• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Toverdranken van Professor Snape]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dat zijn toch de derdejaars?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ mwahah niets gezegd ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik vind dat ze DADA hebben van Valor :P)


    Happy Birthday my Potter!

    [kunnen we de lessen niet overslaan?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    In mijn eentje loop ik naar DADA. Ik peins over het feit dat Hayde haar idiote vriendjes faunaat wilt maken. Hayde is slim en heeft veel tovertalent, maar ik weet niet precies hoe het met die jongens zit. Ik hoop maar dat ze een slijmbal hebben gehaald bij gedaanteverwisseling, want anders zien we ze nooit meer terug, als mens in ieder geval.
    In gedachte verzonken ga ik ergens midden in het nog lege lokaal zitten.
    'Goede morgen Jasmine!' hoor ik Valor roepen. Hij komt uit zijn kantoor de trap af. 'Het is zeker weer fijn om thuis te zijn?' Ik knik lachend.
    'Heel fijn professor, maar zou ik u na de les misschien even kunnen spreken?' Valor krijgt denkrimpels in zijn voorhoofd, maar knikt wel en gaat er verder niet op in.


    Happy Birthday my Potter!

    (Gewoon alleen de lessen met de ingevulde leraren doorlopen en de rest overslaan is misschien een beter idee?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Aangezien Catnipp nu ook ofline is, kunnen we denk beter maar gewoon de eerste les doorlopen, maar het is een leuke les. Daar zal Valor wel voor zorgen ;) )

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (ja is goed:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Valor

    Geduldig wacht ik op alle leerlingen. De eerste les van het jaar, ik kan niet wachten ze te vertellen dat ze over een aantal weken een vampier in de klas krijgen. Ze vinden het vast leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    Met de jongens haasten we ons naar binnen, op naar DADA. Ze denderen de les in en ik loop gewoon rustig de klas in. Ik neem plaats naast Jasmine. 'Hoi,' fluister ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    James

    'Laten we naar DADA gaan!' roep ik tegen Mason en Hayde. Ik loop alvast vooruit aangezien ik er geen zin in heb dat ze me ermee gaan pesten dat ik verliefd ben. Kan ik er wat aan doen dat Jasmine zo mooi is? Ik ren bijna het lokaal in en loop er meteen weer uit. 'Jullie mogen wel naast elkaar!' zeg ik als Mason en Hayde komen. Ik wacht tot iedereen binnen is en zie dat het plekje naast Jasmine nog vrij is. Yes! Snel ga ik er zitten en ik pak mijn spullen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [haha, ik was net aan het typen dat James naast haar ging zitten]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk een beetje verbaasd naast mij. Normaal komt er nooit iemand naast mij zitten.
    'Hey!' zeg ik vrolijk en mijn vrolijkheid is zeker oprecht. De drie waarvan ik altijd had gedacht dat het een stel idiote kleuters waren, bleken heel erg mee te vallen. Het enige wat mij zorgen baart is dat ze er misschien achter komen wie mijn ouders zijn en dat kan heel wat problemen geven.


    Happy Birthday my Potter!

    (Opeens is het meisje dat met niemand omging populair :') Maar jullie mogen uitvechten wie waar zit)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:03 ]


    Happy Birthday my Potter!