• Our Deal.

Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.

Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.

About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.

About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.

De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.

Rollentopic

Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior

Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia

Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

Have fun ^^

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]

kindness is never a burden.

Tyler

Ik grinnik, 'als je toch drank gaat "halen", neem dan gelijk wat flessen vodka mee' grijns ik. Met die woorden draai ik me om, en loop naar de lobby. Daar pak ik 2 glocks en stop ze in mijn zakken. Op naar de trotters.. Again..

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:01 ]

El Diablo.

[Je was toch Tyler en niet Damon xd]

Zane Asimov
    Ik grinnikte en knikte. "Is goed." Hij draaide zich om en liep weg, richting de lobby gokte ik. "Zie je later wel weer." En zo was ik weer alleen. Not that I care.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Oeps xd ]

Tyler

Na een tijdje kom ik weer aan bij de opgedroogde rivier, en grijnzend loop ik wat rond. 'Dus, is een van jullie gevalletjes er nog?' grijns ik. Ik hou de glocks in mijn jack vast.

El Diablo.

Émilie Sophia Dubroux
    Haven, Chris en Giovanni zijn weet ik veel wat aan het doen als ik ineens een stem hoor.
    'Dus, is een van jullie gevalletjes er nog?'
    Als ik op kijk zie ik Tyler staan. Een luide zucht verlaat mijn mond. 'Wat moet je nu weer?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tyler

Ik grijns breed, 'niks' grinnik ik en leun tegen de muur. 'Waarom doe je nou zo chago babe' lach ik, en kijk haar aan. Ik laat de glocks in mijn zakken los, en sla mijn armen over elkaar.

El Diablo.

Émilie Sophia Dubroux
    'Niks,' grinnikt Tyler. 'Waarom doe je nou zo chago babe?' lacht hij dan waarna hij zijn armen over elkaar slaat.
    Ik rol met mijn ogen. 'Wat denk je zelf? Iedereen zou er chagrijnig van worden als jíj er aan zou komen'. Terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden steek ik een nieuwe sigaret op.

Tyler

'Wat denk je zelf? Iedereen zou er chagrijnig van worden als jíj er aan zou komen' zegt ze. Ik grijns breder. 'Ik ben leuk als je me eenmaal kent, vraag maar aan Grace' grinnik ik. Ik kijk haar aan.

El Diablo.

[Zo, ik ben er weer! Wie wilt naar Annaleigh? Ze is wat aan het drinken terwijl ze op het dak zit van het huis, of een schuur, of een auto of zo iets dergelijks, in ieder geval is er een mooi uitzicht op de stad.]

Émilie Sophia Dubroux
    Tyler's grijns wordt breder. 'Ik ben leuk als je me eenmaal kent, vraag maar aan Grace'.
    Ik rol met mijn ogen. 'Alsof ik háár ook maar íets zal vragen,' zeg ik. 'En nu graag het echte antwoord op mijn vraag: Wat doe je hier?' vraag ik daarna. 'en niks is geen antwoord'.

Tyler

Ik ga wat rechter staan. 'Jou zien?' probeer ik maar. Ik haal mijn schouders op, en leun weer tegen de muur. Even kijken, wat word haar reactie..

El Diablo.

Émilie Sophia Dubroux
    'Jou zien?' zegt hij.
    'Yeah right,' zeg ik sarcastisch. 'En ik ben de koningin van Engeland. Alsjeblieft zeg. Als je hier echt bent om mij te zien dan kan je beter gelijk weer weg gaan want ik hoef jou namelijk niet te zien'.

Tyler

'Ik moet volgende keer wat beters verzinnen' mompel ik droogjes. Ik steek een sigaret op, en blaas de rook uit. 'Ik heb een nieuwe hangplek nodig, hier dus' grijns ik.

El Diablo.

[Back from work ^^]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[Ik herhaal maar even; Wie wilt naar Annaleigh? Ze is wat aan het drinken terwijl ze op het dak zit van het huis, of een schuur, of een auto of zo iets dergelijks, in ieder geval is er een mooi uitzicht op de stad.]

Émilie Sophia Dubroux
    'Ik moet volgende keer wat beters verzinnen' mompelt hij en hij steekt een sigaret op waarvan hij de rook uitblaast. 'Ik heb een nieuwe hangplek nodig, hier dus,' grijnst hij dan.
    'Ik dacht het dus even niet,' zeg ik. 'Tenzij je elke keer met verwondingen terug wil gaan naar jullie "huis" dan kan je maar beter wegblijven'.

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:23 ]