• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    [Grace is bored. Volunteers? ]


    kindness is never a burden.

    Tyler

    'Wie gaat me verwonden dan?' grijns ik, en zet wat stappen Richting Émilie. 'Zolang ik me kan herinneren ben ik degene met 2 glocks in mijn zak' lach ik.


    El Diablo.

    Émilie Sophia Dubroux
    'Wie gaat me verwonden dan?' grijnst Tyler en hij zet wat stappen in mijn richting. 'Zolang ik me kan herinneren ben ik degene met 2 glocks in mijn zak,' lacht hij.
    'Wie zegt dat ik geen wapens heb?' vraag in en ik haal een mes uit de binnenkant van mijn jasje. 'En even dat je het weet: Ik heb er totaal geen problemen mee met jou te verwonden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [omg T-T die clip is echt zielig T-T. en wie gaat er eindelijk is op me post reageren?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Ik heb er geen problemen mee jouw te vermoorden babe' grijns ik. Ik kijk haar gemeen aan, en grijns steeds breder. Het is leuk om mij te zijn..


    El Diablo.

    Émilie Sophia Dubroux
    'Ik heb er geen problemen mee jouw te vermoorden babe,' grijnst hij.
    Ik trek spottend mijn wenkbrauwen op.
    'Alsof jij me ooit zal kunnen vermoorden. Je kan me toch niet te pakken krijgen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik lach, en zet nog een stap dichterbij. 'Ik kan alles doen.' grijns ik.
    'En met een schot in je voet kom je niet veel verder' grinnik ik.


    El Diablo.

    Émilie Sophia Dubroux
    'Ik kan alles doen,' grijnst hij nadat hij nog wat dichterbij is komen staan. 'En met een schot in je voet kom je niet veel verder'.
    'En als ik jou in je ballen schiet dan kan je voor de rest van je leven geen meisjes lastig vallen. Hmmm, dat klinkt als een goed idee vind je ook niet?' vraag ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Ik val niemand lastig, dat kan je beter zeggen tegen dat geval, Gio ofzo' grinnik ik. Ik neem nog een trek van de sigaret. Ik lach wat, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    [Im innocent O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    El Diablo.

    Derek Chris Stephens.
    “Je moet het nog leren, en vraag maar aan Chris, veel dingen die ik zeg moet je niet al te serieus nemen. Ik maak veel grapjes en dat was het ook. Als ik iets serieus meen heb ik mijn serieus face op zoals nu.” Hij trekt een serieus gezicht en Haven knikt.
    “Maar ik meende het wel serieus of ik jullie tortelduifjes even alleen moet laten…” Gelijk reageert Haven fel op hem. “Nee!” Hierna vervolgt ze gelijk op een zachtere toon. “Ik bedoel... eh- dat gaan we niet nog een keer doen. Je weet wel.” Ze kijkt snel weg en kijkt naar de opgedroogde rivier, in ieder geval weg van ons.
    “Wat houd je tegen? Als jullie… ja elkaar leuk vinden of stelletje zijn of zo heb ik daar respect voor. Ik bedoel wie wil nou niet zo'n mooie dame.” Ik grinnik even en dacht ironisch, if you only knew… Maar natuurlijk ga ik het niet aan de grote klok hangen, ze zouden me vies vinden of weet ik veel wat ze zouden doen of zeggen. Ik zou niet meer serieus genomen worden…
    “Ik ga maar weer, veel plezier duifjes.” Grinnik ik plagend en loop weg, nadat ik Gio nog een keer kijk maar dan snel naar Haven. Dan loop ik weg naar het huisje en ga op mijn krakkemikkige bed liggen.
    Wat moet ik toch met mezelf aan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Wat houd je tegen? Als jullie… ja elkaar leuk vinden of stelletje zijn of zo heb ik daar respect voor. Ik bedoel wie wil nou niet zo'n mooie dame..." zegt Gio en ik trek een zuur gezicht. Chris grinnikt zonder iets te ontkennen. Ik wil het net doen maar hij is me toch voor.
    "Ik ga maar weer, veel plezier duifjes..." zegt hij plagerig voordat hij weg loopt. Ik kijk hem verbaasd aan, maar ergens toch opgelucht. Twee jongens die elkaar iets, ik heb geen idee wat, proberen te bewijzen zijn eigenlijk toch wel irritant.
    "Eh, oké..." mompel ik en ik kijk even naar Gio en dan weer weg.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Ik ga maar weer, veel plezier duifjes" zegt Chris plagerig en hij loopt weg. "Eh..oke" zegt Haven dan. Ik zucht onhoorbaar. "Eh...is het zo..van jou en hem bedoel ik?" Vraag ik aarzelend. stom!! Of niet? Gewoon een vraag zonder door te schemeren dat jij haar leuk vind toch? "ik bedoel, dan kan ik daar rekening mee houden" zeg ik nadat ik zacht mijn keel heb geschraapt sukkel.... "sorry" mompel ik dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emilie Sophia Dubroux

    'Ik val niemand lastig, dat kan je beter zeggen tegen dat geval, Gio ofzo,' grinnikt Tyler.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ik denk toch echt dat jij degene bent die eerder meisjes lastig valt dan hij'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered