• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?

De arena:

1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

District 1:
    m/v

District 2:
    m/v

District 3:
    m/v

District 4:
    g/v

District 5:
    m/v

District 6:
    m/v

District 7:
    m/v

District 8:
    m/v

District 9:
    m/v

District 10:
    m/v

District 11:
    m/v

District 12:
    m/v

Story
    Inschrijven kan altijd!

Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:34 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Freya

Zonder dat we tegen Justin in gaan, neemt hij de eerste wacht en hij klimt wat hoger in de boom. Ik ben te moe om me er druk over te maken. Het is een vermoeidheid die onverwachts kwam en me op dit moment wil verslaan.
    Ik leg me neer op het eerste zachte plekje dat ik kan vinden en doe mijn ogen dicht, na een zacht 'slaapwel' tegen Carmen te mompelen.
    Net als ik me voel wegzakken, begint Carmen me heen en weer te schudden. Zonder enig idee te hebben van wat er aan de hand is, volg ik haar handelingen en neem allemaal spullen vast.
    'Waar gaan we heen?' mompel ik verdwaasd en ga zonder op een antwoord te wachten naar beneden. Daar zie ik al gauw de oorzaak. Bevers met de grootte van een dikke beer zitten te knabbelen aan elke boom in het bos. Onze hut wankelt gevaarlijk en dan pas begin ik te beseffen wat er echt aan de hand is.
    'Justin, Carmen, snel!'

Justin

Zo snel mogelijk spring ik uit de boom en pak alles wat we nodig hebben. Ik verken snel nog het bos. 'Deze kant op!' roep ik dan snel.

[ Sorry voor dit mini ding ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Carmen
    We maken ons gereed en ik laat hun eerst springen. Net als ik wil springen kraakt de boom en val ik met de boom in een noodvaart naar beneden. Als ik weg wil springen raakt mijnvjas verstrikt en ik raak de grond. Ik had geluk gehad. Als deze bladeren er niet lagen had ik vast en zeker iets gebroken. Maar mijn onderlichamavlag nu dus vrolijk onder de vermorzelde boomhut iets. Ik voel pijnscheuten, maar weiger me er aan over te geven.

I'm finally back, Finally after a Year break

(moeten we je redden of ga je vreedzaam dood? (cool) )

[Redden. Ik heb een andere dood voor Carmen in petto >: )]

Justin

Ik schoot Carmen meteen te hulp. Ik keek Freya aan. 'Ik draag haar wel ren alvast richting het meer.' riep ik en tilde Carmen op. 'Hou je hoofd tegen me aan en probeer niet tegen te spreken.' Ik rende achter Freya aan het bos in terwijl ik alle bomen probeerde te ontwijken die omvielen. Een pijnlijke scheut ging door mijn hart en ik wist dat het gif niet helemaal uit mijn lichaam was.

[ Ik heb ook al een dood in petto voor Justin ]

Lol heel laat ofzo]
    Carmen
    Ik kijk Justin aan. Ik kruip tegen hem aan terwijl pijnscheuten door mijn lichaam gaan. Ik laat er niets van merken. Ik zal het ook niet doen. Als we bijna bij het meertje zijn valt er een dikke boom vlak voor onze voeten. Ik zie de boom naast ons al kantelen en worstel me uit justins greep terwijl ik hem meetrek. Tranen blinken al in mijn ogen het deed zo veel pijn. Als we bij het water aankomen kijk ik naar mijn voet. Hij was uit de kom mijn grote teen was gebroken en wie weet wat nog meer. Dit was niet bepaalt lekker.

[ was het bijna vergeten bedoelde ik XD ]

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 23:58 ]

(Dus Freya wint de Hongerspelen? o.O

Dat is awesomeee ! )

Freya

Als in een vertraagde film zie ik hoe Carmen ten onder gaat. Justin schiet haar meteen te hulp terwijl ik alleen maar wezenloos naar haar been kan staren, die in een heel vreemde hoek staat.
    Justin neemt haar vast en begint te rennen, waarna ik al snel volg.
    'Daarachter is een meer! De bevers zullen niet volgen, daar ben ik zeker van.' natuurlijk, want daar zijn geen bomen die ze kunnen verwoesten. Ik ben er zeker van dat de kijkers nu op het puntje van hun stoel zitten.
    Kom op Spelmaker, maak er een eind aan. Doe het gewoon.

Carmen
    Ik doe mijn schoen al uit en laat mijn pijnlijke voet in het water zakken. Pijn gaat door merg en been, maar ik laat niets merken. Ik pak mijn voet vast en laat een gesmoorde kreun horen. Uit de kom en mijn teen is aoals ik vermoedde gebroken. Ik trek hard en in een ruk aan mijn voet waardoor er een traan over mijn wang glijd, maar mijn voet wel weer goed it. Mijn teen daar was niets aan te doen. Ik zou nietsnel kunnen rennen, maar uit ervaring weet ik dat je met een gebroken teen nog wel wat kan doen. 'Ik heb een gebroken teen.' Zeg ik concluderend. De bomen atopte met vallen. 'Ik stel voor dat we de andere tributen vermoorden en dan de eindstrijd aangaan.' G ik verder. Ik wist al hoe ik het ging aanpakken. Ik zou freya laten winnen, maar ze geen strijd of vermaak laten zien. Ik zou doodgaan door iets wat iftig zou zijn. Zoals bessen of planten. Freya zou naar huis gaan.

(Zeggen we niet gewoon dat Damon vermoord is door de bevers? Hij is de laatste)

[Kan niet Damon is op de berg. En ze zijn nog met z'n 6en jongen uit 12 meisje uit 5 en Damon :P. Ik laat Carmen op het laatste vechten met Damon waardoor ze al ernstig gewond is en uiteindelijk doodgaat zodat Freya wint :)]

(oeps, ik dacht dat hij nog alleen was ;p goed, dan gaan we op oorlogspad!)

[ Ah, ik zou Justin op laten offeren voor Frey en Carmen dusse..laten we de jongen uit 12 nog even in leven laten ;d ]