• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Lol, joinen? Plaats genoeg. ^^ ]

    [Hoera! Oké, ik zal dan maar 'ns gezellig meedoen. Ik wil wel twee rollen, alleen waarschijnlijk verwaarloos ik de één omdat ik de ander interessanter vind.]

    Poeh schreef:
    (...)

    [Lol, joinen? Plaats genoeg. ^^ ]

    [Dan zie ik dat als toestemming dat ik nog mee kan doen. Ik zal een character aanmaken voor Night Creepers. Een jongen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Derek Chris Stephens.
    Ik zag hoe ze overeind kwam, steunend op haar ellenbogen en haar ogen half dichtgeknepen tegen de zon, wat me lichtjes deed grijnzen. Het zag er grappig uit.
    “Chris.” Zei ze met een glimlachje. “Goedemorgen.” Ze ging nu helemaal rechtop zitten en blikte haar ogen mijn kant op, terwijl ik nog op haar afliep. Na nog een paar passen gezet te hebben, stond ik vlakbij haar en stopte met lopen.
    “Goedemorgen,” Glimlachte ik, terwijl ik het andere meisje ook een blik gunde, maar daarna weer naar Haven keek. “Lekker geslapen hier?” Ik doelde natuurlijk op de opgedroogde rivier, eigenlijk waren we ook gek dat we hier sliepen in plaats van het huis dat niet veel verder van hier stond. Binnen een paar minuutjes zou je er al zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wil eigenlijk ook wel een night creeper.. Nog even kijken naar mijn karakter, dan beslis ik wel.]

    Haven Lockwood
    "Goedemorgen." glimlacht hij nadat hij vlak bij me tot stilstand gekomen is. "Lekker geslapen hier?" vraagt hij en ik leg mijn handen op het warm wordende beton van de rivier zonder water. Daarna sta ik op en rek ik me uit, waarna een aantal botten duidelijk kraken.
    "Wat denk je zelf?" grinnik ik. "Heerlijk natuurlijk."


    Your make-up is terrible

    Émilie Sophia Dubroux
    'Hey Haven!' roept iemand.
    Ik kijk op en zie dat Chris onze kans op komt gelopen.
    Hij zwaait naar me en ik zwaai zwakjes terug.
    Als hij bij ons is kijkt hij even naar mij waarna hij zijn aandacht op Haven richt.
    Ik leun op mijn ellebogen en neem verveeld een paar trekjes van mijn sigaret.
    'Hoeveel geld hebben we eigenlijk nog?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poeh schreef:
    Grace
    Ze toonde de voering van haar jack aan Tyler die gevuld was met messen. Allemaal met een ander lemmet. "Heb ik altijd mee." zei ze en liet de jack weer los.


    [Weet niet of je 'm zag? :Y) Anders ben ik weer lekker ongeduldig zoals altijd. ]


    kindness is never a burden.

    Derek Chris Stephens.
    Ik kijk toe hoe zij haar handen op het beton legt van de rivier zonder water en daarna opstaat om zich uit te rekken, waardoor er een aantal botten kraken. Eigenlijk zou ik dat leuk moeten vinden, dit uitzicht van een meisje, maar dat doet het niet. Het doet me helemaal niets, maar dat kan ik maar beter niet kwijt.
    “Wat denk je zelf?” Grinnikte ze, waardoor ik wakker schoot uit mijn gedachtes en haar aankeek. “Heerlijk natuurlijk.” Ik lachte zachtjes en deed mijn handen in mijn broekzakken, als teken dat ik me op mijn gemak voelde. “Dat dacht ik al, want ik sliep er ook natuurlijk, dat moet het enigszins beter gemaakt hebben voor je,” En nu ik dit uit mijn mond had geperst, wat voor mij zo voelde, had ik mijn daad voor vandaag weer gedaan: de illusie wekken dat ik hetero was.
    Ondertussen gunde ik haar een luie glimlach, terwijl ik haar in de ogen keek.
    "Hoeveel geld hebben we eigenlijk nog?" Ik wendde mijn blik af van Haven en keek bedenkelijk. "Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben nooit zo goed geweest met dat soort gedoe.." mompelde ik bijna onverstaanbaar.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyler

    Ik grijns, en pak toch het stiletto mes mee. 'Let's go' grinnik ik, en loop naar de deur. Eenmaal daar wacht ik op Grace, en rook tegelijk mijn sigaret..


    El Diablo.

    Grace
    Grace liep naar buiten, de trap af uit het oude vervallen huis dat hun 'fort' was. Ze nam nog een sigaret en stak die aan. "Kom op, Tyler. Die gasten wachten niet!" schreeuwde ze lachend naar Tyler.


    kindness is never a burden.

    Haven Lockwood
    Hij lacht zacht en steekt zijn handen in de achterbroekzakken van zijn broek.
    “Dat dacht ik al, want ik sliep er ook natuurlijk, dat moet het enigszins beter gemaakt hebben voor je,” Hij glimlacht en kijkt in mijn ogen, waardoor ik verlegen glimlach en mijn ogen even neer sla. Kort erop kijk ik weer terug, ik moet niet zo idioot reageren op een gozer.
    "Hoeveel geld hebben we eigenlijk nog?" vraagt Émilie.
    "Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben nooit zo goed geweest met dat soort gedoe.." mompeld Chris er op. Mijn geld krijgt ze in ieder geval niet, ik weet hoe dat voorgaande keren is gegaan. Weg, in rook. Sigaretten en ander spul. Dus negeer ik het.
    "Eh, ik..." Ik weet even niet zo goed wat ik er op moet zeggen. "Ja eh- natuurlijk." zeg ik uiteindelijk en probeer charmant te glimlachen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Ik grinnik, en met een sigaret tussen mijn lippen ren ik haar achterna.
    'Ofcourse' grijns ik, en loop naast haar. Op naar die, gevallen.. Die zichzelf The Day Trotters noemen..


    El Diablo.

    [mijn topics & wat is er al allemaal gebeurt????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mn]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Grace
    Na een poosje kwamen ze aan op het terrein van de Day Trotters. "Opgepast nu." mompelde Grace met haar sigaret in de mond. Ze keek om de hoek en zag een paar Day Trotters. Grace lachte zachtjes,"Wat nu? Overvallen?" grijnsde ze naar Tyler.


    kindness is never a burden.