• Ik kom net terug van het oudercontact, waarbij ik mijn rapport kreeg. Een A-attest en geen enkele buis! Ik ben echt zoooo blij want dit had ik helemaal niet verwacht. Daarbij hebben de leerkrachten gezegd dat ze onze klas samen willen houden omdat we zo'n leuke groep zijn ^^

    Voor mij kan de vakantie nu beginnen!
    Zijn jullie ergens blij om? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aah leuk voor je!
    Ik ben geslaagd voor mijn opleiding en heb eindelijk weer een nieuwe bijbaan. Daar ben ik erg blij mee

    Ik ben blij want ik mag gewoon overgaan (A-attest dus), met 1 buis fysica hahaha. :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb ook een A-attest, maar wel drie buizen, dus dat is minder. Al was dat gewoon op mijn examen, mijn jaartotaal was er altijd door (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ben ook geslaagd met geen enkele buis en mijn wiskunde is goed genoeg, dus ik mag naar 6u wisk. volgend jaar, en daar ben ik blij om :) x

    Ik was de beste van de klas voor geschiedenis, zowel op jaar als semesterbasis. Daar ben ik pas blij om c:
    Oh, en om het feit dat ik mijn favoriete leraar volgend jaar sowieso nog heb voor mijn keuzevak :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    YEAAAAHHHH,

    Supergeweldigfantastisch Bes-Miep ^^ ik ben echt blij voor je ^^

    Ik ben blij omdat ik leef ^^ ik ben gewoon erg vaak blij :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.