• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (james gaat wel naast Mason zitten, anders weet Jasmine bijna niet wat haar overkomt met al die 'populaire' mensen:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Amarantha Hayde Asker

    'Jasmine, waarom zit jij eigenlijk altijd alleen? Ik vind je erg aardig, waarom niet anderen ook? Je kan mij alles vertellen. Echt alles. Je kan mij vertrouwen,' meld ik haar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik lach. 'Geloof me, ik heb zo mijn redenen waarom ik niet zo snel met mensen omga.' Ik pak mijn boeken uit mijn tas en open ze. Gewoon om ergens anders mee bezig te zijn.

    Professor Valor

    Ik kijk hoe alle leerlingen binnenkomen. Als Hayde naast Jasmine gaat zitten, kan ik mijn verbazing bijna niet verbergen. Ik probeer er maar niet teveel aandacht aan te besteden en begin de les.
    'Goede morgen leerlingen. Ik ben blij om te zien dat jullie allemaal jullie slijmbal hebben gehaald bij DADA,' ik kijk iedereen even een voor een aan, 'Maar dat kon natuurlijk ook niet anders met mij als leraar,' grap ik.
    'We gaan een heel leuk jaar tegemoet en dat zeg ik niet alleen omdat mijn vak altijd leuk is. Ik heb kunnen regelen dat we over een aantal weken een speciale gast in de klas mogen ontvangen en nee James, het is niet je vader.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Gelukkig!' zeg ik luid 'Ik zou me dood schamen als mijn vader in de klas zou komen.' Bijna de hele klas kijkt mij aan en ik geniet van de aandacht. Heerlijk om een beroemde vader te hebben. Maar als ik zie dat Jasmine kijkt word ik een beetje rood. Shit. zij kan natuurlijk ook kijken.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:15 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Ik trek een wenkbrauw op "denk je nou echt dat er iets met mij gebeurt de Scorpius Malfoy?" ik lach schamper "ik denk eerder dat hem wat overkomt" ik kijk naar buiten en geniet van het fijt dat dit nog wel eens een avontuur kan worden "Summer begrijp me goed, je moet dit niet laten pikken echt niet" volgende week heb ik wel een plan alleen we moeten een goede smoes verzinnen voor alle leraren en ik heb gehoord dat Snape zich niet zo makelijk dingen laat wijs maken...en mijn ouders ook niet.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:12 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Ik weet het niet maar ik wil het risico dat er wat gebeurd niet nemen" zeg ik waarna ik een kwartslag draai zodat ik hem aankijk. "Dit pik ik ook niet en hij krijg echt nog wel zijn verdiende loon, maar niet van mijn beste vriend".Even zucht ik omdat dit toch niet werkt "Weet je wat ik hoor wel als je wat weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk net als iedereen om naar James. Ik kan wel janken. Dat Harry Potter zijn vader is en Hayde bij hen logeert maakt mijn situatie alleen maar hachelijker. Als ze er achter komen kan ik net zo goed een zak over mijn hoofd trekken, mijn naam veranderen en gaan wonen in Verwegistan.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Jasmine, als er iets is, je kan het me vertellen.' Daarna let ik alleen maar op de les. Na de les trek ik Jasmine even mee naar een hoekje van de klas. 'Volgens mij had je het al door, maar James en Mason worden ook animagi. Ik wil jou vragen of je het ook wilt worden. Als je het niet wilt, ik snap je volkomen. Ik zal je aardig blijven vinden, wat je ook kiest.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Professor Valor

    Ik lach. 'Misschien is het dan toch wel een goed idee. Nou ja, dat valt altijd nog te regelen.' De klas begint te lachen en ondertussen loop ik naar het bord en laat met mijn stok de letters verschijnen.
    Non-verbale spreuken
    'Iemand die hier meer over weet?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Uhm, mag de les nog even voortgaan? Valor had hem helemaal voorbereid :( )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Uhm, mag de les nog even voortgaan? Valor had hem helemaal voorbereid :( )

    [is goed, dan zet ik wel gewoon even niets]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [@Riderik heb een idee,zal ik scorpius de les in laten rennen XD
    misschien met nog iemand...]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:30 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Ik wil antwoord geven op valors vraag alleen kan ik niet zo snel typen dus doe ik het zo voordat er al 20 beruichten na mijne zijn-_-]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Spreuken die je moet denken in plaats van zeggen. Om je tegenstander te verrassen.' zei ik om indruk te maken op Jasmine. 'Daar had mijn moeder het een keer over volgensmij.' Ik grinnik. Het is de eerste schooldag en ik heb al meteen iemand die ik leuk vind.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Valor

    'Heel goed, James. Zijn er nog mensen die James aan willen vullen?' Ik ben zeer verrast over James' antwoord. Hij is meestal niet zo gedreven in het beantwoorden van vragen.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk even om mij heen om te zien of niemand zijn vinger opsteekt. Als ik er te weinig zie, vliegt mijn hand de lucht in.
    'Jasmine?' zegt Valor vragend.
    'Non-verbale spreuken kunnen over het algemeen alle spreuken zijn. De ene spreuk werkt echter beter non-verbaal en de ander weer verbaal. Jonge magiërs zijn vaak nog niet instaat non-verbale spreuken correct uit te voeren. Maar wat James zegt klopt ook wel hoor.' Het laatste mompel ik een beetje.


    Happy Birthday my Potter!