• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Justin

    Ik hoor nog vage dingen en voel opeens dat iemand mijn schouder open snijdt. Ik schreeuw even en mijn ademhaling blijft gaan. Mijn ademhaling stopt, gewoon helemaal en ik heb het gevoel alsof ik niet meer op deze wereld ben. Mijn hart is gestopt met kloppen en mijn lichaam verslapt.
    ...
    Het was een late reactie op de snee. Ik haalde in één keer diep adem en mijn ogen sperde open. Ik voelde het bloed weer door mijn aderen stromen en ik probeerde mijn ademhaling weer op één toon te krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (dus je was dood en leeft nu terug? (: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Jhua. Late reactie op jullie honderde medicijnen xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry ik vond hem maar niet. Mijn Topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Kan je reageren? (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Moet ik reageren? ik acht dat freya moest reageren :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Nop, mijn laatste reactie staat nog op het andere topic (; )

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:36 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Carmen moet reageren XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke dan]
    Carmen
    Opeens stopte hij met ademen waardoor ik lichtelijk stressde. Waarom gebeurde dit? Plots begon hij te hyperfentileren ik pakte de tas vast van de jongen die mij net bijna wou vermoorden en ik snij er een stuk af en hou het als een zakje voor zijn mond zodat het als een plastic zakje kon doorgaan. 'Dat is tegen het hyperfentileren. Ik aai Justin rustig over zin hoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oh ja, we mogen damon vermoorden (; zo te zien blijven wij 3 over)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Lekker dan ;d xd ]

    Justin

    Door de zak kwam ik langzaam weer op adem. Ik sloot even mijn ogen maar opende die weer. Ik was weer rustig en op adem. Ik glimlachte zwakjes naar de meiden en een zachte. 'Dankjewel.' kwam uit mijn mond. Als Freya en Carmen er niet waren geweest was ik nu dood, en had ik haar nooit kunnen beschermen. Ik hoestte even en probeerde recht op te zitten. 'De tribuut is dood.' probeerde ik nog met een lachje over te brengen. Iets wat niet lukte want na die woorden overspoelde een vlaag van schuld over me heen. Je kon het van mijn ogen aflezen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eindelijk word er is een Hungergames afgemaakt.]
    Carmen
    Ik glimlach als hij weer normaal ademt enzo. 'graag gedaan.' Zeg ik dan tegen hem. Namens mezelf en Freya. Ik tel dan even met mijn vingers. 'Dan zijn we nog maar met een handje vol. Wij 3 Damon en de jongen van 12.' Zeg ik tegen Freya en Justin. 'Eerst hun en wat doen we dan?' Vraag ik aan een van de twee. Misschien gunde ze ons onze rust even. Er waren genoeg doden gevallen vandaag.
    [Mag ik misschien dan nu de Spelmaker zijn?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Moet je even aan CarrotCurls vragen, en eindelijk idd. xd ]

    Justin

    Ik zuchtte. 'Damon staat op mijn bordje.' zeg ik dan snel. 'Die komt niet zo snel meer van me af.' Ik gromde. Hij was de enige die in dit spel nog die pijlen had, en de enige die zo lui was om andere me te laten vermoorden. Ik lach even minachtend en schud dan mijn hoofd. 'Alleen, ik heb een vraag Freya.' mompel ik dan en kijk haar aan. Ik kuch even en slik. 'Wat wil je doen met de jongen van 12? Kende je hem? Had je een band met hem?'mompel ik dan en kijk even ernstig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jeej ik mag de spelmaker zijn :)]
    De Spelmakers hebben wel genoeg gezien voor vandaag. De zon gaat zakken en het word nacht. De tributen komen aan de hemel te staan. District 3 beide dood, district 4 vrouwelijk dood. 9 en 11 zijn ook dood. 2 van 1 1 van 2 1 van 10 en 2 van 12 leven nog. De hemel word weer zwart en het word koud. Het begint zachtjes te regenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break