• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

(o oke. Slaaplekker dan:))

Austin
    ik knik en Ian loopt weg. Samen met Isabella in mijn armen loop ik naar het strand toe. 'Gaat het een beetjr?' vraag ik aan haar en kijk er even aan.

Isabella

'Het gaat wel. Het is alsof ik verdoofd ben en een ongelofelijke hoofpijn.' ik zucht en geniet van het koele windje. Ik voel me slap en mijn hoofd bonkt als een gek. Ging het maar weg.... Ik haal het haar uit mijn gezicht en sluit vermoeid mijn ogen. 'Ik zou willen dat er wegging. Die hele avond is verpest. Kunnen we niet gewoon 1 dag zonder iets raars?'

Austin
    Ik grinnikte even en haalde mijn schouders op. 'Laten we dat.morgen is proberen'zeg ik lachend. 'Maar het is tenminste niet saai zo'zeg ik lachend. Ik zir dat we vijna bij de camping zijn en stop met lopen. Ik ga.in het zand zitten en zet Isabella op mijn schoot. Ik geef der wat kusjes en kijk een beetje naar de zee die moeilijk te zien is door het donker

Isabella

Ik leg mijn hoofd op Austin zijn borstkas en luister naar de zee. Het koude windje doet me wel rillen, maar het voelt wel fijn. Het houdt me wakker. Ik glimlach en geef Austin een kus. Met mijn hand maak ik figuurtjes in zijn nek. 'Volgende keer help ik je met slaan,' fluister ik. Ik kijk hem glimlachend aan.

Austin
    ik grinnik en schud mijn hoofd. 'doe dat maar niet'zeg ik en aai door haar haar. Ik geef wat kusjes in haar nek en daarna weer op haar mond.

Isabella

Ik glimlach. 'Ben ik te zwak dan?' Ik kijk hem grijnzend aan en geef hem een kus. Ik kijk even naar de wond op zijn slaap en raak het voorzichtig aan. 'Klootzakken.' ik kijk hem aan en glimlach. 'Zonder jouw was het anders afgelopen.' Ik kijk hem dankbaar aan en leg mijn hoofd in zijn nek.

Austin
    'Nee,je bent niet slap maar ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt'zeg ik en geef er nog een kus. Op het andere weet ik niet echt hoe ik moet reageren dus glimlach maar gewoon zwakjes. Ik ga met mijn hand over de wond en haal mijn schouders op. 'Het valt wel mee joh'zeg ik. Ik druk mijn lippen op de hare en lik even over haar lippen.

Isabella

Ik open mijn lippen en sluit mijn ogen. De wind bezorgd me kippenvel en doet me rillen, maar het kan me niet schelen. I sla mijn armen om hem heen en laat onze tongen met elkaar spelen. Ik laat mijn handen over zijn shirt glijden en bijt zacht op zijn lip.

Austin
    Ze laat haar handen over mijn shirt glijden en bijt zachtjes in mijn lip. Ik sla mijn handen om haar heen en trek er dichter tegen me aan. Ik laat mijn hand door haar haar gaan en met mijn andere hand streel ik over haar rug.

Isabella

Ik voel hoe hij me dichter naar zich toetrekt. Ik duw hem naar achter, waardoor hij omvalt. Lachend zit ik op hem en kijk weer naar het strand. De maan staat duidelijk in de lucht. Ik glimlach en denk aan Alice. Ze zou is moeten weten... Ik kijk weer naar het water en zucht. Hoe zou het thuis gaan? Ik kijk weer naar Austin en grijns. 'Lig je lekker?'

Austin
    Ik grinnik en trek er mee naar achter. 'Nu wel ja'zeg ik en geef er wat kusjes. Daarna zoen ik haar en lik over haar lip.

Isabella

'Mmmm.'Ik open mijn lippen en ga boven op hem liggen. Mijn handen glijden over zijn buik en nek heen. Het hoofdpijn is iets weggezakt en door Austin komt mijn energie ook een beetje terug. Ik merk nog wel dat er iets niet goed is, maar last er van heb ik nu een stuk minder.

Austin
    Onze tongen spelen met elkaar en ik streel met mijn hand over haar wang. Ik sloot mijn ogen en genoot even van het moment. We hadden elke dag wel problemen en nu was het gelukkig gewoon even zonder problemen.

Isabella

Zijn warme lichaam deed me de koud vergeten. Zijn aanrakingen bezorgde me fijne rillingen. Ik laat mijn handen in zijn nek rusten en geniet van het moment. Ik voel me perfect bij Austin, ook al weet ik dat ik het niet ben. De golven die kapot slaan op het strand maken me rustig. De koele avondlucht voelt heerlijk aan... Ondanks dat spulletje in mijn drinken, is dit toch een geslaagde avond.