ik geef hem kusjes op zijn buik en daarna druk ik mijn lippen op de zijne. 'Ga je me zo nog surfen leren of niet? Ik heb namelijk wel zin om te surfen,' glimlach ik. Ik kijk hem aan en ga met mijn hand door zijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik lig eigenlijk net zo lekker'zeg ik waarna ik eerst een kusje op haar voorhoofd geef,daarna op der wangen dan op der neus en dan nog beide mondhoeken. Het was leuk dat te doen,uiteindelijk wil ze zo graag die kus op der lippen.

    Isabella

    Ik knik en kijk hem aan. Hij deed het expres! Ik bijt op mijn lip om me in te houden. 'Nou dan ga jij lekker luieren, dan ga ik surfen.' Ik glimlach naar hem. Ik geef hem een kus op zijn wang en in zijn nek. Met mijn vingers streel ik over zijn buik. 'Jammer dat je niet meegaat.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar dicht tegen me aan. 'Zie nu maar is weg te komen'zeg ik lachend waarna ik haar mondhoeken weer kus. Ik kijk haar even grijzend aan en wacht af wat ze gaat doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt