• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Ik ben geen Homofiele prins" zeg ik nep-beledigt en trek Haven weer naar me toe. "Ik houd veels te veel van het vrouwelijke lichaam" zeg ik. Ik wiebel even met mijn wenkbrouwen en laat mijn ogen over haar lichaam gaan. God wat is ze knap "Als je mee loopt naar die bosjes wil ik het wel bewijzen" zeg ik met een zware, zwoele en verleiderlijke stem waarna ik haar even in haar zij kietel en haar een kleine grijns schenk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Omg, Assassin, you're brilliant, maar ik moet nu alleen even weg.. Ben er over een kleine 30 minuten weer!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {ik ga zo douchen en slapen.
    ben helaas een arme sloeber die elke dag van 9 tot 7 a 8 uur moet werken *zucht* zal kijken of ik in bed nog even kan reageren}


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ga douchen, reageer straks op men tel als morticia en assasin gereageerd hebben]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Derek Chris Stephens.
    “Ik weet het wel weer. Ik zit hier met twee homofiele prinsen opgescheept die met een meisje overgooien om elkaars aandacht te trekken.” Zegt ze plagerig, en ook al kon iedereen het duidelijk horen, ik bevroor toch een beetje en dat was genoeg voor Giovanni om te zeggen dat hij er geen was en Haven weer naar zich toe trok.
    “Ik houd veels te veel van het vrouwelijke lichaam. Als je mee loopt naar die bosjes wil ik het wel bewijzen.” Hij zegt het met een zware zwoele stem en er lopen meerdere rillingen over mijn lichaam heen. Fuck, fuck, fuck, gaat er meerdere maals door mijn gedachtes heen. Waarom moest ze dan ook precies dát zeggen? Hoe moet ik reageren??
    En in die stomme opwelling pak ik Haven weer vast, trek haar naar me toe en druk mijn lippen op die van haar. Zo, nu kan iedereen zien dat ik géén homo ben… Het smaakt alleen nergens naar, het doet me niets..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley Winchester
    "Ik houd veels te veel van het vrouwelijke lichaam" zegt Gio. Hij wiebelt met zijn wenkbrauw en ik zie duidelijk dat hij naar mijn lichaam kijkt. Plots voel ik me ongemakkelijk in mijn korte broekje. "Als je mee loopt naar die bosjes wil ik het wel bewijzen" zegt hij met een zware, zwoele en verleiderlijke stem waarna hij me even in mijn zij kietel en ik giechel. Maar voor ik kan protesteren word ik vast gegrepen door Chris en naar hem toe getrokken. Verbaasd kijk ik hem aan als hij zijn lippen op die van mij drukt. Het is niets meer dan lippen op die van mij drukken. Ik sluit mijn ogen en kus hem misschien wel íetsjes terug voordat ik me losmaak uit zijn armen.
    "Mannen." grom ik. "Het was een grapje, jullie hoeven het heus niet te bewijzen." zeg ik en kijk ze beiden aan. "Ik wíl niet mee de bosjes in." zeg ik tegen Gio en ik aarzel even, door zijn stem werd ik net wel bijna verleid. "En je hoeft me ook niet te kussen." zeg ik tegen Chris. "Ik gelóóf het best." Al vraag ik me wel af waarom zijn kus dan zo plat was, zo... emotieloos.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    Ik vestijf even en mijn mond valt open als Chris plotseling Haven zoent. waarom doet dit pijn? ik wend mijn blik af en bijt op mijn lip normaal blijven doen ik stop mijn handen dieper in mijn zakken en houd mijn blik afgewend. "Eh...zal ik jullie tortelduifjes even alleen laten?" Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 23:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Derek Chris Stephens.
    Ik zag haar nog net verbaasd kijken, voordat mijn lippen al op die van haar drukten. Ze sloot haar ogen en kuste ietsjes terug voordat ze zich weer losmaakte uit mijn armen, waardoor ik haar met een lichte grijns aankeek, maar vanbinnen voelde ik me op het zachts gezegd kut. Ik voelde er namelijk niets bij en ik hoorde toch wel iets bij een meisje te voelen? Zo hoorde het gewoon, ik hoorde niet opgewonden te worden bij het idee alleen al dat ik een jongen zou zoenen… Nee, gewoon nee.
    "Eh.. zal ik jullie tortelduifjes even alleen laten?"
    “Mannen. Het was maar een grapje, jullie hoeven het heus niet te bewijzen.” Zei ze en keek ons allebei aan. “Ik wíl niet mee de bosjes in.” Zei ze tegen Giovanni en keek toen naar mij. “En je hoeft me ook niet te kussen.” Zegt ze dan tegen mij en ik haalde nonchalant mijn schouders op, alsof het alledaagse kost was. Maar ik voelde me eigenlijk slecht, de knoop in mijn maag begon te groeien en het verwarde me.
    “Ik gelóóf het best.” Ik zuchtte en grinnikte toen. “Oké dan, als de dame het zegt, maar als je weer zulke…” Ik deed net alsof ik nadacht, maar eigenlijk bedacht ik me ook hoe ik het moest zeggen. “rare dingen gaat zeggen, dan zou het wel weer moeten.” Eindigde ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 0:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Dacht je nou echt dat ik het serieus meende van de bosjes?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrouwen. "Zoiets doe ik niet in de bosjes daar heb je een bed, bank, keukentafel of muur voor! Sowieso binnenshuis" zeg ik tegen Haven en slaak daarna een diepe zucht. "Je moet het nog leren, en vraag maar aan Chris, veel dingen die ik zeg moet je niet al te serieus nemen. Ik maak veel grapjes en dat was het ook. Als ik iets serieus meen heb ik mijn serieus face op zoals nu" zeg ik, terwijl ik serieus kijk met mijn wenkbrouwen lichtjes gefronst. "Maar ik meende het wel serieus of ik jullie tortelduifjes even alleen moet laten......" auw... Stop! Het moet je geen pijn doen als ze een ander zoent....maar dat doet het toch...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 7:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wonen de Night Creepers nou wel of niet in een huis? Want dan zal ik ook maar eens mijn personage mee laten doen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [En omg, die clip is echt zielig ;c]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Night Creepers wonen wel in een huis liefje haha.]

