• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Heeft James Potter mij zojuist mee naar een bal gevraagd? Een verbaasde uitdrukking glijd over mijn gezicht, maar tegelijkertijd kom ik ook in een tweestrijd terecht. Dit is niet goed. Ik kan niet met een Potter naar het bal. Mijn ouders zouden flippen en zijn ouders ook als ze de waarheid hoorden. Maar ik moet ook denken aan wat Valor zei. Hij heeft gelijk: Het is mijn leven en ik moet doen wat ík wil.
    Ik bijt op mijn lip. Als er iets mis zou gaan, kan ik altijd nog een smoes verzinnen waardoor ik opeens niet kan. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik kijk weer naar James.
    'Hoewel die kameel mij toch leuker lijkt, wil ik best met je naar het bal hoor.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik voel me dolblij als Jasmine ja zegt. Als ik nu in de spiegel van Neregeb zou kijken zou ik mezelf en Jasmine zien. Zo gelukkig ben ik. Ik haal mijn hand door mijn haar en glimlach. 'Ik kan wel een kameel voor je regelen hoor!' grap ik. Zo nu kon niemand anders haar meer vragen! Ik kijk naar boven en zie dat Mars en Jupiter op een lijn staan. Grappig, dat stond ook in ons Astronomie boek. 'Welk vak vind jij het leukste?' zei ik grijnsend


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik lach als James zegt dat hij wel een kameel voor mij kan regelen. Ik moet toegeven dat hij best schattig kan zijn. Hij kijkt naar boven en vraagt mij naar mijn favoriete vak. Daar hoef ik niet lang over na te denken.
    'DADA en Charms. Ow en ik vindt Transfiguration ook wel leuk. Welke vind jij het leukst?'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Ow, ik denk DADA en Kruidekunde. Hou je van Zwerkbal?' En nu was ik bij mijn favorite onderwerp aangekomen. 'Ik ben voor de Holeyhead Harpies. Ik weet bijna zeker dat de Cambridge Cannons weer onderaan eindigen! Voor wie ben jij?' ik sloeg de deken nog verder om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    Ik kom weer bij zinnen en knik. Snel pak ik de spullen bij elkaar waarna ik opsta.
    " Dan zit er niets anders op en moeten we onze picknick binnen maar voortzetten" zeg ik lachend voor ik met mijn andere hand zijn hand vastpak en in de richting van het kasteel loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik loop in de stad en reageer op mijn mobiel dus ik reageer laat en let niet op spellingsfouten )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik grijns. 'Zeker omdat het een vrouwenteam is en je moeder er bij heeft gespeeld.' Mijn ogen gaan naar de ringen in de verte van het zwerkbalveld op het schoolterrein. Ik ga even verzitten en ril. Het is echt een stuk kouder geworden. Jammer dat de zon 's nachts niet kan schijnen.
    'Ik ben voor de Appleby Arrows. Hun zoeker is zo ho..... uhm...... goed.' Ik wilde hot zeggen, maar aangezien ik met een jongen praat zou dat niet echt voor leuke gesprekstof zorgen. 'Plus dat hun naam leuk is en ze goed spelen,' zeg ik er nog gauw achteraan.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik grijns als ze haar favorite team zegt. 'Heb je al besloten of jij bij het team wilt?' vraag ik voor de derde keer. Ik ga wat dichter bij zitten. 'Het begint koud te worden zeg!' ik kijk op mijn horloge en zie dat het half een is, niet dat dat boeit. Ik zou hier zo de hele nacht kunnen zitten. Wat ben ik blij dat ik in slaap ben gevallen op het gras.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (even de hond uitlaten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik ril weer. 'Ja hè, ik krijg het ijskoud hier. We moeten misschien zo maar naar binnen gaan. Ik moet morgen maar even kijken of ik niet zo slecht ben geworden in de tussentijd dat ik van mijn bezem val als ik een koprol in de lucht maak voor ik een slurk wil gooien,' zeg ik. Ik zie het al voor mij. Gelukkig heb ik die ene spreuk nu aardig onder de knie en kan ik ervoor zorgen dat ik niet hard op de grond terecht kom.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ow, wat voor hond heb je? Ik heb een jack russel terriër. Ik heb een foto van hem bij mijn foto's staan)


    Happy Birthday my Potter!

    (kruising tussen een Jack russell en een tekkel, ik kijk zo wel bij je foto's. :p)

    James

    'Haha, neehoor dan vang ik je wel op. Zullen we in de leerlingenkamer verder praten? Het is echt ijskoud!' ik sta op en help Jasmine ook opstaan. Ik pak de dekens, ook degene waar Jasmine op gezeten had en liep naar de deur toe. Haar zwarte haar wappert in de wind. Ik grijns, dit was een van de mooiste dagen van mijn leven. Ik raak haar haar even aan en zucht. Zo zacht! Gelukkig had Jasmine niet door dat ik haar haar aanraakte, of ze merkte het wel maar zei niks.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Nice, mensen bij ons in de buurt hebben ook een kruising tussen Jack russel en teckel)

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik houd even halt bij de deur, tik op James zijn schouder en houdt mij wijsvinger voor mijn lippen om aan te geven dat hij stil moet zijn. Dan haal ik mijn toverstok tevoorschijn en maak de dekens en kussens onzichtbaar. Dit doe ik ook mij James en mijzelf. Nu kunnen we zonder gezien te worden naar de leerlingenkamer lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentsKiss schreef:
    ( Ik loop in de stad en reageer op mijn mobiel dus ik reageer laat en let niet op spellingsfouten )

    [okeey, veel pezier]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Als ik ontzichtbaar ben grijns ik. Ze kon goed toveren! Ik liep met haar mee, we kwamen niemand tegen. 'Bolognaise!' fluisterde ik. Het portretgat gaat open en we klimmen erdoor. Ik ga voor het haardvuur zitten en gooi de kussens en dekens weg. We waren de enige in de leerlingenkamer en dat vond ik fijn.


    (Blitz is schattig!!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!