• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach even en geef er een kus. Ik sla mijn handen om haar heen 'Jij bent veeel leuker en liever,je bent gewoon het liefste meisje op deze wereld en ik ben blij dat ik jou bij me heb'

    Jayson
    Ze verteld over Austin en ik knik. 'Volgens mij is die nu echt,hoezo vindt je hem anders leuker'vraag ik voor de grap en sta daarna op. 'Moet ik mee of niet?'

    Isabella

    Ik sla verlegen mijn ogen neer en glimlach. 'Dat kan je misschien vinden, maar jij bent wel degene die mij helpt, die een lied voor me heeft geschreven en zo kan ik nog een lijst erbij halen. Dus dat bewijst wel weer wat,' grijns ik en ik geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'normaal is hij gewoon anders en het maakt niet uit wat ik er van vind, maar ik vind dat je zowel bij je vrienden en op school het zelfde moet kunnen zijn, ja je mag wel meelopen anders ben ik ook zo alleen' zeg ik tegen hem en loop door.

    Austin
    'Dat is allemaal omdat je het verdient'zeg ik en zet mijn lippen op de hare. 'Niet ineens verlegen worden hea'zeg ik lachend.

    Jayson
    Ik haal mijn schouders op. 'Eerlijk gezegt vindt ik hem gewoon hetzelfde, aardig en best zorgzaam maar ook gewoon een beetje stoer'zeg ik. Ik vond dat Austin zich helemaal niet anders gedroeg,ik had nog vaak genoeg een wedstrijd gezien en ik wist gewoon hoe Austin was. Hij was vroeger zo'n beetje mijn beste vriend. Nog steeds nadenkend loop ik achter Jasmine aan.

    jasmine

    Eenmaal bij de tent aangekomen, trek ik snel mijn kleren uit en trek mijn witte bikini aan, doe mijn haren in een losse knot en loop weer naar buiten. 'jay, heb jij zonnebrand mee of niet'

    Isabella

    'Dan moet je zulke dingen niet zeggen, dan maak je me verlegen,' grijns ik. 'En waarom zou ik het verdiend hebben? Omdat je me in het water gooit met warmer dan 30 graden.' Ik lach. 'Ja, dat is echt een ramp.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja in me tas,ik pak het wel even'zeg ik en pak mijn tas uit de tent. Ik pak de zonnebrand en gooi mijn tas weer in de tent. Ik loop even naar de koeelbox waar ik twee blikjes uitpak. Ik hou een blikje voor Jasmine 'Wil je?'

    Austin
    'Ach,je ziet er wel schattig uit als je bllost'zeg ik grijnzend en geef haar een kusje. 'Je hebt het verdiend,omdat je lief,leuk,aardig,knap bent en nog veel meer'zeg ik en glimlach even.

    jasmine

    'nee dankje, ik ben niet zo goed in van een blikje drinken' zeg ik tegen hem en pak mijn roze handdoek en pak zijn hand vast en trek hem mee richting het strand. 'als we weer thuis zijn in nederland, kom ik elke avond bij jou eten zodat ik niet alleen hoef te zijn goed?'

    Jayson
    Ik grinnik en sla een arm om haar heen. 'Natuurlijk'zeg ik en geef er een kus. 'Ik denk alleen wel dat mijn ouders er dan bij zitten'zeg ik. 'Niet zo leuk dus'zeg ik. Mijn ouders die erbij zitten,nee niet echt wat ik wil...

    Isabella

    'Dus het komt er op neer dat ik het heb verdiend omdat ik mezelf ben,' lach ik. 'En even dat je het weet. Jij bent de enige die me schattig mag noemen.' ik geef hem weer een kus en glimlach. 'En dat heb je ook verdiend omdat je een geweldig persoon bent.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ach joh, zo erg zullen je ouders toch niet zijn, het zal wel nooit erger zijn dan mijn ouders die geen aandacht besteden aan hun dochter' zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'wat wil je dan dat ik bij jou op je kamer kom eten' lach ik.

    Austin
    'Ja dat klopt'zeg ik grijnzend. 'Ow dus ik ben de enige hea'zeg ik grijnzend. Ik krijg een geweldig idee en grinjik even. Ik knijp wat in der wangetjes. 'Ach wat ben je toch een schatje, eht scattig!'zeg ik lachend en laat daarna der wangen weer los. 'Oke grapje'zeg ik en geef er een kus.