• Weet iemand waar je Jack and Jones kleding kan kopen met korting? Een actie of sale ergens?

    Vraag het trouwens voor m'n vriend die bijna jarig is, het is niet voor mezelf hahaha

    misschien in outlets ? maar in de gewone J&J winkels zijn de sales juist voorbij dus ben je wat te laat.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ja klopt, daarom vroeg ik het. Maar ik ken geen outlet. En hebben ze daar niet alleen oude kleding?

    Kijk misschien is online? (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    I ready did honey, anders vroeg ik het toch niet :) Misschien moet ik wat dieper graven in Google, maar had daar niet zo'n zin in hahaha

    Ik zal even gaan kijken(:
    Verveel me toch (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    klik
    Deze heeft 70 procent kortinf, maar je miet wat invullen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    O wat goed! Thanx, maar wat moet ik invullen dan? Hoe kom ik aan een kortingscode?

    Wel een goeie trouwens. Heb ook even gegoogled op Jack and Jones kortingscode en kwam deze winkel tegen met Jack and Jones. Wel minder korting dan bij die van jou (20%), maar hoef niet zo veel verzenkosten te betalen binnen Nederland. Die shop van jouw is in Belgie aan de .be te zien :)

    O sorry maar dat komt omdat ik in België woon en dus automatisch op google.com zoek
    Ehm als je wil kijk ik wel even wat je in moet vullen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."