• Ik lees zonet de berichten in mijn blog hier en het is leuk om te zien dat ik ben veranderd. Positief natuurlijk. Ik sta beter in het leven en tja, de meeste berichten waren uit de tijd dat het vervelend was. Maar dat is allemaal anders nu, toch zou je die tijden niet als tegenslagen moeten zien maar als leermomenten.

    Foto's kijken van vroeger is ook nog altijd leuk. Ik denk dat ik dat nog het leukste vind aan alles, dat mensen veranderen :>

    Oh how we age.

    Ben jij veel verandert als je kijkt naar zo'n drie/vier jaar geleden?

    Ja. Maar wie niet? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    Ja. Maar wie niet? :')


    Een vriendin van mij haha, die is nog echt blijven steken in haar denkwijze en tja. Qua uiterlijk is ze dan wel verandert maar van binnen nah.

    Oh ja, zeer veel.
    Ik ben niet meer agressief en heel veel vermagerd.
    Ik ben er best trots op. :')


    Life is all about having a good time.

    Ikke! :]
    Vooral dit jaar. Ik heb nieuwe mensen leren kennen en ik weet nu eindelijk hoe ik mijn mening normaal kan verwoorden, zonder dat ik bang voor ben dat ik de hele wereld tegen me krijg (tenminste, dat dacht ik :').
    En ik sta een stuk sterker in mijn schoenen :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, maar niet positief :/


    Destroy what destroys you.

    Ja heel erg. Heb een eigen mening/smaak en ben ook veel minder verlegen.
    Mijn uiterlijk is ook veel verandert, wel positiever denk ik.

    Ja, god, mijn neus is nu bijvoorbeeld in verhouding metbmijn gezicht, haha. Maar ik ben innerlijk heel verandert, sterker en tja, geen idee, ik ben er wel trots op. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nirvana schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij haha, die is nog echt blijven steken in haar denkwijze en tja. Qua uiterlijk is ze dan wel verandert maar van binnen nah.

    Ik neem aan dat je na 3 a 4 jaar wel wat volwassener bent geworden, zeker als je een tiener bent :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik ben absoluut veranderd sinds die tijd. Veel zelfverzekerder en vrolijker.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vooral mijn uiterlijk is heel veel veranderd. En mijn innerlijk ook wel. Ik kijk anders tegen dingen aan, en mijn muzieksmaak is heel erg veranderd.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yes. I'm not sure if it's positive.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben eigenlijk best veranderd sinds ik eens echt verliefd was ;'D , en ik weet zeker, het is positief, dus ik ben er best wel blij om dat ik ben veranderd


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Ja, heel erg.


    The universal language of art.

    Ik verander iedere maand x]. Yay voor identiteitsloze puberjaren!


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Yes. I'm not sure if it's positive.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.