• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos

    Ik gaapte en keek hoe laat het was: 11 uur. Ik dronk nog wat thee en liep naar de slaapzaal, poetste mijn tanden en kroop in mijn bed. Mijn huiswerk had ik al af. Ik sliep vrijwel meteen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik ben net lekker gaan liggen, als James wilt begint te spartelen. Geschrokken kijk ik naar hem en constateer dat hij waarschijnlijk een nachtmerrie heeft. Dan schreeuwt hij plots kei hard 'Basilisk' en vliegen zijn ogen open. Wazig kijkt hij mij aan.
    'Gaat het?' vraag ik hem bezorgd.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius
    Een pijnlijke stilte volgde die ik gelukkig kon verbreken "zullen we naar buiten?" ik zag dat het lekker weer was en de vogels piepte vrolijk, op het moment voelde ik me heel vrolijk maar zo vrolijk had ik me nog nooit gevoeld, en was dan ook bang dat dat gevoel snel weg zou zijn.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Goed plan" zeg ik vrolijk. "Wacht heel even ben zo terug" zeg ik en zonder op antwoord te wachten loop ik in de richting van de keukens. Na een paar minuten sta ik weer naast Scorpius met een picknickmand in mijn handen. "Zullen we dan maar gaan?" vraag ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    "Goed plan" zeg ze vrolijk. "Wacht heel even ben zo terug" zeg ze en zonder op antwoord te wachten loopt ze weg. Ik begin te lachen als ik Summer zie aankomen met een pucknickmand in haar hand "Zullen we dan maar gaan?" vraagd ze lachend "tuurlijk" en we lopen naar buiten waar de zon straalt en iedereen lijkt van het lekere weer te genieten zo ik ook.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Glimlachend loop ik met hem mee naar buiten. Eenmaal buiten volgen mijn lichtblauwe ogen een roze vlinder, die omhoog vliegt en vervolgens te ver weg is om nog te kunnen zien. "Dit blijft echt geweldig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Ja, ik had een nachtmerrie.' mompelde ik. Ik vroeg me af wat ze hier deed. Ze was toch naar binnen gegaan? 'Hoelang zijn we hier al? En wat doen we hier?' vroeg ik toen ik ook op mijn kussen ging zitten en de deken om me heen sloeg. Ik keek naar het bos en ik hoorde allerlei geluiden. Snel wende ik mijn blik af.


    (ik ga douchen, ben daarna weer terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Ik zag dat je in slaap was gevallen, dus ik had een deken en een kussen voor je gehaald en ik ben hier gebleven, omdat ik geen zin heb om nu al punten te verliezen. Als er iemand was gekomen, had ik een onzichtbaarheid spreuk over ons uit kunnen spreken.' Ik bestudeer zijn gezicht en mijn blik blijft hangen bij zijn bruine ogen. Snel draai ik mijn hoofd en kijk naar het bos waar hij net ook naar keek.

    (Ik moet nu echt naar vrijdansen. Is laatste keer :) )


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius
    Ik loop naar een vrij en mooi plekje "zullen we hie maar gaan zitten?" roep ik naar Summer die een eindje verderop staat te genieten van het lekkere weer. Met een plof laat ik me achterover vallen in het zachte gras en kijk naar de wolken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik wend mijn blik af van de paarse vlinder die iets verderop vliegt en loopt naar Scorpius. Ik ga in het zachte gras zitten en knik zonder de gedachten dat die dat niet zit. Ik pak een tekenblok en potlood en teken het eerste dat ik zie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (veel plezier:))

    James

    'Bedankt. ' zeg ik. In mijn ooghoeken zie ik dat ze mijn gezicht bestudeerd. Haar blik blijft bij mijn ogen hangen. Dan draait ze snel haar hoofd weg. Ik grijns en zeg 'Mijn vriend Mason zei dat er over twee weken een bal is. Ik mocht er eigenlijk nog niks over zeggen, maar tegen jou kan het vast geen kwaad. Wil je een kameel?' Heb ik nou gevraagd of ze een kameel wou? Oke nu ben ik echt dom bezig 'Ik bedoel: Wil je met me naar de maan? Nee ik bedoel het bal. Wil je met me naar het bal?' Ik kijk haar hoopvol aan. Hopend dat ze zich niks van mijn blunders zou aantrekken.

    (haha terwijl ik dit stuk typ komt mijn kat, die ook James heet, luidmiauwd aan alsof hij wou zeggen wat ik moest typenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius
    Uit mijn ooghoeken zie ik dat Summer naar me toe komt en ook gaat zitten.
    Mijn hoofd draai ik naar haar toe om haar te kunnen zien en bekijk haar van top tot teen, heel even ben ik gehypnotiseerd maar dan wend ik mijn blik af en kijk naar de wolken en pakt Summer haar tekenboek en potlood en begint te tekenen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Als ik opkijk zie ik dat hij zijn blik alweer afwend en naar de wolken kijkt.
    Ik grinnik even en kijk weer naar het tekenblok tot ik me iets bedenk. "Heb je zin om in het weekend mee te gaan naar Zweinsveld?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    Terwijl ik naar de zuikerspinwolken kijk hoor ik het zachte gegrinik van Summer, het zachte geschets van het potlood is erg rustgevend en ik volg met mijn blik een vladderend limoengeel vlindertje totdat de stem van Summer klinkt "heb je zin om in het weekend mee te gaan naar Zeinsveld?" ik leun op mijn elebogen om haar aan te kunnen kijken "ja lijkt me leuk" zeg ik opgewekt en met een gelukzalig gevoel sluit ik mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:20 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Oke gezellig en nogmaals bedankt voor alles" zeg ik vrolijk waarna ik mijn tekenspullenweer neerleg. Ik kijk hem aan en griinik weer als ik zie dat een paarse vlinder net boven zijn gezicht rondjes vliegt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer