• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [klein ding :P Ik ga ook weg, kga nog ff Portugal-Spanje kijken (A)]]

    James

    Ik leg de stok weer neer. 'Nee, alleen dat ik de mensen die zich hebben opgegeven ga verdelen in 3 groepen: de Drijvers, de Jagers en de Wachters. Bij de Drijvers laat ik wat beukers los die ze moeten slaan en bij de rest laat ik ze denk ik een kleine oefenpartij spelen. De mensen die het het slechts doen die vallen als eerste af, na een tijdje het ik dan een heel team.' Ik grijns Ik was namelijk al verzekerd voor een plek in het team, als Zoeker. 'Wat zullen we nu gaan doen?' vraag ik aan Mason.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [nee dan ben ik weer alleen:P

    Wil niemand met mijn lieve Wemeltjes praten? Hugo en Roos staan te trappelen om naar je toe te gaanXD



    ik ga ook]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hey mensen, ik ben er vandaag waarschijnlijk zowat de hele dag niet. Heb een pta en daarna een klassenuitje)


    Happy Birthday my Potter!

    [Veel plezier!
    dan laat ik Roos en Hugo wel met elkaar pratenXD]

    Hugo en Roos


    'Lily? Ik ga even naar buiten.' zei Hugo. Hij liep naar het meer toe, trok zijn schoenen uit en stopte zijn voeten in het meer. 'Dat zou ik maar niet doen.' zei een stem achter hem. 'Straks trekt de reuze inktvis je nog mee naar benenden. Hoe is trouwens je eerste schooldag?' Hugo keek op en trok gauw zijn voeten uit het meer 'Roos! De eerste schooldag is geweldig! Alleen James deed weer gemeen.' Roos knikt 'Ik hoorde het. Hoe was je eerste les?' Hugo grinnikte 'We gingen het hebben over de mimbulus mimbeltonia. Leuke plant, behalve als je hem aait, dan komt er...' Hij werd onderbroken door Roos '...Paars sap uit!' Hugo lachtte en zei 'Fout! De plant is paars en er spuit groen sap uit!' Roos ging naast Hugo zitten en gaf hem een knuffel. 'Lief broertje van me.' Ze glimlachten allebei en keken naar het meer. Roos trekte ook haar schoenen uit en stopte ze in het meer. 'De reuze inktvis.' stotterde Hugo 'Ik maakte maar een grapje, Huug.' zei Roos lachend. Voorzichtig stopte Hugo zijn voeten ook in het water en keek Roos aan. Roos glimlachte en zei 'Zullen we straks naar Hagrid? Die heb je pas een keer gezien, toen je met de bootjes hier heen ging. Hij is heel erg aardig.' Ze stonden allebei op, trekte hun schoenen weer aan en liepen naar Hagrid. Roos bonkte op de deur en ze hoorden Muil blaffen. 'Ho, rustig maar!' Hagrid keek wie er stonden en glimlachte 'Roos en Hugo!' zei hij 'Kom d'r in!' Hugo en Roos gingen op een stoel zitten terwijl Hagrid thee inschonk. 'Jullie vader en moeder kwamen ook vaak!' zei hij vrolijk. Hugo nieste en Roos vroeg 'Mag Muil even naar buiten ofzo? Hugo is allergisch voor dieren.' Hagrid keek Hugo aan alsof hij aan een ernstige ziekte leed. 'Tuurlijk, Muil plaats!' Muil liep naar de tuin en ging daar liggen. 'En Hugo, hoe is het op je eerste schooldag?' Hugo vertelde van alles en toen het tijd was om te gaan kregen ze allebei nog een groot stuk koek mee. 'Bedankt!' zei Roos en ze sloot de deur achter zich. Zij en Hugo waren weer alleen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 7:53 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Laten we doen dat het avond is, dan kan iedereen eten. Er gebeurt toch niet zo veel meer. Iemand bezwaar?(A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [Laten we doen dat het avond is, dan kan iedereen eten. Er gebeurt toch niet zo veel meer. Iemand bezwaar?(A)]


