[ik begin wel met Hugo, daarna Roos en daarna James met typen, maar ik moet om 10 uur weg dus James' verhaal kan nogal afgekapt worden. ;P]
Hugo
Ik knik vrolijk naar Lily. 'Ik denk dat Proffessor Lubbermans erg aardig is!Hij heeft bij mijn ouders en jouw vader in de klas gezeten. Mijn vader zei dat hij best wel onhandig is. Wel fijn dat we kunnen uitslapen!' Als we de leerlingenkamer doorgelopen zijn neem ik afscheid van Lily en poets mijn tanden, trek mijn pyjama aan en maak kennis met de andere jongens van mijn jaar in Griffoendor. 1 ligt er al te slapen en samen met de rest maken we hem wakker. De 4 andere jongens heten: Mike, John, Teun en Daan. Mike had blond stekeltjeshaar en was erg hyper. John had een grappig accent bruinzwart haar wat over zijn ogen viel. Teun was erg lang en had kort bruin haar. Daan, degene die lag te slapen, was redelijk dik en had blondbruin haar. En dan ik nog. Ik was gemiddeld van lengte, niet erg grappig, niet super druk, had geen accent en was niet dik. Ik had rood haar en daar was ik trots op! Na een kussengevecht gingen we maar slapen, want ik was al best moe. Omdat ik de laatste was mocht ik geen bed uitkiezen en ging ik maar gewoon in het overgebleven bed: die het dichtst bij de deur stond. Ik viel gelijk in slaap.
Roos
Nadat ze alledrie onder de mantel waren gegaan kon ik ze niet meer volgen dus ging ik weer naar de leerlingenkamer. Als hun iedereen in de problemen wouden brengen moesten ze het zelf maar weten. Ik ging nog even lezen en daarna sliep ik vrijwel meteen.
James
Nadat we Hayde van die man gered hadden gingen we weer naar het kasteel. Mason en in gingen druk praattend de leerlingenkamer in en poetsten onze tanden. Ik liep naar boven en probeerde te slapen. Toen schoot me iets naar binnen en ik sprong uit bed. Ik schreef op een briefje: Als je in het Zwerkbalteam wilt moet je dat voor 10 september bij James Potter melden. De selectietrainingen zijn op 11 september. Neem je bezem mee. Ik hing het aan het prikbord en morgen zouden een boel leerlingen het zien. Ik wist al waar ik op zou letten. Ik klom weer in mijn hemelbed en viel vrijwel direct in slaap.
[Ik kon het niet laten om op mijn verjaardag de selectietraining te doen:p sorry]
And don't forget, Elvendork! It's unisex!