• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Ik glimlach "tuurlijk mag dat, nou kom op we gaan snape zoeken" en ik verlaat de leerlingenkamer met Summer op mijn hielen. We dwalen door de gangen en nergens is een spoor van onze afdelingshoofd "waar kan hij nou zijn" mompel ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Lijkt me een goed plan" zeg ik terwijl ik achter hem aanloop. Ik denk even na en krijg een grijns op mijn gezicht. "Volgens mij leest ze gedachten want daar komt ze aan" zeg ik lachend en wijs naar professor Snape die de trap afloopt met verschillende boeken in haar handen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Serpentkiss ik wist niet dat Snape een meisje was XD]

    Scorpius
    "Daar komt hij aan" en Summer wijst naar een gedaante met een stapel boeken in zijn handen, ik versnel mijn pas en loop op onze afdelingshoofd af "Proffesor we hebben een vraag!"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ het is de dochter van Snape XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Snape

    Ik knik. "Loop maar mee naar mijn kantoor" zeg ik en sla het boek dat ik aan het lezen was dicht. "Trouwens Summer ik lees alleen gedachten als het echt nodig is" mompel ik waarna ik in de richting van mijn kantoor loop


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik lach. 'Aan de manier waarop jij naar haar kijkt.' zeg ik grijnzend terwijl ik wat koekjes in mijn gewaad prop. Ik eet de rest van mijn slagroomtaart op en wend me weer tot James. 'Zullen we gaan?' vraag ik. 'Of moeten er nog appelflappen mee?'

    Lily

    Als ik ongeveer een half uur zit te wachten zucht ik. Dit is best lang, ik ben namelijk niet zo geduldig. Ik sta op en loop naar de grote zaal. Daar is bijna niemand meer. Ik ga naar boven naar onze leerlingenkamer en begin mijn huiswerk te maken. Een opstel van 15 centimeter over de mimbulus mimbeltonia.

    [O MY GOSHxDxDxD dat was echt een domme opmerking van me WHAHAHA(A)]
    Scorpius
    Samen met Summer volgen we Snape naar haar kantoor. Als we er zijn volgen we haar naar binnen en gaan zitten, als ze ook zelf is gaan zitten begin ik mijn vraag "Proffesor we zijn naar iemand opkzoek en we moeten informatie hebben misschien weet u wat over deze persoon"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ga ik moet echt f*cking vroeg opstaan:( kwart voor 6 AHHH]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Mwahaha]

    Professor Snape

    Ik ga zitten en kijk Scorpius aan "Meneer Malfoy u weet net zo goed dat ik niet zomaar informatie kan vertellen aan leerlingen en zelf niet aan degene van mijn eigen afdeling" zeg ik. "Maar er zijn uitzonderingen als het belangrijk is en ik de reden weet'.
    Ik dacht na "Over wie hebben we het hier eigenlijk als ik mag vragen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Er koem nog meer huiselven aan met lekkers en we proppen het allemaal in onze zakken 'Laten we gaan.' zeg ik tegen Mason en we lopen naar de uitgang. 'Daar ligt een toverstok!' Ik raap hem op en zie meteen dat hij van Lily is. 'Hij is van Lily' mompel ik. Ik kijk om het hoekje om te kijken of Lily daar staat, als dat niet het geval is zeg ik tegen Mason 'Moeten we hem terugbrengen of laten we hem hier liggen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MrsBrittain schreef:
    [ik ga ik moet echt f*cking vroeg opstaan:( kwart voor 6 AHHH]


    [ ik hoop voor je dat het wel leuk word]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Catnipp schreef:
    [Ja trouwens. De lunch begint zo. Misschien kunnen we ook en bal organiseren, of zo. Maar dan wat later (A)]


    [een bal is wel leuk ja;P


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [wil iemand met James, Roos of hugo praten?XD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik staar naar de toverstok. 'Mmm, we kunnen hem het best hier laten liggen.' zeg ik schouderophalend. 'Lily merkt snel genoeg dat ze hem kwijt is.' Ik gaap, pak een koekje en stop die in mijn mond. 'Weet je trouwens al hoe je die ty-outs gaat aanpakken?'

    [Ik moet gaan (huil) BUTT morgen ben ik terug :) Ik heb over een week mijn eindmusical x'D echt lollig (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''