• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rider schreef:
    (Ik moet naar de fysio. Doeidoei)

    [doeg!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik knikt begrijpend. Eigenlijk zou ik wel meer willen weten, zoals waarom hij dan zo doet, maar in plaats van dat het jeukt, gaan er nu pijnlijke steken door mijn arm. Ik moet veel moeite doen om het niet uit te schreeuwen en mijn gezicht in plooi te houden, maar tot nu toe gaat dat nog goed.
    'Ik ga maar weer,' zeg ik en zonder op reactie te wachten ren ik het bos uit. Voor de deur gebruik ik nog even een kameoflagespreuk en ga dan zo snel mogelijk naar de slaapzaal.


    Happy Birthday my Potter!

    [Hehe, ik heb veel gemist. (A) Ging Albus nou mee naar het verboden bos?]

    Professor Stafler
    Gapend loop ik in de gangen. Ik besluit even te gaan kijken in de kamer van Griffoendor. Ik mompel het wachtwoord en ga dan naar binnen. Potter en zijn vrienden zijn er niet. Raar. Ik loop de leerlingenkamer uit en ga naar de kassen om even met professor Lubbermans te praten.

    [okee, dis pas inspi loos (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Ik stop langzaam mijn toverstok weg en loop naar de man toe. Ik grijns en trek zijn ogen verder open. Ik pak mijn stok weer en hef hem boven zijn hoofd. 'Misschien past het niet, maar het is het proberen waard.' mompel ik. Ik schrijf met mijn toverstok de tekst: ''Ah, ik maak je nu lelijk. Lalalalala, MASON RULES! Met dank aan Hayde, James en Jasmine
    natuurlijk. Maar Mason is the best, aangezien ik je dus lelijk maak. Okee, dit past niet dus ik schrijf verder op je buik.'' Tevreden bekijk ik het resultaat. 'Levicorpus!' zeg ik grijnzend en de man word ondersteboven, vestijft aan zijn enkels opgehangen. 'Mongool.' mompel ik. 'Kom jongens, laten we gaan. Strak komt er iemand of zo.' ik buig me naar Hayde en James toe en fluister zo zacht dat alleen zij het kunnen horen: 'Ik word een adelaar.' dan sta ik op en loop ik alvast naar het kasteel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:06 ]

    Lily

    Ik knik en loop samen met Hugo naar de leerlingenkamer van Griffoendor. Als we voor het portretgat staan zucht ik. 'Ik ben echt blij dat ik in Griffoendor zit,' glimlach ik. 'Ik heb het rooster trouwens al gekregen!' ik mompel het wachtwoord en loop dan naar binnen. 'Kijk,' zeg ik en ik laat Hugo het rooster zien. 'We hebben morgen om 11 uur pas onze eerste les! Van...professor Lubbermans! En om half twaalf gelijk al de ls van professor Valor, en om half één de les van professor..Sneep.' Ik kijk Hugo grijnzend aan.

    [Volgens mij niet, dus Albus is in de leerlingenkamer :P]

    Albus

    Ik knik naar Roos en gaap dan. Ik kijk op mijn horloge. 'Hoe laat is het?' vraag ik. 'Half elf, schat.' zegt het horloge. Ik knik dankbaar en loop naar de slaapzaal. Daar trek ik mijn pyjama aan(die waar ik vaak word om uitgelachen door James) en poets mijn tanden. Dan laat ik mijn uil, Medeco, los. 'Vlieg maar zoveel je wilt,' zeg ik terwijl ik het beestje liefdevol streel. 'je hebt toch de hele dag opgesloten gezeten.' ik kruip mijn bed in en val in een diepe slaap.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Op mijn bed aangekomen, is de pijn al wat afgezakt. Ik stroop mijn mouw op en bekijk in het maanlicht mijn arm. Het lange slangachtige litteken klopt en als ik mijn vinger erlangs laat gaan, merk ik dat mijn huid gloeiendheet is. Geschrokken doe ik mijn mouw weer naar beneden en trek snel mijn japon aan. Ik verberg mijn hoofd onder mijn dekens en sluit mijn ogen. Alsof ik nu ooit nog ga kunnen slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    Summer

    "Ik ben eigenlijk overal en nergens geweest zoals elke vakantie" zeg ik glimlachend. "Dat is het voordeel als je geen contact meer heb met je ouders, maar toch zijn er ook wel weer nadelen aan verbonden"
    Ik kijk naar buiten tot ik ineens geblaf hoor. "Oh trouwens ik had gezelschap aan het einde van de vakantie" zeg ik lachend en haal een puppy uit de kooi die op mijn schoot staat. "Alleen ze luistert niet"

    [ik spoel even door naar Hogwarts @Serpentkiss]

    Scorpius

    Ik kijk naar de puppy op haar schoot die vrolijk over Summer heen klimt
    "leuk" mompel ik "ik heb gezelschap van dit mormel en ik wijs naar de oude uil van m'n vader die knorrig naar mijn vinger hapt "AU vervloekt beest!" en ik ga weer knorrig zitten en bestudeer mijn vinger.

