• Zou er iemand mij willen helpen? Want mij lukt het niet!

    Ik hoop dat er iemand mij kan helpen!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Niemand?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Uhm what do you wanna know?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Uhm what do you wanna know?


    nou eingenlijk zou ik graag willen dat je er een kan maken.

    x


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Voor wat voor verhaal?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Voor wat voor verhaal?


    een verhaal over Jacobs black kinderen


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Verwijst je naar het topic van Niallator


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Verwijst je naar het topic van Niallator


    dankje ik me daar in geschreven x


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    DamonSBitch schreef:
    (...)

    nou eingenlijk zou ik graag willen dat je er een kan maken.

    x

    Oh er een voor je maken, da's basically al het werk doen ipv louter hulp.
    Ik zou het er graag op willen wagen - heb het namelijk nog niet eerder gedaan en het leek me een goeie practice - maar daar gaat achterlijk veel tijd in zitten dus aan mij heb je niks op het moment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Oh er een voor je maken, da's basically al het werk doen ipv louter hulp.
    Ik zou het er graag op willen wagen - heb het namelijk nog niet eerder gedaan en het leek me een goeie practice - maar daar gaat achterlijk veel tijd in zitten dus aan mij heb je niks op het moment.


    nou het hoeft mss niet meer want ik heb het al iemand gevraagd maar ik hou je als tweede


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3