    Haven Lockwood

    "Oké dan, als de dame het zegt, maar als je weer zulke..." Hij lijkt na te denken over wat hij moet zeggen. "rare dingen gaat zeggen, dan zou het wel weer moeten." eindigt hij grijnzend. Ik bijt op mijn lip, hoe verleidelijk klinkt dat wel niet? Ik knik alleen even, volhouden is moeilijk als hun aanboden steeds om je oren vliegen.
    "Dacht je nou echt dat ik het serieus meende van de bosjes?" begint Giovanni met opgtrokken wenkbrauwen. "Zoiets doe ik niet in de bosjes daar heb je een bed, bank, keukentafel of muur voor! Sowieso binnenshuis" zegt hij en zucht, waarbij ik hem verbaasd aankijk. Bed, bank, keukentafel of muur? Waarom zou bosjes dáár buiten vallen, het klinkt zowat allemaal even oncomfortabel. "Je moet het nog leren, en vraag maar aan Chris, veel dingen die ik zeg moet je niet al te serieus nemen. Ik maak veel grapjes en dat was het ook. Als ik iets serieus meen heb ik mijn serieus face op zoals nu." zegt hij en kijkt er inderdaad heel serieus bij. Ik knik. "Maar ik meende het wel serieus of ik jullie tortelduifjes even alleen moet laten..."
    "Nee!" zeg ik meteen, fel in de verdediging. Ik weet niet hoed hóe ik me moet gedragen, dus laat ik mijn armen losjes langs mijn lichaam hangen. "Ik bedoel... eh- dat gaan we niet nog een keer doen. Je weet wel." Ik haat het hoe mijn woordenschat inkrimpt bij zulke dingen. Snel kijk ik weg van de twee jongens en laat ik mijn ogen langs de betonnen randen van de rivier glijden.


    Your make-up is terrible

    Zane Asimov

    Rustig liep ik vanuit de douche naar mijn kamer. Mijn haren droogde ik met een handoek. De ketting aan mijn broek rinkelde toen hij tegen mijn been aan knalde. Met een glimlach liet ik me op het bed zakken en begon mijn haar te doen. Een tijdrovend karwij, maar je moet toch iets over hebben voor een geweldig kapsel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Nee!" Zegt Haven meteen fel in de verdediging en ik haal mijn wenkbrouwen op. "Ik bedoel, we gaan dat niet nog een keer doen, je weet wel" ik frons mijn wenkbrouwen even. "Wat houd je tegen?" Vraag ik. "Als jullie...ja elkaar leuk vinden of stelletje zijn ofso heb ik daar respect voor. Ik bedoel wie wil nou niet zo'n mooie dame" zeg ik. aardig zijn moet wel werken ik glimlach zwakjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Grace
    Er was alweer een meisje vermist en vaag dacht Grace terug aan de tijd dat ze nog bij haar ouders woonde. Ah, dat was al eeuwen geleden. "Geen idee. Wat kunnen we doen?" mompelde ze en deed haar jack uit. Ze gooide hem ergens op een stoel waar die meteen weer afviel. "Wat verderop hebben ze gisteren een wolf beginnen stuiten ik maak 'm even af." deelde ze mee en stond terug op. Grace nam een aantal spuitbussen en liep naar buiten. Waar hangen die andere Creeps nu weer uit?


    kindness is never a burden.