• xSunshineee , XxParanoidxX en LilLiar organiseren een super leuke RPG: Tower of Terror.

    Het verhaal achter het Hollywood Tower Hotel is dat op de avond van 31 oktober 1939 het hotel zou zijn getroffen door de bliksem, waarna een lift vol passagiers naar de Twilight Zone werd getransporteerd. De bliksem vernielde ook een deel van het gebouw, hetgeen aan de buitenkant te zien is.

    Dagen na het ongeluk zijn de onderzoekers pas kunnen aankomen en mensen werden verzocht in het hotel te blijven. De deuren werden gesloten en niemand kon in of uit het hotel. Bizarre dingen zijn beginnen gebeuren na het ongeluk, dingen die onverklaarbaar zijn. Gasten beginnen te verdwijnen, dingen bewegen zomaar ineens, lichten gaan steeds aan en uit, de telefoon rinkelt zomaar zonder dat er iemand te horen is aan de andere kant, de liften werken zomaar ineens, verdiepingen die niet bestonden staan nu bij de nummers, etc. Geruchten gaan de ronde dat de overleden personen uit de lift als geesten ronddwalen in het hotel. Maar andere geruchten beginnen zich ook de rond te doen. Een geheime gang zou ergens in het hotel verschuild zitten, in de kelder of op de zolder, maar waar precies weet niemand en wat zou er in die geheime gang zijn? En wat gebeurd er hier precies in dit hotel?


    Vind je het leuk klinken? Geef dan meteen een bezoek aan het bijbehorende Quiz en Story.

    Voor het story klik hier

    Voor het Quiz klik hier

    En voor het rollentopic klik hier

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:50 ]


    -

    Yeah! :D


    16 - 09 - '17

    Woop woop! :)


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    Woop woop! :)


    Eeeey! Woordesteler!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Eeeey! Woordesteler!


    Das omda ik elke dag tegen jou praat zoettie! :p


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    (...)

    Das omda ik elke dag tegen jou praat zoettie! :p


    Tss, slecht excuus!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Tss, slecht excuus!


    Believe me, das een goed excuus! xD


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    (...)

    Believe me, das een goed excuus! xD


    Yeah right ..


    16 - 09 - '17