• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    Ik stopte even met zoenen en drukte een kusje op haar voorhoofd. Ik streelde langzaam door haar haar en keek rustig naar boven waar de sterren aan de hemel schitterde.

Isabella

Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen. 'Weet je...' Ik zwijg en luister naar zijn ademhaling. Ik glimlach en focus me dan weer op de golven. Het was doodstil op het geruis van de golven en het ademen van Austin na. Het was rustgevend en ik genoot.

Austin
    'Nou ik weet niks tot je het verteld'zeg ik een beetje lachend en kijk er even vragend aan. Ik geef haar een kusje en kijk weer rustig naar de sterren.

Isabella

Ik grinnik. 'Ik heb me gewoon in tijden niet zo...' Ik denk even na over hoe ik het ga zeggen. Want hoe fijn ik me ook voel, er is wat in mijn drankje gegooid, waardoor ik mijn gevoel lichtelijk wantrouw. 'Nou ja... Ik vind het gewoon fijn dat je hier nu bij me bent,' grinnik ik. Daar komt het eigenlijk wel op neer.

Austin
    Ik glimlach en geef er een kus. 'Ik ben ook blij dat ik bij jou ben'zeg ik gemeend en glimlach even. Ik geef haar weer een kus en kijk naar de zee.

Isabella

Ik ga recht opzitten en kijk hem glimlachend aan. 'Dat is dan mooi.' ik grijns en ga naast hem liggen. Het zand is lekker. Ik kijk naar de donkere hemel en de sterren. Ik denk aan het optreden met karoake. 'We zouden is samen kunnen zingen?' Ik draai mijn hoofd zodat ik hem aankijk.

Austin
    Ik kijk er even aan. 'In de bus wou je dat nog niet'zeg ik lachend maar knik daarna. 'ja dat zou leuk zijn'zeg ik glimlachend en ga even met mijn hand door het zand.

Isabella

'Ja maar toen had ik nog niet met de karoake avond meegedaan.' Ik grinnik en ga recht op zitten. Ik laat het zand tussen mijn vingers door vallen. Ik zucht. 'Zullen we zo terug naar de camping gaan?'

Austin
    'Ja is goed'zeg ik waarna ik opsta en Isabella omhoog trek. Ik pak haar hand en loop richting de camping, waar we al bijna zijn.

Isabella

Ik loop dicht tegen Austin aan de camping op. Het voelt alsof hij mijn superheld is die me beschermt tegen het kwaad. 'Ga jij nog douche ofzo?' ik kijk hem vragend aan.

Austin
    Ik kijk even bedenkelijk en knik dan. 'Ja lijkt me wel handig'mompel ik. Ik was veel in de zee geweest en ik had ook wel gezweet. 'Jij?'

Isabella

Ik knik. 'Maar dan kom ik daarna wel naar jouw tent.' ik laat zijn hand los en loop mijn tent in. Vlug pak ik mijn pyjama, een sweater voor de zekerheid en schoon ondergoed. Ook pak ik mijn toilet tas uit mijn koffer. 'Tot zo,' fluister ik. Hopend niemNs wakker te maken en Austin het laten horen.

Austin
    Ik knik en pak mijn eigen spullen. Ik loop rustig naar de douches en zet de douche aan. Ondertussen kleed ik me rustig uit en ga daarna onder de warme stralen van de douche staan.

Isabella

Ik loop naar de hokjes. Ik douche me snel en was mijn haren. Ik zucht en sluit mijn ogen. Na een tijdje zet ik de douche uit. De warmte wekt de hoofdpijn alleen maar meer op. Ik heb mijn pyjama aan en trek mijn sweater over mijn hoofd. Op mijn gemak Poets ik mijn tanden en haal mijn mascara eraf. Na een paar minuten slenter ik naar de tent en ga de tent van Austin in. Ik ga liggen op Danny zijn bed en sluit vermoeid mijn ogen.

Austin
    Ik voel de wond prikken en zet gauw de douche uit. Ik trek mijn andere kleen aan en kruip mijn tent in waar ik Isabella al zie liggen met haar ogen gesloten. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en glimlach even. 'Slaap lekker'fluister ik zachtjes.