• nieuwe serie; you saw the best there was in me
    te vinden op mijn profiel (fuckxlove)

    inleiding;
    Laat ik mezelf eerst maar even netjes voorstellen. Ik ben Sam en ik ben 19 jaar. Ik woon samen met mijn oma in ene flatje bij ons in het dorp. Nu vraag je je af waarom ik bij mijn oma woon. Mijn ouders zijn 10 jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk tijdens hun vakantie in Spanje. De begravennis kan ik me eigenlijk niet meer zo heel goed herinneren. Ik weet dat ik heel erg veel heb gehuild die dag en de maanden erna. Nu wil ik niet zeggen dat ik mijn ouders niet mis. Ik mis ze eigenlijk nog steeds elke dag, maar door de jaren heen leer je het een plekje te geven. Deze gebeurtennis heeft me wel gemaakt tot de persoon die ik nu ben. Ik ben een erg gesloten meisje, en zal daarom nooit snel mijn gevoelens durven te tonen. Ondanks dit ben ik wel een heel lief,sociaal maar toch ook rustig meisje. Ook ben ik niet op mijn mondje gevallen en zal daarom altijd eerlijk mijn mening aan iemand geven. Verder heb ik 3 schatten van vriendinnen met wie ik alles deel. Lief een leed. Verder volg ik een opleiding fotografie opleiding in combinatie met journalistiek.
    er staan op dit moment 7 delen op, maar hij is druk in ontwikkeling!
    graag hoor ik jullie mening en advies over dit verhaal


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.