• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    [arme Tyler, hij is de enige jongen in zijn 'gang' xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Zullen we voor de Day trotters gewoon een huisje doen die daar staat of zo? Anders vraag ik me seriously af hoe en waar ze gaan wonen met alleen een opgedroogde rivier. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Poor he xd ]


    El Diablo.

    Grace
    Grijnzend stond Grace op en trapte de sigaret uit onder de hak van haar laars. "Ik ga eens kijken waar ze zich mee bezig houden. Hier is het toch zo goed als dood." deelde ze mee en deed haar leren jacket aan. "Kom je mee of blijf je je lekker dood vervelen hier?"


    kindness is never a burden.

    Morticia schreef:
    (Zullen we voor de Day trotters gewoon een huisje doen die daar staat of zo? Anders vraag ik me seriously af hoe en waar ze gaan wonen met alleen een opgedroogde rivier. 8D)


    [Oké, misschien wel een goed idee. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Émilie Sophia Dubroux
    Verveelt zit ik op de grond, te wachten tot dat de rest wakker wordt. Stelletje luilakken. Ik ben degene die meestal of als eerste óf als laatste wakker word.
    Vanuit mijn ogen hoeken zie ik Haven met haar ogen knipperen. Hallelujah. Er is iemand wakker.
    'Dat werd tijd,' mompel ik terwijl ik een sigaret pak en die aansteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'I'm in!' grijns ik, en trek het leren jack aan over mijn blote bovenlichaam.
    'Mes mee?' vraag ik grijnzend, en knik naar de stiletto op het tafeltje..


    El Diablo.

    Derek Chris Stephens
    Buiten word ik wakker door de warme zonnestralen die op mijn gezicht schijnen, ook al staat ons huis niet hier ver vandaan bij de opgedroogde rivier, toch wilde ik vanavond buiten slapen. Soms kijk ik 's nachts naar de sterren en aangezien mij dat kalmeert, val ik vaak in slaap en blijf dus ook zo buiten liggen.
    Even verderop zie ik iemand anders van mijn bende liggen, Haven. Ik had liever een leuke jongen.. Nee, nee, ik moest die gedachtes uit mijn hoofd verbannen! Meisjes, Chris, meisjes..
    "Hey Haven!" Riep ik dus maar, grijnzend, terwijl ik naar haar toe liep. Toen zag ik ook een ander meisje en ook zwaaide ik naar haar. Het was Émilie en hoorde ook bij dezelfde bende.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:37 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grace
    Ze toonde de voering van haar jack aan Tyler die gevuld was met messen. Allemaal met een ander lemmet. "Heb ik altijd mee." zei ze en liet de jack weer los.


    kindness is never a burden.

    Haven Lockwood
    "Hey Haven!" hoor ik, nadat iemand iets had gemompeld. Zeker niet dezelfde persoon. Ik kom overeind, steunend op mijn ellenbogen en mijn ogen half dichtgeknepen tegen de zon.
    "Chris." zeg ik met een glimlachje. "Goedemorgen." Ik ga nu helemaal rechtop zitten en kijkt op de jongen die op me af gelopen komt.


    Your make-up is terrible

    [Shit, deze verhaallijn is echt super..]

    [Maak gewoon een karakter aan en doe mee.]


    Your make-up is terrible

    Chapters schreef:
    [Shit, deze verhaallijn is echt super..]


    [Lol, joinen? Plaats genoeg. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Rechazame reageert vanavond laat of morgen.]


    Your make-up is terrible

    Poeh schreef:
    (...)

    [Lol, joinen? Plaats genoeg. ^^ ]

    [Hoera! Oké, ik zal dan maar 'ns gezellig meedoen. Ik wil wel twee rollen, alleen waarschijnlijk verwaarloos ik de één omdat ik de ander interessanter vind."