• Hej,

    Mijn story gaat over een rijk meisje Alessa (later "Ally" genoemd. Haar moeder overleed toen ze nog erg klein was door een ongeluk. Haar vader liet haar nooit naar buiten gaan omdat hij bang was dat haar iets zal overkomen. Het verhaal begint met dat Alessa vijf jaar is en wegloopt (ze wordt later in het verhaal ouder). Ze ontmoet straatkinderen en komt bij hun bende. Het zijn zakkenrollers, daar komt ze later pas achter. Ze wordt opgenomen in hun groepje. Ik heb al twee beste vrienden voor haar, een jongen en meisje (Joshka en Laura). De groep heeft één leider. Een jongen van 15 genaamd Oliver. Ik heb nog rollen nodig voor de andere kinderen in de groep en dat wil ik graag aan jullie overlaten ^^. Dus wil je dit even invullen? please help me out (A) TNX :)

    Naam:
    Leeftijd:
    Waarom leeft hij/ zij op straat:
    Karakter:
    Hoe doet hij/ zij tegen Alessa (kan in verband staan met dat ze rijk is/ was):
    uiterlijk (het liefst een foto):

    Tnx voor de hulp <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:52 ]


    They say I don't know when to give up

    Naam: Fanny
    Leeftijd: 6
    Waarom leeft hij/ zij op straat: Ze is door haar ouders achter gelaten toen die op vakantie waren. Ze is door Oliver opgevangen en is zo in het groepje terechtgekomen.
    Karakter: Fanny is erg verlegen en bang. Ze gelooft nog iedere dag dat haar ouders haar komen ophalen. Ze is afhankelijk en loopt veel achter Oliver aan. Ze is heel erg naïef.
    Hoe doet hij/ zij tegen Alessa (kan in verband staan met dat ze rijk is/ was): Ze zegt niet veel tegen haar omdat ze verlegen is. Ze weet niet zo goed hoe ze met het rijke meisje om moet gaan. Maar eigenlijk praat ze sowiso niet veel, met niemand.
    uiterlijk (het liefst een foto): http://www.google.nl/imgres?hl=nl&biw=1366&bih=628&gbv=2&tbm=isch&tbnid=dGb9_azB74zL1M:&imgrefurl=http://lyric97.deviantart.com/art/Little-Homeless-Girl-284189867&docid=gR7nEzqMcLUtNM&imgurl=http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2012/040/5/a/little_homeless_girl_by_lyric97-d4p76az.jpg&w=267&h=400&ei=PAPqT9LbPMTa8AOmmYDIDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=513&vpy=238&dur=623&hovh=275&hovw=183&tx=114&ty=183&sig=113144313210205387435&page=2&tbnh=131&tbnw=87&start=22&ndsp=32&ved=1t:429,r:3,s:22,i:151

    Ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen :$


    To live is to fight ~ Shinku

    Naam: Emily Gray
    Leeftijd: 14 (ik weet niet of zij ook nog verder lopen in het verhaal)
    Waarom leeft hij/ zij op straat: Emily werd thuis mishandeld door haar vader en is daarom weggelopen.
    Karakter: Als je Emily voor het eerst tegenkomt is ze erg koel, maar zodra je haar langer kent wordt je ook heel aardig en kan je veel plezier met haar hebben. Emily heeft een moederlijk karakter en speelt ook dat figuur in de bende. Ze helpt iedereen en zorgt ook dat veel problemen worden opgelost binnen de groep. Ookal is Emily een meisje met een koel karakter ze heeft altijd een kleine crush gehad op Oliver. Emily is ook een kleine opdonder qua gedrag, als er wat gestolen moet worden doet je het graag.
    Hoe doet hij/ zij tegen Alessa (kan in verband staan met dat ze rijk is/ was): Emily doet in het begin een beetje koel tegen haar, maar zodra ze Alessa meer leert kennen wordt ze wel aardiger. Emily komt uit een groot gezin en moest vaak zorgen voor haar broertjes zusjes en dus neemt ze veel mensen onder haar hoede.
    uiterlijk (het liefst een foto):


    Emily als je 14 is
    Emily is 1,50 lang en heeft een dun figuur. ondanks dat staat ze sterk in haar schoenen. Ze draagt vaak aparte kleding met afgetrapte sneakers.


    als Emily ouder is
    Emily is nu 1,60 lang en heeft een dun, sportief figuur. Ze is nu over gegaan naar vrouwelijkere kleding, maar loopt nog altijd rond op sneakers

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:18 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Naam: Thomas (Tommie) Claystone
    Leeftijd: 9 jaar
    Waarom leeft hij/ zij op straat: Zijn ouders zijn omgekomen in een auto-ongeluk en hij voelde zich helemaal niet thuis tussen allemaal andere wezen in het weeshuis. Toen zijn zus ervandoor ging met een jongen en het weeshuis verliet, besloot hij ook weg te gaan en 'in het wild te gaan leven'. Toen kwam hij Oliver en (als XblackXnekoX dat goed vind) Emily tegen, die hij als een soort van ouderlijke figuren begon te aanschouwen. Emily in het speciaal.
    Karakter: Tommie is een erg kalme jongen. Hij is niet snel bang en zal ook zeker niet zomaar wegrennen wanneer dat niet nodig is, maar dat betekent niet dat hij erg goed voor zichzelf op kan komen. Het is hem aangeleerd om sterk te zijn en geen pijn te laten zien, maar tijdens een confrontatie weet hij meestal niet zo goed wat hij moet doen. Hij is heel slecht in discussies en/of ruzies winnen, en probeert ruzie dan ook te vermijden. Hij is een lieve knul, maar ook een beetje een sukkeltje.
    Hoe doet hij/ zij tegen Alessa (kan in verband staan met dat ze rijk is/ was): Tommie mag Alessa niet erg graag. Hij haat haar niet, omdat dat compleet niets voor hem is, maar hij zal niet snel naar haar toegaan met iets belangrijks. Hij negeert haar niet, maar zal ook niet tegen haar praten tenzij het noodzakelijk is. Hij kan gewoon maar niet begrijpen waarom Alessa zo'n "verwend" meisje is. Hij snapt niet waarom niet ieder meisje van haar leeftijd zich als een moederlijk type kan gedragen, zoals hij gewend is van Emily.
    uiterlijk (het liefst een foto):


    Tommie heeft bruin haar, dat in de loop van de tijd op straat erg verwilderd is. Ook zijn ogen zijn bruin, wat hem er een beetje puppy-achtig uit laat zien. Tommie is vrij groot voor zijn leeftijd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.