• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    Als trompet geschal klinkt kijk ik naar de hemel. Alle doden staan erop. Nu bedacht ik me. We waren nog maar met 6. 'Nee justin. Ik wil Damon. Na hij mijn familie zo heeft beledigd wil ik zijn loed aan mijn kapmes.'vZeg ik grommend. 'We hebben dusn og damon. Het kleine meisje van. 13 uit 10 en de jongen uit 12.' Ga ik verder. De hemel word weer zwart n
    En regen komt uit dehemel. 'Laten qe maar naar onze schuilplaats gaan.' Stel ik voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin

    Ik grom. Eerlijk gezegd had ik hem het liefst willen vermoorden maar ik zuchtte. 'Oke.' zei ik met moeite. Ik sta moeizaam op maar sta al het hulp af. Ben geen invalide. Ik was doodop. vermoeid en zou zo neer kunnen vallen. Toch bleef ik mijn ogen open houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya

    Wanneer Justin terug gezond lijkt te zijn -hoe gezond je ook kan zijn in de spelen- lopen we terug naar onze schuilplaats terwijl ik nadenk over zijn vraag. De jongen van 12... Isaac. Ik ken hem ja, en redelijk goed. Hij werkte net als Samuel in de mijnen en ze waren erg goede vrienden. Een vertrouweling.
    'Ik ken hem niet,' zeg ik tegen Carmen en Justin. 'Hij mag dood.' ik sla mijn ogen neer zodat ze de leugens niet kunnen lezen en zucht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    Ik pak mijn twee messen en klim omhoog omdatcer geen takken meer waren. Ik klim omhoog tot ik er ben en gooi het touw omlaag. Ik wacht tot ze boven zijn dn ik zie Freya naar beneden kijken. 'Ik ken hem niet. Hij mag dood.' Ik had het gevoel dat ze loog, maar ze moest naar huis dus hij moest wel dood. Het begon harder te regenen en ik pakte het bruine zeil en maakte het vast aan de takken boven ons en de takken die oms blven de grond hielde zodat er geen regen op oms zou komen. 'Laten we gaan slapen. We kunnen morgen de andere vermoorden ofzo en dan bedenken we wel iets.' Zeg ik terwijl ik even gaap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Reageer plz. Niet stoppen met deze RPG!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Jij als Spelmaker kan zeggen dat de nacht nu voorbij is? Dan kunnen we op moord-pad)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Sorry ik reageer !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wie leven dus btw nog ]

    Justin

    'Ik ken hem niet, hij mag dood.' Ik keek haar aan. Ik kon door haar afgewendde blik zien dat ze loog. Ik keek naar Carmen en wist dat zij er precies zo over dacht. Ik zuchtte en toen Freya omhoog was geklommen klom ik ook. Ik liet me even vallen. Ik was kapot, maar vertrouwde de boel niet. 'Ik hou vannacht de wacht.' zei ik meteen toen we in onze schuilplaats waren. Ik wierp beide nog een scherpe blik toe, want ik wist eker dat één van hen me tegen wou spreken. Ik begon te hoesten en ik had het ineens verschrikkelijk warm. Ach, ik zou vast een koudje hebben gevat. Ik zuchtte en pakte mijn messen en klom hoger de boom in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (de jongen van 12, wij 3 en ... de rest weet ik niet eigenlijk. Maar hebben we Damon al vermoord? ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Nee toch XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iedereen is in slaap gevallen in de nacht en iedereen slaapt in de bomen afgezien van Damon die bij het meer verblijft. Terwijl de ochtend aanbreekt en iedereen slaat, justin is in slaap gevallen, worden er bevers los gelaten die alle bomen met bewoners laten omvallen samen met de bomen erom heen. Het meisje van 10 sterft hierdoor
    Carmen
    We besloten dus te gaan slapen. Morgen zouden we gaan moorden. Plotseling hoor ik een krakend geluid en voel ik ons zakken. Ik schrik als we schudden. Ik kruip uit de slaapzak en kijk onder het zeil naar beneden. Bevers? Bevers!! 'Jongens word wakker!' Zeg ik terwijl ik ze door elkaar schud. Al het hoognodige zoals wapens eten en warmte. Ik voel ons schudden, maar ik zag Justin niet. Hij oag hier niet. Ik haal het zeil van ons af en zie hem slapen boven in de boom. Hij viel er nog net niet uit. Ik klim als een gek naarboven en wchud hem door elkaar. 'Kom mee tenzei jedood wilt.' Zeg ik als hij eakker word. Ik laat me weer op het platform vallen en hurk als ik het hout raak. Ik prop alles in de rugzakken en voel de bokm schudden. Weczouden ieder moment kunnen vallen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon de jongen uit 12 wij 3 en het meisje uit 10 leven, maar het meisje uit 10 is net gestorven. De boom viel op haar :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oeh arme meid... zullen we dan nu maar op oorlogspad gaan? Ik vind Damon namelijk niet zo aardig (duivel) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Ghehe geen van ons.xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is gped maar dan mot 1 van jullie reageren op carmen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break