• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Derek Chris Stephens.
    Ze keek naar me met een verlegen glimlach en sloeg haar ogen hierna even neer, waarna ze kort daarna weer in mijn ogen kijkt. Had ík haar nou echt verlegen gemaakt? That’s a first… Ik had een sarcastisch antwoord of zo verwacht, niet dit.
    Haven leek in ieder geval wel de vraag te negeren van Émilie, want ze antwoordde op wat ik zei. “Eh, ik… Ja eh- natuurlijk.” Ik grinnikte even hoe ze probeerde charmant te glimlachen.
    “Dacht ik al,” knipoogde ik naar haar, maar het voelde helemaal fout. En dan niet het goede fout, gewoon fout-fout. Niet mijn ding.
    Ik zuchtte even en keek toen naar Émilie. “We kunnen dat later nog wel na gaan, wat gaan we vandaag doen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyler

    Ik grijns, en klap de stilleto open.
    'Ofcourse' grijns ik, en kijk naar Grace.
    'Of heb je een beter plan?' vraag ik grijnzend.


    El Diablo.

    [ist nu handiger als je NC achter de namen van de nightcreepers zet en DT achter Daytrotters?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Grace
    "Niet echt." zei ze en trapte de sigaret uit. Grace koos voor een mes met een lang, scherp lemmet en versierde heft. Ze wenkte Tyler en wandelde nonchalant de droogstaande rivier op.


    kindness is never a burden.

    Tyler

    Grijnzend volgde ik haar, en hield het mes goed vast. Mocht ik opeens moeten aanvallen. Ik grijns breder bij de gedachte en kijk naar voren.


    El Diablo.

    [Day Trotters die Tyler en Grace opmerken? ]


    kindness is never a burden.

    [mogen we ook nog tijd krijgen om te reageren?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry ben nogal ongeduldig.... ]


    kindness is never a burden.

    [Ik schrijf me uit... kbn ni meer mee :( ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Émilie Sophia Dubroux
    Chris antwoordt dat hij het niet weet en Haven reageert helemaal niet. De asocialiteit.
    'We kunnen dat later nog wel na gaan, wat gaan we vandaag doen?' vraagt Chris.
    Ik wil net antwoord geven als ik Tyler en Grace zie. 'Eerst er maar eens voor zorgen dat zij opflikkeren,' mompel ik terwijl ik overeind kom.
    'Wat moeten jullie?' roep ik naar Tyler en Grace.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    “Dacht ik al.” knipoogt hij en ik bijt op mijn lip waarna ik weer weg kijk maar ik hoor hem nog wel zuchten.
    “We kunnen dat later nog wel na gaan, wat gaan we vandaag doen?” vraagt hij.
    "Eerst er maar eens voor zorgen dat zij opflikkeren." mompelt ze terwijl ze overeind komt. Automatisch kijk ik naar de bewegende figuren aan de rand. "Wat moeten jullie?" roept ze er naar toe.
    "Shit hé." zeg ik zacht terwijl ik over mijn kleding heen klop om te kijken of ik wel enig wapen bij me heb.


    Your make-up is terrible

    [wat heb ik gemist, waar kan ik inspringen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik grijns, en leun tegen de muur met een verveelde blik in mijn ogen. 'Waar lijkt het op!' grijns ik. Ik steek mijn handen in de zakken van het jack en kijk ze aan. Ik voel mijn blote rug tegen het leer en grijns breder. Owja, nog steeds geen shirt...


    El Diablo.

    Derek Chris Stephens.
    “Eerst er maar eens voor zorgen dat zij opflikkeren,” mompelde ze opeens, terwijl ze overeind kwam. Ik fronste mijn wenkbrauwen, waarna ik Haven vragend aankeek, maar me toen ook omdraaide.
    “Wat moeten jullie?” riep ze naar Tyler en Grace, de andere bende. Ik kon het niet laten mijn ogen iets langer bij Tyler te laten, maar dwong mijn ogen toen van hem af en keek naar Grace.
    “Jullie horen hier niet!” riep ik, nadat Émilie wat had geroepen naar hun. “Of komen jullie weer ruzie trappen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grace
    Ze grijnsde gemeen naar de Trotters die recht stonden. "We komen enkel even kijken naar jullie interieur." zei ze sarcastisch en spreidde haar armen open. "Heel erg mooi, moet ik toegeven!"


    kindness is never a burden.