• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik keek even naar Mia en liep naar haar toe. Ik zette haar op een schoon stukje van de bank neer en glimlachte even. 'Blijf maar gewoon zitten'

    Quinten

    "Mia? wat is er?" vroeg ik bezorgd en ik zete de zak neer. Ik knielde nast haar en legde mijn hand op haar eug. " Kun je staan?" vroeg ik en ik stak mijn hand uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    'Waarom?' vraagt ze 'Ik weet zeker dat je hem mag.' Ik zucht. 'Het doet er niet toe waarom ik hem niet zo mag.' zeg ik kort. Ik wilde niet kortaf doen tegen haar, maar ze hoefde niet te weten dat ik hem niet mocht omdat hij zoveel tijd met haar doorbrengt. Dat doet er niet toe en zolang zij gelukkig is moet ze het zelf allemaal maar weten. Ik keek even naar beneden en hoopte dat ze niet door zou vragen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:42 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    Austin zette me op een schoon stukje van de bank neer en ik glimlachtr dankbaar. 'Maar...' zei en ik stopte gelijk toen ik Austin zij blij zag. 'Oke, oje dan niet' zei ik en ik zuchte. Kon ik dan ook echt niks dorn zonder pijn te hebben?! Ik haat zwanger zijn! Waarom kan dat kindje niet gewoon met een ooievaar komen zoals ik vroeger altijd dacht?! Ik zuchtte en glimlachte naar Austin. 'Kun je staan?' vroeg Quinn bezorgd en hij staj zijn hand uit. Ik pakte hem en ging staan. Pff staan kon ik toch wel. Blijkbaar davht et daar bijnen van niet. Maar ik liet me niet kennen. De tranen sprongen in mijn ogen. Was dit een wee ofzow maar dat kon toch niet? Oke vandaag was het precies 6 maanden geleden maar dit kon toch niet?!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Hij zucht. 'Het doet er niet toe waarom ik hem niet zo mag.' Laat dat zo maar weg. Hij kijkt naar beneden, wat me verbaast. Brandon mag hem dus echt niet. 'Voor mij doet het er wel toe,' zeg ik zacht. Ik negeer het feit dat hij kortaf tegen me doet, hij zal het niet zo menen. 'Je zegt net tegen me dat ik eerlijk tegen je moet zijn, doe je het zelf niet. Klinkt niet erg logisch.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Voor mij doet het er wel toe.' zegt ze zachtjes. 'Je zegt net tegen me dat ik eerlijk tegen je moet zijn, doe je het zelf niet. Klinkt niet erg logisch.' Ik krab even lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Je hebt gelijk Tiffany, maar de reden hou ik liever voor mezelf. Je komt het vanzelf wel te weten.' zei ik zachtjes. Ze had gelijk, ik moest eerlijk zijn, maar niet hierover en niet nu. Ze hoefde het allemaal niet te weten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Vrolijk huppelde ik door de gangen. Don't ask me why. Maargoed daar hadden we het niet over. Ik dacht terug aan vanmiddag. Wedden dat Brandon me nog steeds uitlachte omdat ik achterover viel ? Ik haalde mijn schouders op en kwam uit bij een prikbord. Er hing een potloodje aan de zijkant. Ik nam het potloodje en zocht een mooi papiertje uit. Ah, hier, het papiertje met de regels. "F*CK YOU !" schreef ik erop. Ik had geoefend op mijn nepschrift. Ik was beleefd, ik liet de U vallen ...

    Tiffany
    Hij krabt lichtjes aan zijn achterhoofd. 'Je hebt gelijk Tiffany, maar de reden hou ik liever voor mezelf. Je komt het vanzelf wel te weten,' zegt hij. 'Sorry, ik ben soms te nieuwschierig,' verontschuldig ik me gelijk. Ik kan niet verwachten dat iedereen alle gedachten blootlegt als ik dat zelf ook niet doe. Ik hoop dat ik er snel achter zou komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kyle James Williams

    Ik zag Vanessa iets op het prikbord schrijven en ik besloop haar. Ik sloeg mijn armen om haar middel. 'Heey beautifull' zei ik grijnzend en ij draaidr haar om. Ik las wat er op het prikbord stond en begon te lachen. 'Ooo dat mogen mooie meisjes zoals jij niet doen' zeu ik lachend en gaf haar een kus.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Sorry, ik ben soms te nieuwschierig.' zegt ze meteen. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, maar ik hou het liever voor mezelf voor nu.. Misschien over een paar dagen, dat ik het wel vertel, maar nu nog niet. Sorry.' zei ik en ik glimlachte voorzichtig. Allerlei vragen schoten door mijn hoofd, moest ik het toch maar vertellen? Of toch maar wachten?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    "Waar zie je dat mooie meisje ?" vroeg ik met een scheve lach. Zijn armen lagen om mijn middel dus besloot ik maar mijn armen rond zijn hals te leggen. "Wie zegt trouwens dat ik dat geschreven heb ?".

    Kyle James Williams

    'wie is dat mooie meisje?' vroeg ze met een scheve lach. 'Ow had ik he dat nog niet verteld?' zei ik grijnzend. 'En wie zegt trouwens dat ik dat geschreven heb?' vroeg ze. 'Tja dat zeg ik torvallig' zei ik en ze legde haar handen om mijn hals. 'Nou dan zal ik je nu maar vertellen wie dat mooie meisje is' zei ik en ik paktr haar hand. 'Kom dan zal ik je haar laten zien' zei ik en ik trok haar zachtjes mee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Je hoeft geen sorry te zeggen, maar ik hou het liever voor mezelf voor nu.. Misschien over een paar dagen, dat ik het wel vertel, maar nu nog niet. Sorry,' zegt hij met een klein glimlachje. 'Gekkie, jij bent wel de laatste die sorry moet zeggen,' lach ik. Hoewel ik het maar al te graag wilde weten respecteerde ik het. Ik kon hem moeilijk dwingen om het me te vertellen. 'Ze regelen het hier niet echt goed met de lessen hier,' mompel ik als ik op mijn horlige heb gekeken en zie dat het al middag is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Dan ga ik ook maar. Ik ga morgen met school naar een museum dus ben denk rond 3 uur thuis. Xx)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Gekkie, jij bent wel de laatste die sorry moet zeggen.' lacht ze. 'Ze regelen het hier niet echt goed met de lessen.' mompelt ze als ze even op haar horloge heeft gekeken. Ook ik richt mijn blik op mijn horloge. Het is inderdaad al in de middag. 'Ja, en dit ding,' zeg ik en ik wijs naar mijn uniform, 'Gaat dadelijk eindelijk uit.' zeg ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.