• Heeeey ik heb heel vaak covers nodig dus als je goed covers kan maken dan ben ik in te house ik schijf dan wel wat ik nodig heb

    Alvast tnx
    Xxx

    Ik kan misschien wel wat in elkaar flansen, zeg maar.

    Titel:
    Extra tekst die onder de titel moet(hoeft niet):
    Foto's(Ik kan ook wel wat voor je zoeken, geef me maar een duidelijke beschrijving):
    Samenvatting:
    Kleur of zwart-wit:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 9:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Titel: Mesut Özil or Louis Tomlinson(stom he moest hem van vriendin schijven ga het bijna activeren)
    Extra tekst die onder de titel moet(hoeft niet): love you Fay
    Foto's(Ik kan ook wel wat voor je zoeken, geef me maar een duidelijke beschrijving): deze en deze
    Samenvatting: Mesut (Duitse voetballer) ontmoet een meisje Fay ze houd van hem maar zij moet kiezen tussen Louis en Mesut...
    Kleur of zwart-wit: kleur
    alvast tnx

    Ik zal kijken wat ik kan doen, het kan zijn dat ik niks post omdat ik hett al druk heb, zoniet dan staat ie er morgen of dalijk op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    oke tnxx

    Ik wil ook wel een keer wat voor je maken.
    Heb je er nu nog een nodig? c:

    Titel: Mesut Özil or Louis Tomlinson(stom he moest hem van vriendin schijven ga het bijna activeren)
    Extra tekst die onder de titel moet(hoeft niet): love you Fay
    Foto's(Ik kan ook wel wat voor je zoeken, geef me maar een duidelijke beschrijving): Ik wil een plaatje van Mesut Özil met lang haar en Louis tomlingson
    Samenvatting: Mesut (Duitse voetballer) ontmoet een meisje Fay ze houd van hem maar zij moet kiezen tussen Louis en Mesut...
    Kleur of zwart-wit: kleur
    alvast tnx .

    .