• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Santana

    'Beetje' grinnik ik, en kijk hem aan.
    'Je bent nog net zo goed als vorige keer weetje' lach ik.
    Ik sluit mijn ogen weer, en lig op zijn borstkas..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik knikte even en was even stil terwijl ik nadacht.
    "Je lijkt me wel iemand die graag homeparties geeft met veel vrienden," Zei ik terwijl ik hem in me opnam. "Luide muziek, veel drank...of zit ik er naast?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik grinnik zacht en blijf naar haar kijken.
    'En is dat een compliment?' vraag ik een beetje twijfelachtig.

    Kurt

    Ik glimlach verliefd en schud mijn hoofd.
    'Jíj bent geweldig.' zeg ik waarna ik mijn hand door zijn haren laat gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Klopt, klopt' lach ik.
    'En wat zijn jouw type feestjes dan?' grinnik ik..

    Santana

    'Natuurlijk' grijns ik.
    Ik ril even.
    'Ligt het aan mij of is het gewoon koud hier?' mompel ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Hangt er vanaf," Zei ik en beet even op mijn onderlip. "Als het echt nodig is, bouw ik liever een feestje met enkele mensen en stevig veel drank, maar ik ben soms ook wel te vinden voor large homeparties."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht verliefd en schud zijn hoofd. 'Jíj bent geweldig.' zegt hij en gaat met zijn hand door mijn haren. Ik pak met mijn ene hand teder en voorzichtig zijn kin vast, zodat hij me moet aankijken. 'Jij bent echt geweldig, Kurt' zeg ik doordringend. 'Waag het niet om nee te schudden, want dat ben je' zeg ik streng en zoen hem op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Ik kan eigenlijk wel allemaal verschillende dingen regelen, alleen voor van die deftige weetikveelwat feestjes moet je niet bij mij zijn' lach ik.
    'Laatste keer dat ik dat moest regelen was er David guetta muziek in plaats van mozart ofzo' grinnik ik..


    El Diablo.

    Finn

    Ik glimlach weer. 'Jij was ook geweldig, net als de vorige keer.' grijns ik waarna ik merk dat ze begint te rillen. Ik steek mijn arm uit en haal een deken van onder de bank vandaan en sla het over ons heen. 'Het was inderdaad aardig koud.' zeg ik.

    Kurt

    Ik begin te blozen en kijk even verlegen naar de grond. 'Oké, maar jij bent geweldiger.' zeg ik blozend waarna ik hem weer aan kijk. Hij is zo lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ik ben toch ook geweldig' grinnik ik.
    Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan, en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas.
    Daarna sluit ik weer even mijn ogen..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik lachte waardoor mijn schouders een beetje mee schokten.
    "Dat is wel, eh, speciaal?" Grinnikte ik. "Maar wie vraagt het dan ook aan jou? Niets persoonlijk hoor, maar je ziet toch zo al dat je geen klassiek type bent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach zwak en streel zijn wang teder. Ik druk mijn lippen op de zijne. 'We moeten strakjes wel even boodschappen doen' zeg ik lachend. 'We hebben niet meer zoveel eten thuis' zeg ik vervolgens en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Voorzitter van mijn oma's theeclubje of wat dan ook' grinnik ik.
    'Die vrouw is zo blind als wat, dus ja' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ah, dat verklaard een hoop ja," Lachte ik zacht en rekte me even uit omdat ik pijnlijke schouders begon te krijgen. "Sorry, we zitten hier al een tijdje en dat begin ik te voelen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik barst in lachen uit, wat heeft Santana ook een ego. Ze sluit vervolgens haar ogen en ik besluit om hetzelfde te doen.

    Kurt

    'Dat is goed,' zeg ik glimlachend ik waarna ik allebei zijn handen vastpak en hem verliefd aan kijk. 'Blaine, ik ben er zo enthousiast over dat we een halfjaar samen gaan wonen.' zeg ik terwijl mijn ogen oplichten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik.
    'We kunnen ook ergens anders heen gaan?' stel ik voor..

    Santana

    Ik kijk nog even omhoog naar Finn's gezicht, en zie dat hij ook zijn ogen heeft gesloten. Met een klein grijnsje leg ik mijn hoofd weer op zijn borstkas en sluit mijn ogen. En even later beland ik in een rustige droom..


    El Diablo.