    iedereen loopt de naar hun leerlingenkamer, een goepje zwart met groen gekleede kinderen lopen richting de kelders waaronder Summer en ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Amarantha Hayde Asker

    Nadat ik een beetje van de schrik was bekomen vroeg ik nog een keer aan James en Mason een animagi wilden worden. Ik veranderde in een lynx en wachtte niet op antwoord. 'Vertel het me morgen maar,' had ik geroepen. Nu zit ik op mijn bed en kan ik niet slapen. Ik kijk naar buiten en zie dat het volle maan is. Ik kijk naar het litteken op mijn hand. Een maan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mason

    'heb ik al gezegd!' roep ik Hayde nog na, maar ze lijkt me niet te horen. Ik zucht en loop met James terug naar het kasteel. Voor het portretgat zeg ik het wachtwoord en loop ik naar binnen. Dan ga ik naar de jongensslaapzaal voor de zesdejaars. Ik trek mijn kleren uit en ga liggen in mijn hemd en onderbroek. Ik poets nog even snel mijn tanden en val dan in slaap.

    [Pff, ik verveel me dus echt ddood nu (A) wil iemand gezellig met Albus gaan praten?]

    Albus

    Ik loop door een lange gang. Aan het eind staat Roos, ze wenkt me en vormt geluidloos een woord. Ik zie net welke. 'Ik kom eraan!' schreeuw ik en ik loop naar voren. Maar bij elke stap die ik zet word de gang langer. Ik begin te rennen en opeens verdwijnt de vloer onder mijn voeten. Ik probeer te schreeuwen maar mijn lippen zijn stijf op elkaar geperst. Ik val op een harde, koude vloer en kijk om me heen. Daar staat James, hij doet het haar van professor Stafler in een vlecht. Ik kijk verbaasd toe. James wenkt me en ik loop naar hem toe. Opeens steek hij professor Stafler dwars door mijn buik en lacht dan kwaadaardig. Ik kijk naar boven en zie alle leraren dansen. Professor Valor speelt zelfs gitaar. Ik kijk even naar hun, en zie dan iets wat mij werkelijk de stuipen op het lijf jaagt. Een bleek monster met rode ogen en een slangachtige neus. Het komt op mij af en grijpt me vast.

    'AAAAAH!' schreeuw ik uit terwijl ik overeind schiet. Ik kijk om me heen maar niemand lijkt nog wakker te zijn. Ik laat me langzaam uit bed glijden en loop naar de leerlingenkamer. Daar begin ik te lezen in een boek en ik hoop min of meer dat iemand mij gezelschap komt houden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    Ik kom niet in slaap dus ga ik naar de common room. Ik laat me in een van de fateuilles zakken. 'Hoi Albus, wat doe jij hier?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Albus

    Ik draai me om. Hayde is hier net komen zitten. Ik haal mijn schouders op. 'Ik kon niet slapen dus ben ik hier maar gaan zitten.' ik glimlach en haal het boek tevoorschijn. 'Het gaat over de tweede tovernaarsoorlog, de tijd met Voldemort. Er is dus een boek over geschreven.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik ren. Ik weet niet waarom, maar ik moet snel doorgaan. Mijn voeten maken steeds grotere stappen en soms zelfs sprongen. Ik lijk ongelooflijk makkelijk vooruit te komen. Vooruit naar iets wat ik niet kan zien.
    Mijn ogen dwalen af naar mijn voeten en ik schrik als ik zie dat ik niet op de grond loop. Het is water, met allemaal kleine dolfijnen die mijn vooruit duwen, zodat ik zo snel mogelijk voort kan gaan. Het maakt mij nieuwsgierig naar wat er achter mij is, maar ik had beter niet achterom kunnen kijken, want zodra ik dat doe, zie ik een enorme beer met klauwen zo groot als schapen en tanden zo scherp als een mes. Aan weerszijden van mij zwemmen grote alligators die naar mijn voeten proberen te happen.
    Ik probeer nog sneller vooruit te komen, maar het lukt niet. Ik voel de warme adem van de beer in mijn nek en langzaam zakken de dolfijnen onder mijn voeten weg. Ik roep om hulp, maar er is niemand die mij kan helpen. Ik zak alleen maar verder weg tot het water mij helemaal insluit en alles donker wordt.


    Ik open geschrokken mijn ogen en staar naar de bovenkant van het hemelbed. Mijn ademhaling gaat veel te snel en mijn hart klopt als een gek. Mijn hand gaat gelijk naar mijn arm, die nog steeds ongelooflijk gloeit. Ik had nooit dat bos in moeten gaan. Ik weet niet wat er is, maar er is iets mis.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily

    Ik lig te woelen in mijn bed. Ik heb té veel zin in morgen, en kom dus niet in slaap. Uiteindelijk verlaat ik zuchtend mijn hemelbed en loop naar de leerlingenkamer. Tot mijn grote verbazing zitten daar Hayde en Albus. 'Hé!' roep ik vrolijk. 'Kunnen jullie ook niet slapen?' maar dan zie ik aan Albus' gezicht dat dat niet door opwinding komt. Ik ga naast hem zitten. 'Is er iets?' fluister ik.