• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Zacht gevladder verstoord mijn rust en als ik mijn ogen open doe is er zonet een vlinder op mijn neus geland, wild schut ik met mijn hoofd en de vlinder vladderd vlug weg. Gerommel doet me opkijken en ik zie dat Summer haar spullen opbergt, stiekem kruip ik naar haar toe en gris de tekening weg.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Zodra Scorpius mijn tekeningen weg gris draai ik me om en probeer ze weer van hem af te pakken. Als ik ze na een paar minuten nog niet te pakken heb geef ik het op. "Wat moet ik doen om mijn tekeningen terug te krijgen?" vraag ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    Behendig ontwijk ik Summer die haar tekeningen probeerd terug te krijgen, en na een paar minuten geeft zij het op "wat moet ik doen om mijn tekeningen terug te krijgen?" vraagt ze twijfelend. Een voor een bekijk ik de tekeningen en ik zie dat ze echt talent heeft "wauw ik wist niet dat e zo goed kon tekenen" als ik klaar ben en ze allemaal heb gezien hou ik de tekeningen vlak voor haar neus en krijg ik een gemene grijns en doe net of ik nadenk "mmm laat me denken....misschien met mij naar het bal?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Ik kan niet tekenen" zeg ik terwijl ik hem nog steeds aankijk. Als hij ze allemaal heeft gezien hou hij de tekeningen vlak voor mijn neus en krijgt een gemene grijns en denkt "mmm laat me denken....misschien met mij naar het bal?". Ik doe net alsof ik nadenk en op het juiste momenten pak ik mijn tekeningen en glimlach onschuldig. "Tuurlijk lijk me leuk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Met een denkend gezicht pakt ze snel de tekeningen terug "tuurlijk lijkt me leuk" mijn gemene grijns veranderd ik een glimlach en ik kaan het weer niet laten om haar te bekijken, en ik eindig in haar grote heldere blauwe ogen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ga denk ik droedels(doeg) morgen weer? @SerpentKiss?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Okee is goed doeggg (doeg) uh morgenmiddag ben ik er denk ik niet maar ik de ochtend en avond wel (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Een glimlach siert nog steeds mijn gezicht en ik denk niet dat die de eerst komende tijd verdwijnt. Ik wil wat zeggen maar op het moment dat hij recht in mijn ogen kijkt ben ik gewoon sprakeloos. Iets wat niet vaak voor komt en toch lukt hem het keer op keer weer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey alleen in de ochtend ben ik er ook niet xD dan wordt het denk ik de avond]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mwhaha dan wel ja maar misschien dat ik er in de middag wel ben...dat weet ik nog niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [muwahahaha XD we zien wel...ik wil gewoon niet weg:X WEEEEE ik ga mezelf gewoon dwingen(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mwaha ik wil ok niet dat je al weggaat maar ja ik denk dat ik toch ook maar ga XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ en anders plaat je nog een reactie ne dan gaan we erna allebei want dan moet je toch wachten op reactie van Summer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hugo

    Waarschijnlijk kwam Hayde niet dus ging in maar weer naar binnen. Ik trok de trui weer uit en ging nog even in de leerlingenkamer zitten, het haardvuur knetterde vrolijk. Ik dronk wat thee en paste mijn gewaad. Hij zat lekker. Ik ging slapen en had een droomloze nacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius
    Even staren we elkaar aan. Op de achtergrond hooe ik een donderslag en de eerste regendruppels raken mijn blanke huid, uit mijn ooghoeken zie ik leerlingen met boeken en mantels over hun hoofd naar binne renen en dan kom ik bij zinnen. "Summer kom, zometeen raken we doorweekt"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.