• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jayson
    'Hmm.. moeilijke keuze, ze staan je allemaal goed'zeg ik lachend. 'Doe gewoon welke je als eerste vind' zeg ik met een glimlach en neem nog wat slokken van mijn drinken.

jasmine

Ik kijk hem lachend aan. 'ik wist dat je dat ging zeggen, wat ken ik je toch ook weer goed' zeg ik lachend en kruip tegen hem aan, ik lat mijn hand even over zijn lichaam glijden en streel met mijn hand zijn tatoo

Jayson
    Ik grinnik en kijk haar even aan. 'Weet je dat zeker?'vraag ik lachend en geef haar daarna een kusje. Ze streelt met haar hand mijn tatoo en ik slik even,Alice. Ik probeer de gedachte uit mijn hoofd te halen en plaats mijn lippen op die van Jasmine,bijna gelijk lik ik met mijn tong over haar lip.

jasmine

Ik haal mijn lippen van de zijne. 'die tatoeage is voor alice he' ik kijk hem aan, en streel met mijn hand zijn gezicht. ' ik vind het echt heel lief van je dat je dat voor haar hebt gedaan'

Jayson
    Ik zucht even en knik. 'Gezet vlak na haar dood'mompel ik en slik weer even. Ik wou hier nu niet over praten het was net zo'n leuke sfeer en zo. 'Nou gaan we nog zwemmen of wat?'roep ik terwijl ik me naar de andere draai. Hopelijk hoefde ik dan even niet meer over Alice te praten.

jasmine

Ik kijk naar jayson. 'hey, als je er niet over wilt praten moet je het gewoon zeggen' ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een stevige knuffel. 'ik hou van jou, maar ik wil je niet verdrietig zien' fluister ik in zijn oor.

Jayson
    'Ik wil er best over praten maar niet op zo'n moment als dit'zeg ik en geef er gauw een kusje. 'Ik hou ook van jou'voeg ik er daarna aan toe en geef der dit keer een lange kus.

jasmine

Ik kijk hem aan en glimlach. 'jij bent echt het allerliefste, stoerste, grappigste en knapste vriendje die ik me maar kan wensen, ik zou jou echt voor niets of niemand in willen ruilen jay' ik voel de tranen achter mijn ogen prikken en slik snel een keer, het klopt echt ik ben nog nooit zo blij geweest met ie mand.

Jayson
    Ik glimlach breed. 'Ik zou jou ook voor niemand willen inruilen' zeg ik en glimlach weer. 'En waar heb ik die lieve woorden eigenlijk allemaal aan te danken?'vraag ik lachend.

jasmine

'omdat jij de enigste persoon bent die zo lief voor mmij is, mijn ouders kijken al haast niet naar mijn om, dus ik ben zoveel aandacht helemaal niet gewent en mijn zus' ik slik en kijk weg.

Jayson
    Ik sla mijn handen om haar heen. Ze zei toch dat ze geen broers en zussen had? Zou er zus...? Nee toch? Ik druk haar wat dichter tegen me aan en aai troostend over har rug.

jasmine

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en er rolt een traan over mijn wang, en druk me dicht tegen hem aan. Ik wurm me uit zijn armen en loop weg naar hetstrand.

Jayson
    Ik twijfel even of ik erachteraan zou gaan en doe het toch maar. Ik zie haar naar het strand lopen en ga wat sneller lopen zodat ik naast er loop. Ik sla mijn hand om me heen en loop veder.

Isabella

Ik kijk strak naar de tafel. 'Wie gaat er met mij een BBQ regelen,' vraag ik na een korte stilte. Ik kijk Ian en Austin vragend aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

jasmine

De tranen stromen over mijn wangen en kijk hem aan. ' mijn zus leeft niet meer jayson, ze is vlak na alice overleden aan een autoongeluk' ik draai me naar hem om en ga tegen hem aanstaan.