• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Damon

    'En bedankt' lach ik.
    Ik kijk haar aan.
    'Maar het is de waarheid, je bent het mooiste meisje van de school' glimlach ik..

    Santana

    Ik kreun nog wat, en zet mijn nagels dieper in zijn schouderbladen.
    Ik voel dat ik kom, en kreun nog wat harder..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me glimlachend aan. 'Ik beloof je dat het niet te lang duurt.' zegt hij lief tegen me en drukt zijn lippen tegen de mijne. Ik beantwoord zijn zoen. 'Maakt niet uit, als ik maar bij jou ben. Ik kan toch de hele dag naar je kijken. Je bent zo schattig als je helemaal op gaat in shoppen' glimlach ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik voel dat ze haar nagels dieper in mijn schouderbladen zet en ik merk dat ze bijna klaarkomt. Ik begin nog wat harder te stoten en begin dan ook luid te kreunen omdat ik ook begin te komen.

    Kurt

    Ik begin te blozen om zijn woorden en omhels hem. 'Het kan soms ook een vloek zijn, mijn passie voor mode. Mijn portemonnee is er bijvoorbeeld niet zo blij mee.' grinnik ik terwijl ik hem vast blijf houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kreun nog een paar keer, en dan kom ik echt.
    Ik wacht tot Finn klaarkomt, en kijk hem ondertussen aan..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik lachte eventjes, maar nadat mijn lach wegstierf, zuchtte ik.
    "Dadelijk ga ik nog denken dat je iets van me nodig hebt," Glimlachte ik en keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Waarom vertel je me dit?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Na Santana kom ik schokkend en kreunend klaar. Daarna draai ik me om zodat ik naast haar lig op de bank en sluit ik hijgend mijn ogen. Tegelijkertijd tast ik met mijn hand naar de fles met vodka en drink ik nog wat..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik haal mijn schouders op.
    'Omdat je het niet wil geloven.' glimlach ik..

    Santana

    Nadat Finn ook is klaargekomen, leg ik mijn hoofd op zijn borstkas.
    Ik grijp weer de fles vodka, en neem een paar slokken..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:26 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij begint te blozen om mijn woorden en omhels me. 'Het kan soms ook een vloek zijn, mijn passie voor mode. Mijn portemonnee is er bijvoorbeeld niet zo blij mee.' grinnikt hij en blijft me vast houden. 'Daarom ben ik hier, ik hou jou gewoon in de gaten, wat je koopt en ik kan je helpen' zeg ik lief en streel zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Wie beweerde dat ik het niet geloof?" Grijnsde ik en keek hem automatisch aan met een kleine, haast onzichtbare, triomfantelijke blik in mijn ogen. "Nu lijkt het wel alsof ik diegene ben met het grote ego."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ze legt haar hoofd op mijn borstkas en ik sla mijn arm om haar heen en houd haar zo tegen me aangedrukt. Ik knipper met mijn ogen en zie het plafond draaien en grinnik daar even om.

    Kurt

    Ik lach even en kijk hem dan aan. 'Zoals iets mijn personal coach.' zeg ik lachend waarna ik mijn hoofd tegen zijn borst laat rusten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik.
    'Leuk toch' grijns ik.

    Santana

    Ik voel hoe hij me tegen zich aan drukt, en ik kan een kleine grijns niet onderdrukken. Ik sluit even mijn ogen, en neem een paar slokken..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:34 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Vind je?" Ik rechtte mijn rug even zodat ik wat rechter zat en wisselde nogmaals van been. "Waarom ben je eigenlijk terug gekomen?"
    Het was er uit voor ik het wist, maar veel kwaad kon het niet aangezien ik best nieuwsgierig was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Hmm, ben uit het appartement in Californië getrapt, blijkbaar teveel overlast' lach ik. Ik zak wat onderuit, 'niet heel interessant dus.' mompel ik.


    El Diablo.

    Finn

    'Zie jij ook alles draaien?' vraag ik aan Santana waarna ik haar aan kijk.
    'Anders zie ik ze vliegen.' zeg ik lachend waarna ik mijn blik niet meer van haar los maak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij lacht even en kijk me dan aan. 'Zoals iets mijn personal coach.' zegt hij lachend en legt zijn hoofd tegen mijn borst. 'Zoiets, ja' grinnik ik en sla mijn armen weer om hem heen. Ik wrijf over zijn rug heen. 'Je bent geweldig' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen tegen de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.