• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rider schreef:
    Professor Valor

    'Heel goed, James. Zijn er nog mensen die James aan willen vullen?' Ik ben zeer verrast over James' antwoord. Hij is meestal niet zo gedreven in het beantwoorden van vragen.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk even om mij heen om te zien of niemand zijn vinger opsteekt. Als ik er te weinig zie, vliegt mijn hand de lucht in.
    'Jasmine?' zegt Valor vragend.
    'Non-verbale spreuken kunnen over het algemeen alle spreuken zijn. De ene spreuk werkt echter beter non-verbaal en de ander weer verbaal. Jonge magiërs zijn vaak nog niet instaat non-verbale spreuken correct uit te voeren. Maar wat James zegt klopt ook wel hoor.' Het laatste mompel ik een beetje.


    [@ Rider ik heb een ideetje, zal ik scorpius de les ik laten rennem XD misschien met nog iemand?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    [@ Rider ik heb een ideetje, zal ik scorpius de les ik laten rennem XD misschien met nog iemand?]


    [grappig!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Professor Valor

    'Heel goed Jasmine. Sommige spreuken zijn inderdaad een heel stuk zwakker als ze non-verbaal worden uitgevoerd. Er zijn zelfs spreuken die non-verbaal niet heel veel kwaad kunnen, maar verbaal dodelijk zijn.' Ik knik goedkeurend.

    (Ik ga even beneden thee drinken)


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik grijns. James had nooit echt van vragen gehouden. Maar ik wist dat hij dat natuurlijk deed om indruk te maken. Ik schrijf stiekem een briefje en gooi die naar Hayde. Hij komt op haar tafel. Vanavond om 12 uur? BTW, zeg James dat een wolf toch cooler is.
    Ik grijns en kijk weer naar professor Valor.

    Lily

    'Half,' mompel ik. 'Ik heb er gewoon veel zin in!'

    [moet gaan]

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    [@ Rider ik heb een ideetje, zal ik scorpius de les ik laten rennem XD misschien met nog iemand?]


    (Ik moet nu even weg, maar misschien straks? Of jullie moeten hem laten reageren?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik moet nu even weg, maar misschien straks? Of jullie moeten hem laten reageren?)


    [okeey moet ook toch nog even wat doen maar ik reageer alvast...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Amarantha Hayde Asker

    Ik schrijf een briefje terug
    Sorry Mas, ik kan vanavond niet. Morgenavond wel. Dat zei ik toch. En ik zal het James zeggen. Ik gooi het briefje naar Mason.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Scorpius

    Opeens schiet me iets te binnen "shit" en ik draai me snel op en kijk op de klok "Summer schiet op, anders komen we te laat voor de les" ik heb een vermoede dat dat al zo is maar nu telt elke seconde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik zucht "Als er een ding is waar ik echt geen zin in heb dan zijn dat de lessen" mompel ik. Toch sta ik op "Kom dan gaan we maar voor we straks problemen krijgen omdat we niet op zijn komen dagen". Ik kijk op de klok "Of we blijven gewoon hier aangezien we toch al te laat zijn en dan praat ik straks wel met de leraren"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Dit moest ik echt gaan vertellen aan mijn ouders! Ik had een vraag van de leraar goed beantwoord! Ik zie dat Mason een briefje schrijft. Ik probeer er achter te komen wat hij schrijft maar ik kan het net niet zien. Hij gooit hem naat Hayde en zij schrijft een briefje terug. Ze gooit hem naar Mason en ik kan het nog steeds niet lezen. Wat staat er nou? 'Wat schrijven jullie?' sis ik. De rest van de les let in niet echt meer op omdat er een uil voor het raam zat. Hij tikte tegen de ruit alsof hij naar binnen wou maar ik kon geen verband leggen, ookal had hij een briefje aan zijn poot.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius
    ik kijk naar Summer "kan ook" en ik kijk bedenkelijk "slecht plan"
    ik pak de hand van Summer en sleep haar mee en ik ren naar het lokaal...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Ben ik weer)


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Ahh jammer het was juist een goed plan" zeg ik lachend terwijl ik achter hem aan ren opweg naar het lokaal. "Niet zo snel alsjeblieft alles doet nog steeds zeer" mompel ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Heeft scorpius trouwens geen toverdranken nu?)


    Happy Birthday my Potter!

    sorry mensen maar ik stop ermee. ik weet dat we net begonnen zijn maar ik heb het echt veel te druk. wie wil kan mijn personages overnemen


    Je croix a toi