• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Haven Lockwood

    "Eh... is het zo... van jou en hem bedoel ik?" vraagt Gio aarzelend. "Ik bedoel, dan kan ik daar rekening mee houden." zegt hij nadat hij zacht zijn keel geschraapt hebt. "Sorry" mompelt ik dan. Ik kijk hem even fronsend aan.
    "Wat bedoel je?" vraag ik niet begrijpend. Ik hoop maar niet dat hij doelt op dat 'gespeel' van net, hoewel ik er graag op in ga bij zo'n jongen, zal het toch nooit meer worden. Ik weet heus wel dat ze alleen maar spelen. "Er is niets tussen ons ofzo." zeg ik en ik haak mijn duimen door de riemlusjes van mijn korte broekje en kijk hem redelijk onschuldig aan.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Er is niets tussen ons ofso" zegt Raven onschuldig en haakt haar duimen door de riemlusjes. Ik kijk haar even aan, alsof ik haar op een leugen zou kunnen betrappen. Als dat niet zo is haal ik mijn schouders even op. "Oke" antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Giovanni kijk me aan, iets te lang naar mijn doen. Net als ik zenuwachtige trekjes begin te vertonen, gelooft hij me al.
    "Oke." is zijn korte antwoord en ik haal glimlachend, langzaam mijn schouder op. Ik kijk even de richting waar in Chris verdwenen is op en dan draai ik me een kwartslag en begin ik weer te lopen.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    Ze kijkt naar de richting waar Chris is verdwenen en begint na een tijdje te lopen. "Waar ga je heen" vraag ik na een tijdje en stop mijn handen in mijn zakken. Niks? het lijkt er anders verdacht veel op dat jullie wél wat hebben


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik kijk haar even aan en lach. Oké, wat ga ik zeggen.. Ik leun tegen de muur en sla mijn armen over elkaar. 'Nope, heb geen idee' lach ik, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    (Nikki, Chris weer meeten? Want ik verveel me echt dood. 8D)


    (hé hallo en ik dan??)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Als Jol het goed vind, vind ik het ook goed hoor.]


    Your make-up is terrible

    [Nee *slaat armen over elkaar met een beledigde pruillip* anders heb ik niks meer te doen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je kan reageren bij Division ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haven Lockwood

    "Waar ga je heen" vraagt Gio na een tijdje en als ik naar hem kijk zie ik dat hij zijn handen in zijn zakken stopt.
    "Het plan was toch om een beetje te lopen?" vraag ik met een glimlachje, een retorische vraag.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Het plan was toch om een beetje te lopen?" vraagt Raven met een glimlach. "True" antwoord ik. Ik grinnik even om mijn eigen stomme fout en loop dan snel achter haar aan. "gaat het al wat beter?" vraag ik na een tijdje. Ik kijk haar even aan en kijk dan snel weer weg.

    [ja ben al tijdje denken maar weet nog niks]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Nee *slaat armen over elkaar met een beledigde pruillip* anders heb ik niks meer te doen xD]

    (:8 Chris is gewoon de hele tijd dood en alleen aan 't vervelen, excuse me that I asked it.)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:48 ]


    Haven Lockwood

    "True." antwoord hij. Hij grinnikt en loopt snel achter me aan, waardoor ik ook weer verder begin te lopen. "Gaat het al wat beter?" vraagt hij na een tijdje. Hij kijkt me even aan en dan weer weg.
    "Het ging al goed." bijt ik hem toe. "Dat zei ik toch, er was niets aan de hand!" Automatisch versnel ik mijn pas en loop ik sneller.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    Ik grinnik even. "Wat jij wilt" antwoord ik. Ik loop ook wat sneller, pak haar pols en trek haar even naar me toe. "Je hoeft niet boos te worden hoor, ik ben alleen maar vriendelijk" ik haal mijn wenkbrouwen even op. "ik kan je ook wel weer gaan pesten hoor als je dat wilt" ik wiebel mijn wenkbrouwen even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]