• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik zie hoe Potter de leerlingenkamer in en uit rent. Vervolgens gaat Roos erachteraan. Ik stop met het oefenen van mijn spreuken en sluip achter hen aan de leerlingenkamer uit. James verdwijnt onder een soort mantel die hem onzichtbaar maakt. Hij heeft dus blijkbaar een onzichtbaarheidsmantel. Roos is echter nog steeds zichtbaar dus hen volgen is gemakkelijk. Misschien is het wel handig als ik ook onzichtbaar ben. Ik pak mijn toverstok en spreek haast geluidloos de kameoflagespreuk over mijzelf uit.
    Als we in de hal komen, zie ik Potter, zoon van schoolhoofd en Asker staan. Tuurlijk, wie zouden er anders de eerste dag nog zo laat op de gangen zwerven.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    Met zijn drieën lopen we onder de onzichtbaarheidsmantel naar het verboden bos. 'Wacht hier,' zeg ik tegen James en Mason. Ik neem een aanloopje, spring en verander in een lynx. Zij hadden het nog nooit gezien. Masons ogen vallen bijna uit hun kassen. James staart met open mond naar me. Ik loop een rondje. Dan zend ik iets naar hun. 'Ook animagi worden?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    De drie verdwijnen onder de mantel, maar je kan de deur nog open en dicht zien gaan. Ik volg hen stilletjes naar buiten en zie dan iets wat ik waarschijnlijk nooit had mogen zien. Asker is een faunaat. Een lynx om precies te zijn. Ik vind het een leuke keuze, maar vraag mij af of ze wel geregistreerd staat. Ach, het maakt ook niet zoveel uit. Het ministerie komt er toch niet zo snel achter, dus veel problemen zal ze er ook wel niet mee krijgen. Waar ik meer mee zit is dat ze het haar vrienden laat zien en de kans is groot dat zij het ook wel willen worden. Dat zou heel wat problemen kunnen geven, aangezien ze altijd al problemen geven.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Shit!' Ik zend het naar Mason en James en loop dan rustig naar Jasmine. Dan verander ik terug. 'Hoi. Wat doe jij hier?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik zwaai met mijn stok zodat ik zichtbaar wordt. 'Ik was gewoon nieuwsgierig,' zeg ik schouderophalend, 'Plus dat ik geen zin had in nu al punten verliezen. Als jullie wel in de problemen zouden komen had ik misschien kunnen helpen. Al had ik dat niet verwacht.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Wees maar niet bang hoor. Ik heb dit al vaker gedaan, maar dan in mijn uppie.' Ik pak haar pols vast en trek haar mee. 'James, Mason, dit is Jasmine. Jasmine, dit zijn James en Mason, maar volgens mij ken jij hen al.' 'Ja, helaas wel.' Ik grinnik even. 'Jongens, ik ben even het bos in.' Dan verander ik me terug in een lynx. Ik ren het bos in en verander weer terug. Ik val tegen een boom aan doordat ik duizelig ben. Een gedaante in een mantel staat opeens voor me. Mijn beeld wordt weer scherper. De ene hand van de gedaante pakt mijn polsen vast en de ander wordt voor mijn mond geslagen. 'Shhh, niet bang zijn.' De stem, waar ken ik die van.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Wie is dat?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Wie is dat?)

    [ik heb zelf nog geen idee. iemand die ze kent, maar iemand die de rest niet kent]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ongemakkelijk draai ik met mijn vingers mijn haar. Ik houd niet van het bos. Mijn onderarm begint altijd te kriebelen als ik er in de buurt ben. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de jongens.
    'Ik denk dat ik maar eens... uhm... ga.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    Die stem, waar ken ik die van. Shit, nu weet ik het weer. Ik moet hier snel weg, maarja, hij heeft me vast. Hij trekt me mee naar een klein hutje in het bos. Hij opent de deur en sleurt me naar binnen. Dan laat hij me los en sluit de deur. 'Dus jij dacht van mij af te zijn, Amarantha.' 'Het is Hayde jij mongool!' scheld ik. 'Hoho, niet zo'n toon tegen mij aanslaan trut.' Die vent, of beter gezegd Mongool, was mijn pleegvader. 'Rot op en laat mij gaan.' 'Nooit. Vanaf nu blijf jij hier.' 'Nevernooitniet.' Ik verander in een lynx en staar met mijn ogen naar hem. 'Ah, een lynx. Makkelijker kan het niet.' Hij pakt een touw, springt bovenop me en bindt mijn poten vast. Ik verander terug en lig vastgebonden op de grond. Ik ben sterker dan hij denkt en ruk de touwen kapot. Ik ram de deur kapot en geef gelijk een keiharde gil. Daarna ren ik zo snel als ik kan naar de andere kant van de open plek waar het huisje staat. De mongool zit achter me aan en pakt mijn polsen. Dan hoor ik geritsel in de struiken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Moeten we je helpen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Moeten we je helpen?)

    [inderdaad, goed begrepen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Ik laat die jongens ook wel even meerennen. Ik neem aan dat ze dat beter vinden dan daar levenloos blijven staan...)

    Jasmine Ophelia Algera

    Opeens klinkt er een harde gil vanuit het bos. Ik en de jongens kijken geschrokken in de richting van het geluid. Aangezien we alle drie Gryffindors zijn rennen we gelijk het bos in zonder te denken aan de consequenties die dit met zich mee zou kunnen brengen. Als we bij een openplek aankomen duik ik door de struiken en schat binnen een seconde de situatie in. Een man heeft Asker vast en probeert haar naar een huisje te sleuren.
    Ik geef hem amper de tijd om zijn gezicht naar ons te draaien.
    'Expeliarmus! Petrificus Totalus.' Behendig vang ik de stok op, terwijl de man verstijft op de grond valt.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    Mongooltje Tokio (mijn bijnaam voor hem) valt verstijft op de grond. Ik geef hem een keiharde rotschop in zijn maag. 'Thanx guys!' zeg ik terwijl ik naar mongool Tokio blijf staren. Na nog een harde schop verlaten we de open plek. 'Maar, Hayde. Wie was dat?' vraagt Jasmine. 'Dat was mijn pleegvader. Mijn ouders zijn dood, dus woon ik bij de Potters. Maar daarvoor woonde ik bij een aantal pleeggezinnen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Ik moet naar de fysio. Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!