• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    [Ik ga er vanuit dat iedereen een eigen kamer heeft met een keuken, badkamer, woonkamer en slaapkamer. Is dat goed?]

    Zane Asimov

    Ik was eindelijk klaar met mijn kapsel en knikte goedkeurend naar mezelf. Ik zag er weer geweldig uit. Ik stond op en liep naar de tafel in de woonkamer. Uit het pakje wat daar ligt haalde ik een sigaret en stak hem aan met de aansteker die ernaast lag. Ik nam een trekje en inhaleerde de rook. Na een tijdje blies ik de rook weer uit en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik liep naar de deur toe, deed deze open en leunde in de deuropening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Wel, ze hebben niet kei veel geld maar als je dat wil... Je moet wel weten dat het straatbendes zijn en dus niet gaan werken. Stelen wel maar daar ga je geen villa van kopen denk ik. ]


    kindness is never a burden.

    [Ik dacht eerder aan een soort van gekraakt hotel ofzo.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    [Ik dacht eerder aan een soort van gekraakt hotel ofzo.]


    [Als je het zo bekijkt heb je gelijk. ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Als je het zo bekijkt heb je gelijk. ]

    [Lijkt me een goede plek voor een gang ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    [Lijkt me een goede plek voor een gang ^^]


    [Hmm, ja. Ik pas het wel even aan. ]


    kindness is never a burden.

    [Wie wil Tyler meeten?]


    El Diablo.

    [Go ahead, mijn personage staat in de deuropening van zijn kamer te roken.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CarrotCurls schreef:
    [Wie wil Tyler meeten?]


    [Je kan ook terug gaan om ruzie te zoeken ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Na een lange tijd werd ik het liggen echt zat, en stond op. Wie zijn hier nog.. Ik liep wat rond in het hotel, en zag opeens Zane. 'Sup' grijns ik, en steek een van mijn eigen sigaretten op..


    El Diablo.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Je kan ook terug gaan om ruzie te zoeken ;p]


    [Gaat die ook doen hoor ^^]


    El Diablo.

    Zane Asimov

    Ik keek naar de persoon die naar me toe kwam. Hij kwam me vaag bekend voor, maar ik wist verder niks over hem. "Sup?" vroeg die. Ik haalde mijn schouders op. "Niet veel eigenlijk. Alleen een peukje roken. Bij jou?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tyler

    'Zelfde.' zucht ik, en leun tegen de muur. Ik neem nog een trekje van de sigaret, en blaas de rook uit. 'Maar ik ga zo weer de Trotters irriteren, misschien wat verwonden' grijns ik.


    El Diablo.

    Zane Asimov
    Ik grijnsde terug. "Moet je vooral doen, altijd leuk." Ik lachtte eventjes en deed mijn haar wat beter. "Ik voorlopig nog niet." zei ik schouderophallend. Ik ga eerst nog eens kijken of ik wat drank kan vinden en anders moet ik maar wat gaan halen." Ik lachte om mezelf. Natuurlijk zou ik geen drank halen, ik zou het stelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grace
    "Oh en Tyler? Als je terug bij de Trotters gaat, breng mijn mes mee wil je?" zei ze nog voor Grace de deur met een klap dichtgooide en naar het verlaten steegje liep. Daar stond een half afgewerkte wolf op de muur en Grace ging meteen aan de slag. Ze stak nog en sigaret op en blies de rook recht de lucht in.


    kindness is never a burden.