• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hugo

    'Met mij ook.' Ik tril van opwinding. 'Wist jij dat Zweinstein zo groot is?' Ik kijk haar aan. 'Ik slaap op een zaal met 4 andere jongens, ze heten Mike, John, Teun en Daan. Ze zijn wel aardig.' zeg ik. Ik leerde namen heel snel. 'Ik hoef pas om 11 uur te beginnen. Dan heb ik Kruidekunde.' Ik heb mijn bordje al leeg en zie dat Hayde niet zo vrolijk kijkt. 'Is er iets?'

    James

    Ik word wakker en kijk hoe laat het is: 7.00! Om 8.00 moeten we beginnen! Ik tover wat water om de andere jongens wakker te maken, maar dat hadden ze liever niet. Bijna iedereen is boos op mij, behalve Mason. Op hem heb ik maar een paar druppeltjes gegooit.

    Roos

    Ik word wakker en kleed mij snel aan. Ik doe wat make-up op en doe mijn bruine haar in een staart. Ik pak mijn toverstok en loop rustig naar beneden. Ik pak de boeken die ik nodig hem en zie dat ik als eerst Verzorging van Fabeldieren heb. Leuk! Ik ren met mijn tas naar beneden en zie dat Hugo en Hayde bij elkaar zitten. Ik loop erheen en ga er bij zitten 'Hoi!' zeg ik opgelucht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "Misschien kan ik het beter laten zien" mompel ik waarna ik de mouwen van mijn gewaad opstroop en verschillende blauwe plekken tevoorschijn komen.
    "Klein probleemje gehad in de vakantie mmaar ik weet niet hoe ik het moet oplossen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Als ik gauw twee broodjes naar binnen heb gepropt, wandel ik richting de uilenvleugel. Als ik lang het portret van de dikke dame kom, hoor ik flink wat gekibbel, maar ik besteed er geen aandacht aan en vervolg mijn weg.
    Aangekomen in de uilenvleugel kies ik een uil en krabbel op een stuk perkament een briefje.
    Lieve mama,

    Ik weet dat het vreemd klinkt, maar mijn arm ging weer ongelooflijk zeer doen in de buurt van het bos. Ik ben er een stuk in geweest om een meisje te redden en heb het litteken de hele nacht moeten koelen in de keuken. Ik weet dat je liever niet lastig gevallen wordt, maar ik vroeg mij af wat jij ervan denkt.

    Groetjes Jasmine

    Ik zucht en geef het briefje aan de uil. 'Wees voorzichtig. Ze houden niet echt van dieren.' Ik krabbel het beestje op zijn kop en laat hem dan wegvliegen. Ik blijf staan en kijk hem na.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    "Misschien kan ik het beter laten zien" en Summer stroopte haar mouw van haar gewaad op en er kwam een arm vol met blauwe plekken tevoorschijn "klein probleempje gehad in de vakantie maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen" ik bleef maar kijken naar haar arm "wat is er dan gebeurd?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Is er iemand die gezellig wilt kletsen in de uilenvleugel? :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Is er iemand die gezellig wilt kletsen in de uilenvleugel? :') )



    [Is James goed genoeg :')]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Haha, ja hoor)


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Wat is er dan gebeurd?" vraagt hij zonder zijn blik van mijn arm af te wenden. "Laat me het zo zeggen dat ik iemand heb ontmoet die me hielp, maar die niet zo aardig was als ik dacht dat die was"
    Ik staar naar het vuur "Maar die blauwe plekken vallen nu weer mee"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik sloeg me had tegen me voorhoofd "hoe dom kan je zijn? vertrouw dan ook geen vreemde mensen" ik ging weer zitten "heeft hij je geslagen?"
    ik kende Summer langer dan vandaag en wist dat ze niet altijd even handig was maar een vreemdeling zomaar vertrouwen was misschien nog wel de domste actie...tot nu toe.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik sjokte naar de uilenvleugel. Nadat ik langzaam de trap was opgelopen zag ik dat Jasmine een uil stond na te kijken. 'Hoi.' mompelde ik opgelaten. Ik kijk haar aan 'Wil je bij het Zwerkbalteam? Niemand heeft zich nog aangemeld, op 11 septemter zijn de selectietrainingen.' Ik hoop dat ze er bij wilt, ik heb haar namelijk een keer zien vliegen en dat kan ze echt heel goed.

    [Vind je het goed dat ik over een tijdje James verliefd laat worden op Jasmine?]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ja, leuk :) )

    Jasmine Ophelia Algera

    Geschrokken kijk ik om naar James Potter. Ik bijt op mijn lip als hij mij vraagt bij het zwerkbal team te komen. 'Ik wil wel...maar...' Ik kijk naar beneden. Ik kan moeilijk zeggen dat mijn ouders ex dooddoeners zijn en ze me zouden vermoorden als ik vrolijk ga zwerkballen voor Griffoendor terwijl een Potter de aanvoerder is.


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Ik weet dat ik niet altijd de slimste ben maar ik weet dat je niet met vreemde moet omgaan" mompel ik. "En dit was zeker ook geen vreemd iemand"
    Ik doe mijn mouwen weer naar beneden en knik "Ja hij heeft me inderdaad geslagen maar ondertussen weet ik ook hoe een cruciatus vloek voelt"

    ( Ik ga even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Eet smakelijk dan maar)


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Maar wat?' vraag ik. 'Heb je hoogtevrees, ben je bang dat je uitgelachen wordt? Wat is het? In het zwerkbalteam zitten is heus niet suf hoor! En van je hoogtevrees kan ik vanaf helpen.' Ik kijk haar glimlachend aan. Haar zwarte haar leek wel zijde. Zo mooi.

    [oke dit is een tijdje dus nu word hij ongeveer verliefd ofzo:P]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Hoogtevrees?' ik trek mijn wenkbrauwen op. Hij doet wel een beetje vreemd voor zijn doen. 'Nee hoor, het is alleen...' Ik denk diep na. Er moet een uitweg zijn. Dan weet ik de perfecte oplossing. Professor Valor is wel van alles op de hoogte en ik kan hem dus gewoon om raad vragen.
    'Is het goed als ik eerst even met professor Valor overleg?'


    Happy Birthday my Potter!