• Our Deal.

Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.

Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.

About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.

About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.

De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.

Rollentopic

Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior

Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia

Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

Have fun ^^

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]

kindness is never a burden.

Rechazame schreef:
    [wat heb ik gemist, waar kan ik inspringen?]

(Laat je personage wakker worden door het geroep en sluit aan? De andere bende zoekt ruzie. :Y))

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tyler

Grijnzend liep ik richting het groepje.
    'Inderdaad, prachtig!' grijns ik.
    Als ik langs het groepje loop kan ik het niet laten Émilie een snelle knipoog te geven. Tja, altijd. Doe ik altijd, bij alle meisjes. Zelfs hun.
    'Maar weetje? Een wolf op de muren zou het beter maken!'grijns ik breed.

El Diablo.

Giovanni Joshua Maxwell
    Ik word wakker door veel lawaai en ben gelijk geirriteerd. Ik trek een spijkerbroek aan, stop mijn wapens aan mijn riem en loop naar buiten. oef best koud zo zonder shirt "Wat is hier aan de hand?" vraag ik geïrriteerd. "En waarom maken jullie met dit enorme lawaai wakker, daar houd ik niet van" Ik span mijn spieren waardoor ik nog breder lijk dan ik al ben

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[New member. Welcome to Chapters ^^ ]

Émilie Sophia Dubroux
    'Nou, heel erg bedankt schat,' zeg ik ook met een sarcastische toon.
    'Nu jullie dat gedaan hebben kunnen jullie weer gaan,' voeg ik er aan toe.
    'Het interieur is dan wel prachtig, het uitzicht wordt nu nogal verpest'.
    'Inderdaad, prachtig,' grijnst Tyler.
    Als hij langs ons loopt en mij een knipoog geef trek ik mijn wenkbrauwen op.
    'Maar weetje? Een wolf op de muren zou het beter maken!' grijnst Tyler.
    'Wat is hier aan de hand? En waarom maken jullie met dit enorme lawaai wakker, daar houd ik niet van,' zegt een geïrriteerde Gio dan.
    'We hebben bezoek,' zucht ik.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:45 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Grace
    "Dat zou veel beter zijn." lachte Grace mee en kwam stap bij stap dichter bij de vijanden. Het getik van haar hak weergalmde door de rivier net zoals Grace's lach.

Haven Lockwood

Mijn hand rust uiteindelijk op een lemmet aan mijn riem en ik glimlach opgelucht. God, soms ben ik echt een pussy. Mijn versnelde hartslag word nu pas weer wat rustiger. Ik kijk op naar de gillende bende en dan naar Giovanni die boos naar buiten gekomen is. Pestkop dat het is. Ik zou hem niet écht tegen mij willen hebben. Wijselijk hou ik nu mijn mond terwijl ik toekijk en mijn felrode lippen even tuit.

Your make-up is terrible

[Oké waar kan ik inspringen? (:]

[haven en giovanni zitte toch in zelfde bende? O.o]

[Tyler en Grace zijn bij de Day Trotters en ze kunnen wat hulp gebruiken. :Y) ]

Tyler

'Wat zijn we chago Ems' grinnik ik, en leun weer tegen de muur.
    'Het is toch veel leuker nu ík er ben' grijns ik.

El Diablo.

[Yes.]

Your make-up is terrible

omw!

[wie gaat er op hem reageren? xD]

Derek Chris Stephens.
    Ze kwamen dichterbij en we hadden allemaal geen wapens, ten minste ik niet. Geen idee of de anderen het hadden, maar toch.. Ik had dan ook niet verwacht dat dit weer een dag zou zijn waar ze alweer ruzie zouden zoeken.
    Ik gromde, maar kon het niet laten mijn ogen heel snel over de blote, gespierde borstkas van Tyler te laten. Vlak hierna keek ik echter weg en ging bij Haven staan, misschien om de illusie te wekken dat ik hetero was, misschien om haar te beschermen. Ook Émelie trok ik wat dichter naar me toe, terwijl ik ze vernietigend aankeek.
    Opeens hoorde ik Giovanni wakker worden, terwijl hij wat dingen geïrriteerd zei. “Wat is hier aan de hand? En waarom maken jullie me met dit enorme lawaai wakker, daar houd ik niet van.” Ik wilde terug antwoorden, maar sloeg dicht toen ik hem aan zag komen lopen met zijn aan gespande spieren. God, wat was het leven toch oneerlijk… En waarom probeerde Hij me te martelen om jongens de laatste tijd met ontblote borstkas rond te laten lopen?

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:49 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.