• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Lily stond op en liep naar boven. Ik ging waarschijnlijk ook maar vroeg slapen. Ik raakte helemaal in paniek dat het bal al over 2 weken was. Zou ik Jasmine vragen? Ik denk het wel. Wat is het toch fijn om een vriend te hebben die de zoon is van het schoolhoofd, hij vertelde me bijna alles.


    Hugo

    Ik liep Lily achterna want ik was ook moe, poetste mijn tanden en ging liggen in mijn bed. John en Daan lagen er ook al in, dus nadat ik mijn huiswerk had gemaakt en in bed ging liggen stuiterde Mike binnen en na een tijdje kwam Teun ook. Na tien minuten stond ik weer op: ik had met Hayde in de uilenvleugel afgesproken. Ik trok een warme trui aan en ging naar buiten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Na het gesprek met Hayde ben ik zo veel mogelijk buiten gebleven. Ik heb tussendoor wel gewoon mijn lessen gevolgd en snel wat eten gehaald, maat thats it. Het is heerlijk. Lekker warm met een verkoelend windje. Nu het donker begint te worden, wordt het wel wat frisser, maar ik heb geen zin om naar binnen te gaan.
    Ik haal mijn hand een door mijn lange haar waar ik de vlecht heb uitgehaald. Er zit wat slag in nu, wat ik eigenlijk wel leuk vind. Ik heb een hekel aan altijd maar hetzelfde. Mijn hand slaat de volgende bladzijde van het toverdranken boek om, maar ik kan mij niet meer concentreren. Hayde was zo vaag na ons gesprek. Ze had er waarschijnlijk wel problemen mee dat mijn ouders zo vreselijk waren. Natuurlijk had ze er problemen mee! Dat is toch logisch?
    Ik laat mij in het gras vallen en kijk naar de hemel. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Wat is het leven soms toch ook lastig.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik loop de grote zaal uit en zie door de open deuren een meisje op het gras zittten. Dat is Jasmine! Ik loop naar haar toe maar halverwege blijf ik staan. Ze laat zich in het gras vallen en ik ren naar haar toe. Misschien is ze wel flauw gevallen! Maar als ik bij haar ben zie ik dat ze nog gewoon bij bewustzijn is. Shit. Ik ben net als een gek naar haar toekomen rennen, wat zou we wel niet van mij denken? 'Hoi?' vraag ik voorzichtig en zie dat ze haar toverdrankenboek leest. 'Is het huiswerk moeilijk?' grijns ik als ik naast haar kom zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik schrik als ik James opeens achter mij hoor en hij naast mij komt zitten. Ik vlieg overeind en kijk naar zijn grijnzende gezicht naast mij.
    'Valt wel mee. Kon mij alleen niet meer concentreren. Ik denk dat ik zo maar eens naar binnen ga, want het wordt mij veel te koud.' Prachtig, ik heb gelijk een excuus om weer weg te gaan. Ik heb geen idee of Hayde iets tegen haar vrienden heeft gezegd, maar haar reactie bewijst mijn gelijk. Ik hoor hier niet. Ik kan na mijn opleiding maar beter verkassen naar een land waar ze toch niet bekent zijn met dooddoeners.


    Happy Birthday my Potter!

    [okee, het bal is als iedereen terug is van vakantie]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Wanneer komt iedereen terug? Ik ben er vrijdag weer)


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius
    Snape schoof het boek richting mij "leest u maar meneer Malfoy" en ze wende zich weer tot Summer. Ik begon te lezen, ik las de verschrikkelijkste dingen en kon mijn ogen niet geloven, van het onschuldige leerlingen pesten tot zware criminele activiteiten en het volgen van voldemort nou was mijn familie ook niet echt aardig maar nu ik de verhalen las over de familie Night waren hun erger, behalve Summer. Ik schoof het boek stil richting Snape die net klaar was met het gesprek met Summer.
    [@Serpentkiss het kan zijn dat ik een beetje laat terug schrijf,sorry:$]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [@MrsBrittain maak niet uit (:]

    Professor Snape

    "Ik hoop dat u genoeg informatie heeft over zijn verleden meneer Malfoy zoniet dan hoor ik graag wat ik verder nog voor jullie kan doen" zeg ik terwijl ik het boek sluit. "Ik weet niet wat jullie van plan zijn maar doe alsjeblieft voorzichtig want ik weet niet wat hij nu allemaal van plan is".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    Ik sta op "bedankt proffesor" en draai me om en wacht bij de deur op Summer. Misschien hebben we nu genoeg informatie over hem en Summer's familie...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Snape

    "Graag gedaan en met vragen kun je altijd langs komen" zeg ik glimlachend.
    Ik kijk van Scorpius naar Summer. Echt onvoorstelbaar hoe iemand zo anders kan zin dan de rest van haar familie.

    Summer

    Ik glimlach even en loop dan naar Scorpius. Zodra ik naast hem sta draai ik me heel even om. "Bedankt professor en dat gelukkig ben ik dat inderdaad niet". Ik zie haar even verbaasd kijken en dan knikken. Ik mag dan wel niet zo zijn ik heb wel de krachten die zij ook hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    Ik open de deur en laat Summer voor gaan naar buiten. Er gaat een beangstigend gevoel door me heen, als de familie van Summer zo krachtig was zo zij dat zeker weten ook zijn maar de gedachten dat Summer totaal anders was dan haar familie was een hele geruststelling.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kijk Scorpius "Vertel wat is eraan de hand?" vraag ik.
    "Het antwoord dat er niets is accepteer ik niet want ik ken je langer dan vandaag en weet dat er wat aan de hand" zeg ik glimlachend terwijl ik een willekeurig kant oploop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Vertel wat is eraan de hand?" Summer kijkt me glimlachend aan, ik wil net zeggen dat er niets is maar Summer is me voor "Het antwoord dat er niets is accepteer ik niet want ik ken je langer dan vandaag en weet dat er wat aan de hand" ik kijk haar met grote ogen aan, hoe doet ze dat nou? maar de vraag van Summer gaat weer door mijn hoofd "nou ik dacht omdat je familie zo krachtig is moet jij dat ook zijn..." en ik kijk naar de grond.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Niet verbaasd kijken" zeg ik lachend. "Ik weet het omdat je het altijd zegt en dan een bepaalde blik in hebt waardoor ik weet dat er wel wat is"
    Ik kijk hem aan en knik "Klopt ik beschik over de krachten die mijn familie heeft, maar die gebruik ik alleen als er echt wat ergs aan de hand id dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik word nooit zoals mijn familie en laat jou en de rest van mijn vrienden niet in de steek"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Trouwens, moet vanavond dansen/vrijdansen, dus ben er vanavond niet. Morgen wel de hele dag, maar moet wel vroeg naar bed, want mijn vliegtuig naar Londen vertrekt heel vroeg. Ik denk, ik meld het vast even.)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 16:29 ]


    Happy Birthday my Potter!