• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Rechazame schreef:
    [wie gaat er op hem reageren? xD]


    [Émilie heeft al gereageerd ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Grace
    Giovanni riep,"Wat is hier aan de hand? En waarom maken jullie met dit enorme lawaai wakker, daar houd ik niet van" en geërgerd bleef Grace staan. "Kan ons het schelen waar jij van houd, Maxwell!" snauwde Grace geërgerd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:50 ]


    kindness is never a burden.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "We hebben bezoek" zucht Émilie. Ik kijk op en zie wat leden van de night creepers staan. "Wat the f*ck doen jullie hier?! Hebben jullie eigen terrein niet onveilig te maken?" snauw ik terwijl ik naar voren loop. "Ga je f*cking moeder pesten ofzo, rot een end heen naar dat krot van jullie" tip: maak mij nooit met lawaai wakker, dan word ik chagrijnig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annaleigh.
    Het was waarschijnlijk al wat later in de ochtend, maar veel verstand had ik er niet van. Om eerlijk te zijn kon het me ook niet echt schelen, ik had al genoeg kennis bij het weten dat het overdag was, en dit waren de verspilde uren uit mijn leven. Soms dacht ik na over een of andere machine waarbij je de lichte uren kon sparen om ze vervolgens in de nacht door te brengen. Zoiets zou nooit uit gevonden kunnen worden, maar dromen mocht altijd. Een zucht waar ik zelf niet echt bewust van was verliet mijn mond. Het was een verlangende zucht, hè bah. Ik moest naar niets verlangen. Ik had niks nodig. Ik had niemand nodig.
    Mijn o zo interessante gedachten werden verstoord door wat gesnauw, een geluid waar ik maar al te graag bij wou zijn. Nieuwschierig als ik was, zocht ik waar het vandaan kwam. Het was al gauw gevonden; Tyler en Grace stonden bij de Day Trotters, de glinsterende klootzakken die deden alsof ze alles wisten. Gezellig. Ik deed alsof ik hun 'toevallig' tegen kwam, want ik wou immers niet een of ander nieuwschierig en buitengewoon irritant meisje zijn wie haar neus altijd in andermans zaken stak. "Een goedemorgen allemaal." Mompelde ik, met misschien een té sarcastische ondertoon.

    Damon

    Ik grijns, 'Jezus, wat een chago's hier joh!' grijns ik.
    Ik steek weer een sigaret op, en neem een trek.
    'Chillen jullie nooit?' grijns ik, en blaas de rook uit.


    El Diablo.

    [kunnen jou personages alleen maar grijnzen ofso? zie em nks anders doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Grace
    Ze draaide haar om toen ze de stem van Annaleigh hoorde. "Ah, Leigh welkom bij ons theefeestje!" grijnsde Grace en wenkte haar.


    kindness is never a burden.

    Émilie Sophia Dubroux
    Chris trekt me iets naar zich toe maar ik trek me weer los.
    'Wat zijn we chago Ems,' grinnikt Tyler. 'Het is toch veel leuker nu ík er ben' grijnst hij.
    'Het zal nog veel beter zijn als jij er helemaal niet zou zijn,' bijt ik hem toe.
    'Kan ons het schelen waar jij van houd, Maxwell!' snauwt Grace naar Gio.
    Wat the fuck doen jullie hier?! Hebben jullie eigen terrein niet onveilig te maken?. Ga je fucking moeder pesten ofzo, rot een end heen naar dat krot van jullie,' snauwt hij terug.
    'Jullie horen het,' zeg ik droog. 'Dus rot nu maar lekker op'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [kunnen jou personages alleen maar grijnzen ofso? zie em nks anders doen]


    [Jup, mijn personages houden van grijnzen... xd ]


    El Diablo.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Ik was helemaal nooit chaggo geweest als jij je lelijke rotkop niet had getoont en ik dus niet wakker was geworden" snauw ik naar Tyler. "Nu ben ik chaggo en ik wil jou rotkop niet zien hier. Ik geef je tien seconden voorsprong als je nu opsodemietert" snauw ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Inderdaad, wat een gegrijns hier zo hahaha!]

    Haven Lockwood
    Chris en Émilie staan ineens een heel stuk dichterbij. Zij schreeuwt met haar in mijn oren schel klinkende stel naar Tyler, arrogante zak dat het is. Ondertussen roept Gio ook nog iets, wat wel goed klinkt. Ik probeer niet te laten merken dat mijn benen trillen en laat mijn mes tussen mijn riem vandaan glijden. Het zonlicht weerkaatst er kort in.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Mooiere kop dan de jouwe in elk geval' snauw ik naar Giovanni. 'En waarom zou ik een voorsprong nemen?' lach ik. Dan draai ik me om naar Haven en zie een mes tevoorschijn komen. 'Zo zo, jullie zijn toch bewapend' grinnik ik, en pak de stilleto uit mijn zak.


    El Diablo.

    Grace
    Ze opende haar jacket. "Ik heb ook nog wapens is de aanbieding! Niemand? Jammer. Ze zijn echt goed van kwaliteit." Grace zette nog een paar stappen naar voor en nu stond ze wel héél dicht bij de Day Trotters. "Zal ik een demonstratie geven?" Haar ogen werden spleetjes en gleden over het gezelschap.


    kindness is never a burden.

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Zozo jullie zijn toch bewapend" grinnikt Tyler nadat hij Haven heeft gezien en pakt een stilleto. Shit, Haven is hier ook. Ik schud mijn hoofd en pak mijn Glock die ik slechts enkele centimeters van Tyler's neus houd. "weet je zeker dat je geen voorsprong wilt?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]