• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [Albus niet hoor! Ik ga juist doen dat hij het verpest x'P]



    [Oke:p dan ga ik Albus juist kiezen :') grapje:P]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik kijk naar James. 'Kom,' fluister ik. 'Dan gaan we naar de keukens!' ik schuif mijn stoel naar achter en loop alvast naar de hal.

    Lily

    'Wat ga je doen?' vraag ik nieuwschierig als Mason opstaat. 'Gaat je niks aan, uk.' sist hij. 'Ik ga mee.' zeg ik koppig en hij schud zijn hoofd. 'Jawel,' houd ik koppig vol en ik loop achter hem aan. 'Ik ga mee.'

    [Stouterd (N)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "Ex of broer hoe je het wilt noemen" mompel ik terwijl ik weer tranen in mijn ogen krijg als ik terug denk aan alles. "Ja het geheim" mompel. "Aangezien ik verschillende spreuken beheers die de meeste op deze leeftijd nog niet kennen hebben ze me nodig voor een of andere opdracht, maar aangezien ik geen contact meer met ze heb moesten ze iets verzinnen. Mijn broer kende ik niet dus dat was het perfecte plan. Helaas voor hun kwam ik er achter". Ik dacht na "Volgens mij heeft hij vroeger hier op school gezeten in Gryffindor"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Lily hoepel op of ik ga pap en mam vertellen dat je ons stalkt!' Oke het was nogal zwak om meteen met onze ouders te gaan dreigen, maar meestal helpte dat bij Lily. 'Lily rot gewoon op!' zei ik toen ze ons nogsteeds volgde. Ik duwde haar. Ze viel op de grond midden in de grote zaal en de hele zaal keek toe. 'Shit.' zei ik tegen Mason toen een paar leerlingen riepen dat ik zielig was om een eerste jaars te duwen. 'Rennen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily

    Ik sta boos op. 'Oke,' zeg ik kwaad. 'Ik ga wel weg. Maar als ik er achter kom wat jullie van plan zijn, schrijf ik dat aan papa en mama.' Ik draai me om en zwaai mijn lange rode haar verontwaardigt opzij. Maar als James en Mason weg zijn volg ik ze stiekem vanaf een afstand.

    Mason

    Ik rol met mijn ogen. 'Nee, het gaat vast wel.' en inderdaad, Lily staat weer op. Ik loop met James naar het schilderij van de peer, en begin die te kietelen. Het schilderij zwaait open en we worden gelijk begroet door allerlei huiselfen. 'Maak maar slagroomtaart voor mij.' zeg ik grijnzend en de huiselfen gaan buigend weg.

    James

    'Doe mij maar appelflappen!' zeg ik grijnzend en ik stoot Mason aan 'Oke, ik ben wel verliefd.' Ik bloos. 'Maar je mag het tegen niemand zeggen, ook niet tegen Hayde!' 'Alstublieft meneren!' zeggen de huiselven. Met grote happen eet ik mijn appelflappen op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Oké.' Ik haal even diep adem. Dit is het dan. Eindelijk zal één van de leerlingen het weten. Hopelijk zal het niet zo gaan als in de vele nachtmerries die ik erover heb gehad.
    'Mijn ouders zijn niet echt leuke mensen. Sterker nog, ze zijn helemaal niet leuk. Het zijn...' Ik wacht even en slik het brok in mijn keel weg. Het zal er uiteindelijk toch een keer uit moeten.
    'Het zijn dooddoeners. In ieder geval, dat waren ze tijdens de oorlog. Er is alleen geen bewijs tegen ze, dus lopen ze nog gewoon vrij rond. Ze haten het dat ik in Gryffindor zit. Al helemaal omdat de Potters ook allemaal in Gryffindor zitten. Als ze weten dat ik met jullie om zou gaan, hoe weinig dan ook, zouden ze me waarschijnlijk niet eens meer naar Hogwarts laten gaan.' Ik zucht en bestudeer Haydes gezicht om haar reactie te pijlen.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    "Je ex is je broer?" ik keek Summer vol verbazing aan "wat voor opdracht?" ik zat vol met vragen, het klonk allemaal ook zo vaag. Ik staarde voor me uit maar ondertussen was me hoofd druk bezig "Gryffindor zei je he?" misschien moeten we een naar Snape om wat informatie los te krijgen. Ik stond op on naar Snape te zoeken maar vlak voor de deur draaide ik me om "misschien lijkt het me verstandig als je niet het terein verlaat zonder mij en misschien kan je de vakanties wel bij mij logeren." ik wou weer weg lopen toen ik me weer iets bedacht "Summer kom je of blijf je daar zitten?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:22 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ugh, nu gebeurt 't mij. Wil je please niet meer op mijn laptop gaan dan?]

    Mason

    Ik grijns en stoot James aan. 'Ach, alsof ik dat niet aan jou kop zie.' zeg ik. 'Maar oke, ik zeg het tegen niemand. En volgens mij is Jasmine de gelukkige..' ik pak de slagroomtaart dankbaar aan. 'Bedankt,' zeg ik grijnzend. 'Doe ook nog maar wat chocoladekoekjes. Trouwens, zullen we even een lading menemen?']

    Lily

    Ik sluip geruisloos achter Mason en James aan. Ik volg ze overal, maar als ze opeens naar links gaan zijn ze verdwenen. Ik loop naar het uiteinde van de gang en zie daar een schilderij van een peer hangen. Ik bekijk het schilderij kritisch. 'Ga open.' zeg ik. De peer blijft stil zitten. 'Ga open!' zeg ik nu nijdig. 'Hoplakaas! Sesam open..Uhm, abracadabra! Alohomora! Ga gewoon open!' uit kwaadheid geef ik een schop tegen de peer, maar die blijft nog steeds roerloos liggen. Ik zucht en ga zitten. Ooit moeten ze er toch uitkomen...

    Summer

    "Dat wist ik in het begin ook niet en ik blijf het ook maar raar vinden,maar je waar mijn ouders tot in staat zijn" mompel ik. "Welke opdracht weet ik niet en dat wil ik liever niet weten ook en volgens mij zat die inderdaad in Gryffindor". Ik sta op en loop naar hem toe "Denk je echt dat dat mag en ik weet echt niet wat ik zonder jou moet" zeg ik met een glimlach. "Trouwens ik ga met je mee naar Snape"

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Jha sorry! Mijn computer is gwn foktop sloom. En het gebeurt automatisch dat ik ingelogd ben... maar ik heb hem al verandert]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ben ff weg. GTST terug kijken.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Hoe weet je dat ?' roep ik uit. 'Ja iets meenemen is wel zo handig, anders moeten we hier elke dag heen. ' Ik begin te grijnzen en zeg tegen de huiselven dat Roos ze waarschijnlijk iets wil vragen. Ze kijken mij vragend aan maar ik zeg dat ze dat toch echt aan Roos zelf moeten vragen. 'Zullen we weer gaan? ' vraag ik aan Mason nadat onze zakken gevult zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!