• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik stap slaperig mijn tent uit, en loop naarde picknicktafel ik sluit mijn ogen en geniet van de ochtendzon, ik vraag me af of jayson zo weer komt.

    Isabella

    'Ook hallo Jasmine,' glimlach ik. Ik kom met de schone borden aangelopen en zet ze neer. Ik plof ook neer aan de picknick tafel en sluit moe mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    We komen alweer bij de camping aan en ik stap van mijn skateboard af. Ik loop richting de tenten en kijk even naar Jasmine. Volgens mij komt ze net uit bed en ik grinnik lichtjes. 'Goodmorning'zeg ik en geef haar een kusje.

    Ian

    Tevreden loop ik de camping op. Ik leg mijn skateboard en zie dat Jasmine nu ook wakker is. Ik glimlach. 'Gaan jullie zo mee zwemmen?' ik kijk ze vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik denk dat ik morgen pas weer ga reageren xD]

    {is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik open mijn ogen en zie jayson voor me staan, ik sla lachend mijn armen om hem heen en geef hem een kus. 'hehe, ben je daar nou eindelijk hoe durf je mij zo lang alleen te laten' plaag ik hem. 'ja ik ga zo wel even mee zwemmen,maar moet nog wel even bikini aantrekken tenzij jullie willen dat ik in string en bh ga' zeg ik lachend tegen ian.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:16 ]

    Jayson
    'Jij lag te slapen'zeg ik lachend en geef er nog een kusje. 'Maar dan blijf ik nu wel bij je hoor, nou als je mee gaat zwemmen tenminste' zeg ik lachend na de opmerking van Ian.

    Austin
    'Gaan jullie zo mee zwemmen?' vraagt Ian en ik kijk even naar Isabella. 'Ik wil wel'zeg ik en kijk even vragend naar Isabella of ze ook meegaat.

    Isabella

    'Ja, ik ga ook mee.' Ik kijk ze aan en glimlach. 'Even omkleden dan. Zwembad of strand?' Ik kijk ze vragend aan en glimlach. Ik heb besloten de hoofdpijn maar te negeren en er ook geen woord meer over te zeggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik lach. 'nou mooi dat je nu bij mij blijft, anders moet ik je weer heel lang missen, gaan we vanavond eigenlijk nog uit of blijven we op de camping, door het gebeuren van gisteren' vraag ik aan de rest.

    Jayson
    Ik glimlach even en kijk haar aan. 'We gaan eerst barbecueën en daarna een kampvuur op het strand'zeg ik met een glimlach en loop naar de koelbox. Ik pak een blikje eruit en kijk even naar de rest. 'Wie wil?'

    jasmine

    Ik schud mijn hoofd naar jayson. ' nee ik hoef niet' en keer me weer naar de zon toe, ik kijk naar mijn armen en benen en zie dat ik al heel erg bruin ben geworden.

    Jayson
    Ik gooide een blikje naar Austin die net zij dat die wel wou en hij ving hem behendig. Ik nam wat slokjes van mijn drinken en liep naar Jasmine. 'Dus ga je mee zwemmen of niet?'

    jasmine

    'tuurlijk ga ik mee zwemmen, anders mis ik jou weer, ik weet alleen niet welke bikini ik aan zal trekken, de witte, de roze of de rode, welke vind jij?' Vraag ik aan jayson.