• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Quinten

"Ja he graag!" zei ik blijer. "Wil je ook mijn kamer deel doen?" vroeg ik lief en ik stak mijn tong iit naar Austi . Als hij het niet wilde opruimen miss. dat Mia het wel wilde doen. Ok zed has ee veen behoefte aan hem schoon te maken.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Brandon
    Ik kijk haar verbaasd aan. Ik had dus wel gelijk als ik achterdochtig deed en haar niet geloofde, want ze loog nog echt ook. 'Ik vind het goed dat je het eerlijk toegeeft Tif, maar zeg het voortaan gewoon eerlijk oke, je hoeft niet te liegen tegen mij.' zeg ik. Waarschijnlijk zou ze zich toch niet goed voelen om meer te vertellen, dus liet ik het daar maar bij.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Tiffany
    'Ik vind het goed dat je het eerlijk toegeeft Tif, maar zeg het voortaan gewoon eerlijk oke, je hoeft niet te liegen tegen mij,' zegt hij. Een lach verschijnt op mijn gezicht, hij is dus niet boos. 'Ik zal er aan denken, dankje.' Het verbaaste me dat hij niet doorvroeg, dat deed Drew wel, maar die twee lijken helemaal niet op elkaar.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Austin
    Ik keek even lachend op en wachten op de reactie van Mia. Zou ze echt zo gek zijn dat ze dat voor hem gaat doen? vast niet!

Brandon
    Even lachte ze, 'Ik zal er aan denken, dankje.' Ik glimlachte beleefd terug. Ik was niet echt boos, dat ze gelogen had, en aan de ene kant snapte ik het wel, maar aan de andere kant was ik best teleurgesteld dat ze recht in mijn gezicht gelogen had. Maar goed, ik liet het maar gaan, als ze behoefte had om meer te vertellen, dan zou ze dat vanzelf wel doen. 'Dus, wat heb jij nog gedaan vandaag?'

Mia Amber James

Wacht zijn kamer No Way dat ik dat ga doen. 'Allerliefste Quinten, Jou kamer ga ik niet doen. Ik hoef niet te zien waar jou sperma zit of waar jij heb zitten rollenbollen dus dat mag je lekker zelf doen' zei ik en ik ging staan en keek naar Austin ik glimlachte even.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    'Dus wat heb jij nog gedaan vandaag?' vraagt hij. 'Niet zo veel, ik was de hele dag met Drew. We hebben niet echt iets bijzonders gedaan ofzo, alleen wat gepraat.' Hij was met Vanessa, ik voelde er niet veel voor om te vragen hoe gezellig zij het wel niet hadden gehad. Ik walgde van mijn jaloezie, zo wilde ik niet zijn.

Brandon
    'Niet zo veel, ik was de hele dag met Drew.' Ze zei nog iets, maar dat hoorde ik al niet meer. Nadenkend beet ik op mijn lip en drukte mijn handen in elkaar. In elk gesprek met Tiffany kwam Drew wel naar voren, elke keer als ik met Tiffany was kwam hij er weer tussen en elke keer als het wat stil was tussen mij en haar stelde ze voor om naar hem te gaan. Drew de sensatiemaker. 'Oh, gezellig.' zei ik uiteindelijk toen ik uit mijn gedachten ontwaakte. Ik leek wel jaloers, en dat wilde ik absoluut niet zijn. Zo was ik niet, en zo zou ik ook nooit worden.

Quinten

"En dat hoef je ook helemaal niet te zien mijn allerliefste Mia, want er ligt niets. Alleen wat kleren, ratten keutels en kots" glimlach ik vrolijk terug. Ik pak een zak uit een willekeurige kamer en flikker de bekertjes er in. "Zo komen jullie me wel helpen met deze zooi?"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Ik begin hard te lachen om Mia en ga daarna veder met opruimen. 'Je hebt gelijk hoor Mia' zeg ik lachend

Tiffany
    Hij lijkt diep in gedachten verzonken, vragend kijk ik hem aan terwijl ik wacht op een reactie. 'Oh, gezellig,' zegt hij dan. Het klonk niet echt alsof hij het gezellig vond. 'Wauw, het enthousiastme spat ervan af,' lach ik.

Brandon
    'Wauw het enthousiasme spat ervan af.' lacht ze. Busted big time, zegt een stemmetje in mijn hoofd en ik besluit om maar mee te lachen. 'Ja sorry.' zeg ik zachtjes lachend terug. Niet dat dat het perfecte antwoord was, maar ze mocht niet merken dat ik jaloers was. Ja, ik was jaloers, en nog goed jaloers ook. Ik wilde het niet zijn, maar ik kon het niet tegenhouden.

Mia Amber James

'Nou allerliefste Quinten dan kan je het ook zelf doen' zei ik grinzend en ik kneep even in zijn wangen. Ik begon wat bekertjes op te ruimen en stopte die in een zak. Ik kreeg weer een steek en ik kromp ineen. Godverdomme waarom deed dit zo pijn?! Ik deed mijn armen om mijn buik en ik probeerde weer recht te staan maar ik kreeg weer een steek.

Tiffany
    Hij begint mee te lachen, zijn gelach klinkt alles behalve overtuigend. 'Ja sorry,' zegt hij zachtjes, hij lach nog steeds. Vragend kijk ik hem aan en stop met lachen. Mijn vermoedens waren dus waar, het was niet enthousiast, dat gaf hij net toe. 'Waarom?' vraag ik. 'Ik weet zeker dat je hem mag.' Iedereen moet Drew wel aardig vinden, je kan hem niet niet mogen.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:41 ]

Quinten
    "zo bedankt allemaal, maar er zijn alleen mog maar jongens in onze kamer geweest en vanacht lag ik met een kater in bed" zeg ik. Ik pak paar flessen op en gooi ze ook in de zak. "zo mijn ouders zullen schrikken van de rekenkng" lach ik.