• Tweede Topic :)

Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!

Veel plezier!

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Scorpius
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht "dat laat ik ook niet gebeuren" opeens komt er een herinnering naar boven en begin te lachen "eigenlijk ben ik al een allerbeste vriend verloren" eigenlijk hoor ik daar niet over te lachen want vroeger was ik darr helemaal kapot van maar nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik erom lachen.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Summer

"Mooi daar zijn we het over eens" zeg ik nog steeds glimlachend. Opeens begint hij te lachen en ik kijk hem aan. "Je bent al een allerbeste vriend verloren?" vraag ik licht verbaasd. Opeens hoor ik geblaf en kijk op "Hoe?.
    Ik schud mijn hoofd en til Senna op die ondertussen voor me zit en kijk weer naar Scorpius.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

James

Nadat Jasmine weer was opgestaan bleef ik nog even zitten. Na een tijdje begon ik te knikkebollen, maar had geen zin om naar binnen te gaan. Ik ging liggen en merkte dat het gras lekker warm was. Ik krulde me op en mijn ogen werden zwaar, erg zwaar. En langzaam viel ik in slaap om een plek van het Zweinsteinterrein.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Scorpius
    Senna blaft vrolijk en Summer tilt haar op "Toen ik 5 was had ik een teddybeer ik noemde hem teddy maar op een dag verbrande me moeder hem ik de openhaard en zei dat een gemene hond hem had meegenomen, toen was ik heel verdrietig en heb ik mijn ouders een weerk genegeerd" ik lach weer om de gedachten "maar dat is niks vergeleken met de gedachten om jou te verliezen" ik schrik zelf van mijn woorden en ik voel dat ik rood word.

Jasmine Ophelia Algera

Als ik de trappen oploop richting de leerlingenkamer, zie ik door één van de ramen dat James buiten in slaap is gevallen. Ik kan het niet laten even te blijven staan en te kijken. Als je hem zo ziet liggen is hij eigenlijk best schattig. Met zijn warrige donker bruine haar en bruine ogen. Jammer dat hij meestal zo'n pestkop is en een Potter is.
    Ik loop door richting de leerlingenkamer en pak daar twee dekens en kussens. Ik kan hem moeilijk daar laten liggen zonder enige bescherming tegen de kou die samen met de nacht gekomen is. Als ik weer beneden ben, ligt hij nog steeds opgekruld in het gras. Voorzichtig til ik zijn hoofd een beetje op en prop er een kussen onder. Dan leg ik ook de deken over hem heen. Ik ga naast hem zitten op het tweede kussen en sla de tweede deken om mij heen.
    'Raar kind,' mompel ik zachtjes en mijn ogen gaan naar het bos waar ik vervolgens lang naar blijf kijken.

Happy Birthday my Potter!

Summer

"Ik begrijp echt niet waarom ouders zulke dingen doen, maar ik denk wel dat ik hetzelfde als jou gereageerd zou hebben" zeg ik bedenkelijk en zet Senna weer op de grond.
    Ik kijk hem aan en zie dat die schrikt van zijn woorden en rood wordt. "Wat ben je toch weer lief" zeg ik glimlachend waarna ik hem een knuffel geef.

James

Ik zwem in een grote rivier. Ik probeer op de kant te komen want het water is koud. Ik zie een trappetje en klim op de kant. Mijn hoofd word een stukje omhoog geduwd en ik kan iets beter zien. Ik klim uit het water en heb het meteen een stuk warmer. Ik kijk om me heen en zie dat ik alleen mijn ondergoed aanheb. Lekker dan! Loop ik hier halfnaakt in het midden van de jungle. Ik besluit de rivier te volgen en zie een basilisk. Snel kijk ik naar de grond in de hoop dat ik niet blind ben. De basilisk glibbert naar mij toe en hapt in mijn been. Ik kreun. Ik probeer weg te rennen maar mijn voeten lijken wel vastgeplakt aan de grond. Plotseling staat er een jongen naast de slang. Hij is een sisseltong! De jungle veranderd in een kamer. Dan verschijnt er een roodharig meisje van een jaar of 11. Ginny, mijn moeder. Een jongen met een ronde bril en een litteken op zijn voorhoofd steekt de basilisk neer. Hij gaat naar Ginny toe en praat met haar. Daar heb ik geen oog voor. De basilisk is weer tot leven gekomen en probeert ons allemaal op te eten. 'BASILISK!' schreeuw ik en ik merk dat ik een deken over me heen heb. Ik kijk wazig om me heen en zie Jasmine zitten.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Scorpius
    Ik begrijp echt niet waarom ouders zulke dingen doen, maar ik denk wel dat ik hetzelfde als jou gereageerd zou hebben" zegt Summer, "ze vonden me er te oud voor worden" ik glimlach maar mijn wangen zijn nog steeds rood zou ze het niet gehoord hebben? opeens hoor ik Summer haar stem "Wat ben je toch weer lief" en ze geeft me een knuffel, ik schrik maar al snel sla ik ook mijn armen om haar heen, Mijn buik voelt raar aan niet van de honger maar het lijkt net of er allemaal kleine vlindertjes in vliegen. Zou ik verliefd zijn?

Summer

Een glimlach verschijnt opnieuw op mijn gezicht.Verschillende vragen kwamen steeds weer bij me op. Waarom ben ik bij hem in de buurt niet bang en waarom kan ik dan wel gewoon mezelf zijn?
    "Ik weet ook echt niet wat ik moet doen als ik jou verlies" mompel ik

[ ik moet eten]

[okeey eet smakelijk]

[ dankje]

Scorpius
    Langzaam laat ik haar los met grote tegenzin maar ik dwing mezelf. Mijn mondkoeken krullen weer omhoog "Ik weet ook echt niet wat ik moet doen als ik jou verlies" mompelt Summer zacht "een ding weet ik zeker, dat gaat niet gebeuren"

[moet ook eten]

[ eet smakelijk]

Summer

Langzaam laat hij me weer los en krullen zijn hondhoeken weer omhoog. "Een ding weet ik zeker, dat gaat niet gebeuren" zegt hij dan. Door deze woorden krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht. Iets wat wel vaker gebeurd door dingen die die zegt. "Gelukkig maar"