    [ik nietXD Ik zat ook al op de avond te wachtenXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    Mason en ik liepen naar de grote zaal om te eten. 'Hopelijk is er kip!' zei ik, ik had zin in kip. Ik ging zitten en zag inderdaad kip. Lekker! Ik begon te eten en propte alles in mijn mond wat er in paste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik loop naar de grote zaal en plof naast James neer. 'Hé!' zeg ik verontwaardigt. 'Laat ook wat voor de rest over!' Ik pak een stuk kip en begin er van te eten. Daarna pak ik wat gebakken aardappeltjes van de schaal en leg ze op mijn bord. 'En,' begin ik nieuwschierig. 'Hoe was jullie eerste dag?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik moet wachten op rider. Jasmine praat nog met ?hayde. Ik zit op de iPad, sorry voortypfouten en geen haakjes


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    James

    Ik kijk op als mijn broertje naast mij komt zitten. 'Nwee!' zeg ik met mijn mond vol als hij vraagt of ik ook nog wat voor de rest overhou. Ik schep nog wat op en zeg tegen Albus als de aardappeltjesbak leeg is. 'Is dat jou uil?' Hij kijkt en snel schuif ik zijn aardappels op mijn bord. 'O, laat maar, het was een vallende ster.' grijns ik en ik begin te eten. 'Ow, mijn eerste dag was saai, net als altijd.' Ik kijk even om me heen en buig me naar Albus toe 'Maar ik heb wel een mooie chick gevonden.' fluister ik. 'Niet verder vertellen he?' Ik kijk hem streng aan. 'Anders hebben de meerminnen iemand om mee te spelen!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [moet gaan]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    'Hé?' zeg ik vragend en ik kijk naar buiten. Maar daar is niks. Als ik me omdraai zijn mijn aardappeltjes weg. Mopperend schep ik wat pasta op. 'Oh,' zeg ik verbaasd als er een uil door het raam vliegt. 'Dat is de uil van papa en mama!' de uil land en steekt haar poot uit. Er hangt een pakje aan. Op dat pakje zit een briefje:
    Lieve Albus, Hoe ging je eerste dag? We wouden Lily al gelijk feliciteren dat ze in Griffoendor zit(doe dat nu gelijk maar), maar Lorcamond was heel lang weg. Ik heb hier twee gewaden in zitten, voor een verrassing. Voor jou, James en een jurk voor Lily. Veel liefs, Pap en mam.
    Nieuwschierig maak ik het pakje open en haal er een zwart pak uit met een fluwelen rode stropdas. Voor James. staat er op. Ik geef hem grijnzend aan James en haal nog een pak er uit. Het is donkerblauw pak, wat bijna zwart is met een groene stropdas. Voor Albus. staat daar op. 'Wauw...' zeg ik zacht en ik haal de jurk er uit. Het is een lange lila-paarse jurk met een witte, zilverachtige riem in het midden. het onderste is belegd met diamantjes. Voor James. Nee grapje, voor Lily. staat er op. 'Wauw,' zeg ik vrolijk. 'Waarvoor zou dat zijn?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Ik grijns. 'mooie jurk, James.' Ik steek mijn tong uit en eet wat kip. Eigenlijk weet ik wel waarom James, Albus en Lily dit krijgen, aangezien mijn vader directeur is. 'Ik weet wel waarom,' zeg ik tegen Albus. 'Maar dat zeg ik lekker niet.'

    Lily

    Ik loop vrolijk naar de grote zaal. Deze dag was het tien jaar wachten waard. Dan zie ik opeens dat Albus een jurk in zijn hand heeft. 'Is die voor James?' vraag ik lachend terwijl ik de jurk bekijk.

    Albus

    Ik schud mijn hoofd. 'Voor jou,' zeg ik grijnzend terwijl ik Lily de jurk geef. 'Ik snap alleen niet waarom dit is, en omdat onze grote vriend dit niet wil zeggen-' ik kijk even boos naar Mason. '-neem ik aan dat we het van het schoolhoofd te horen krijgen.'

    [Mmm, is het goed dat iedereen een jurk of pak van thuis krijgt voor het bal?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''