• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik loop wel even mee'zeg ik en sta op. 'Waar kunnen we die halen?'vraag ik lachend. Ik had echt geen idee waar we even een bbq konden lenen.

    Jayson
    Ik slik even en aai troostend over haar rug. 'Sorry van je zus'mompel ik en geef haar een kus. Ik was nooit de beste geweest in troosten en zo maar ik probeerde het wel altijd.

    Isabella

    Ik haal mijn schouders op. 'Die moeten wel ergens op de camping staan en anders vragen we het.' Ik kijk om me heen, maar er was geen bbq te zien. Ik zucht. 'Dan maar aan Alice haar moeder vragen.' Ik haal mijn schouders op en loop onze open plek al af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik loop achter Isabella aan naar de moeder van Alice. 'Hoi,Kunnen we misschien een bbq lenen voor vanavond?'vraag ik aan haar en ze knikt. 'Natuurlijk mijn kind'zegt ze en ik glimlach. 'Dankjewel'zeg ik. 'ik zal hem even voor jullie pakken'zegt ze vrolijk en ik grinnik. Ze komt terug met de bbq en ik glimlach. 'Bedankt,we brengen hem morgen schoon terug'zeg ik en ze knikt. 'Veel plezier'zegt ze nog en daarna neem ik de bbq mee.

    Isabella

    'Moet ik iets dragen?' Ik loop vlug achter Austin aan en kijk naar de bbq. 'Zullen we hem gewoon naast de picknick tafel zetten?' Ik kijk naar Austin en glimlach. Hij was wel mooi mijn lieve vriendje!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    De tranen stromen uit mijn ogen. 'het is zo oneerlijk ze had net haar rijbewijs en dan had ze zulke mooie auto en dan krijg je opeens een autoongeluk, mijn ouders willen haar auto niet wegdoen, dus hij staat nog steeds bij ons in de garage, maar ik krijg het niet over mijn hart om er naar te kijken'

    Austin
    'Nee hoor je hoeft niks te dragen en ja bij de picknicktafel lijkt me wel het handigst'stem ik in en zet hem naast de picknicktafel. 'Nou nu hoeven we even niks meer te doen'grijns ik.

    Jayson
    'Soms moet je wel naar iets gaan kijken,gewoon omdat je het dan achter je kan laten'zeg ik zachtjes en blijf over haar rug wrijven.

    Isabella

    Ik glimlach en laat me op het bankje zakken. 'Nu zwemmen dan maar?' Ik kijk hem lachend aan. 'Dan kleed ik me namelijk nu even om.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'hoe kan ik mijn bloedeigen zus nou achter me laten ze was mijn voorbeeld de enige in mijn leven die voor me klaarstond, het is zo oneerlijk ze was echt het liefste mens op aarde, had nooit ruzie ze verdiende het echt niet' ik begin steeds harder te huilen. 'sorry nu word je helemaal nat'

    Jayson
    'Ik bedoel niet echt achter je laten,maar het een plekje geven zodat je er mee om kan gaan'zeg ik en lach even zacht als ze sorry zegt omdat ze me nat maakt. 'Dat maakt toch helemaal niet uit gekkie'

    Austin
    'Hoezo omkleden? hier kan je ook inzwemmen hoor'zeg ik grijzend maar schud dan me hoofd. 'Ga je maar gauw omkleden dan'zeg ik en glimlach even.

    Isabella

    Ik glimlach en verdwijn in mijn tent. Vlug doe ik mijn bikini aan waterproof mascara op en sla mijn handdoek om mijn nek. 'Ik ben er klaar voor,' lach ik naar Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even op en glimlach. 'Ian ga je nog mee? Ik weet niet waar Jayson en Jasmine zijn'zeg ik en kijk even om me heen. Die twee waren er ineens vandoor gegaan of zo.

    Ian

    'Ja ik ga nog mee.' ik spring op en pak een handdoek. 'Waar gaan we naartoe? Strand of zwembad?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne