• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Stafler

    Ik knik en zucht. 'Ik denk niet dat die arme Joey nog terug wilt. U weet hoe hij is...Als hij is ontslagen vind hij dat verraad.' ik schud mijn hoofd. 'Ik ben wel benieuwd wie zijn vervanger word. Misschien Albert Johnsen? Ik heb nog bij hem op school gezeten en je kunt je geen fanatiekere leerling voorstellen!'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Snape

    "Dat is ook wel weer zo en dat zouden volgens mij meedere mensen vinden" zeg ik. "Ik zou het echt niet weten en misschien is heeft u gelijk en word het inderdaad Albert Johnsen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okee :)]


    Albus

    Ik loop zo snel ik kan naar de kerkers. Daar krijgen we les van professor Snape. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik nog een kwartier heb. Ik storm het lokaal binnen. 'Sorry professor ik-' ik stop abrupt met praten. Er is nog niemand. Ik zucht en ga zitten. Ik wilde graag optijd zijn, anders kan je nog grotere straf krijgen dan alleen nablijven. Ik pak mijn boek en ga keurig zitten.

    [Btw, Roos en Scorpius hebben ook les, hea?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Ik denk eerlijk gezegd niet dat Scorpius en Summer naar de les komen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Roos verslaapt zich(ja ze was net wakker maar nu slaapt ze weerXD)

    ik ga engels leren en daarna kom ik weer online]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Stafler

    Ik knik en kijk op mijn horloge. 'Oh, kwart over acht!' schrik ik. 'Ik moet me haasten, excuseert u me! Ik heb een afspraak met de professor Embrocus...Ze wil promotie.' ik schud mijn hoofd en zucht. 'Sorry, ik moet nu echt gaan!' ik verlaat haastig de oppertafel en loop naar mijn kantoor.

    [ik moet de tafel ff dekken(A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Snape

    "Het maak niet uit" zeg ik glimlachend. "Zelf moet ik nog wat voorbereiden voor de les die zometeen begint"
    Net nadat Professor Stafler de zaal uitloopt loop ik zelf ook de zaal uit opweg naar de kerkers. Als ik daar aankom zie ik Albus al zitten. "Ook goedemorgen meneer Potter"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amarantha Hayde Asker

    Ik sta op en loop weg. Als ik langs James en Mason loop fluister ik dat ze zo naar buiten moeten komen. Ik loop naar buiten en na een aantal minuten komen James en Mason, allebei met nog wat eten in hun mond. 'En?' vraag ik. 'Al besloten?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [spijbelaars :P we kunnen de les ook even verlateren. Want ik moet nu eten :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Ik knik en fluister: 'Een adelaar.' dan vervolg ik wat luider: 'James heeft het nog niet besloten want hij is verliefd!' ik grinnik. Ik weet niet waarom, maar ik heb zin om James daar eens lekker mee te pesten.

    Amarantha Hayde Asker

    'Wees blij James, ik heb bijna nooit echte liefde gehad. Maar Mason, een adelaar dus. Morgenavond, 11 uur in het verboden bos. Dan ga ik het je leren,' fluister ik toonloos.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    James

    'Helemaal niet!' schreeuw ik bijna terwijl ik zo rood als een biet word, een groep vogels vlogen haastig weg. Zit ik net samen met Jasmine komt Hayde eraan! Ik ben toch maar meegegaan. 'En ik heb al wel besloten wat ik wil worden, nouja, bijna dan, Ik zat te twijfelen tussen een Hert en een Wolf. Als ik een wolf kies lijk ik weer zoveel op een weerwolf. Dat is ook niet echt leuk. Maar een hert is wel chill.' Ik kijk Mason boos aan. Waarom moest hij dat nou weer zeggen?


    Roos

    Ik word wakker en zie dat ik over 10 minuten les hem. Haastig kleed ik me aan en pak ik mijn boeken. Ik ren naar de grote zaal, prop een broodje in mijn mond en spurt weer naar het lokaal. 'S..sorry dat ik te laat ben.' mompel ik. Ik ga snel naast Albus zitten en ik pak mijn boeken.


    Hugo

    Ik luister naar Lily's gepraat en word heel erg zenuwachtig. 'Ben jij niet zenuwachtig?' onderbreek ik haar. Ik neem een slokje ponpoemsap en zie dat de uilen binnenkomen. Meteen begin ik volop te niezen en te hoesten terwijl mijn ogen tranen. Een bruine uil landt bij mij en ik haal snel het briefje eraf:
    Hallo Hugo,

    Gefeliciteerd dat je in Griffoendor zit.
    Feliciteer Lily ook maar namens ons.
    Sorry van de uil, we kunnen niks anders sturen om in contact te blijven.
    Groetjes,

    Je vader en moeder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [volgende les doen scorpius en Summer mee denk ik...als ik weet waneer die is]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik schenk wat pompoensap in. 'Ow, uhm 10,' mompel ik. Als Mason en Hayde opeens beginnen over dat James verlieft is, begrijp ik waarom hij zo raar deed. Natuurlijk kan alleen een meisje hem zo aardig maken. Ik wil net vragen wie hij leuk vindt -ik ben echt veel te nieuwsgierig ingesteld- als hij met Mason en Hayde ze zaal uitloopt. Ze gaan dus wel in faunaat veranderen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Welke les hebben de zesde jaars zo)


    Happy Birthday my Potter!